سرویس برتر

چگونگی تعمیر ساید بامه

یکی از تخصصی ترین و اصلی ترین خدمات سرویس برتر سرویس و تعمیر ساید مابه می باشد، یخچال های ساید بای ساید مابه (mabe) یکی دیگر از برترین برند های ساید بای ساید هستند ، این برند زیر مجموعه جنرال الکتریک می باشند. البته استفاده از به روزترین تکنولوژی و محبوب شدن این برند، به معنای این نیت که خرابی آن غیر قابل حل کردن باشد ، بلکه یخچال های ساید بای ساید مابه هم ممکن است  مانند برند های دیگر یخچال ، براثر عوامل گوناگونی دچار خرابی یا مشکل شود. در ادامه این مقاله به رایج ترین عیوبی که ممکن است در این مدل یخچال ها رخ بدهد ، می پردازیم.

تشخیص عیب یخچال های مابه

باتوجه به اینکه نظرات کاربران ساید بامه بر ویژگی های مثبت این محصول بیشتر است و درصد رضایتمندی بیشتری دارد، اما در برخی مواقع ممکن است بر اثر (گذشت زمان ،استفاده نادرست ، نوسنات برق ، و عواملی دیگر…)  دچار مشکلاتی شود.

موارد زیر از رایج ترین مشکلات ساید بای ساید مابه است:

  • خنک نکردن
  • یخ زدن بیش از حد
  • نمایش ارور
  • کار نکردن یخساز
  • تولید صداهای ناهنجار

تعمیر ساید بای ساید مابه

چونگی تعویض موتور ساید مابه

موتور وظایفی همچون کمپرس گاز مبرد ، جهت ایجاد برودت هوای یخچال را برعهده دارد و در صورت ازکارافتادن یا سوخته شدن و یا مشکل در سیم پیچی ، دستگاه برودت کافی را نداشته و باید برای تعویض موتور ساید بای ساید بامه اقدام شود.

علت برفک زدن فریزر چیست؟

یکی از اصلی ترین دلایل برفک زدن یخچال ساید بای ساید مابه ، قراردادن مواد غذایی گرم ، عدم تنظیم دما ، گردش هوای نامناسب اشاره داشت.

در صورتی که یخ زدگی به شکل تیکه یخ با قطر نیم سانتیمتر یا بیشتر مشاهده کردید ،لازم هست تا حتما با یک تعمیرکار متخصص یخچال ساید بای ساید تماس بگیرید. اما اگر برفک ها به شکل قندیل بودند احتمالا وجود رطوبت در فریزر باعث ایجاد این مشکل شده است ، که معمولا برفک هایی که به شکل قطرات آب هستند بعد از تمیز کردن یخچال دیده می شوند.

یخچال مابه

نمایندگی یخچال ساید بای ساید مابه

درصورت نیاز به تشخیص عیب و رفع مشکل ساید بای ساید مابه بهترین کار این است که از نمایندگی تعمیر یخچال مابه و یا تعمیرکاران متخصص تعمیرگاه ها مجاز بخواهید جهت تعمیر و رفع عیب یخچال ، شما را یاری کنند ، و بعد از حضور در محل شما به تعمیر و یا تعویض قطعات یخچال ساید بای ساید مابه شما بپردازند ، مجموعه سرویس برتر با دارا بوئن تیمی مجرب در سریعترین زمان ممکن در محل مورد نظر حاضر می شوند ، وبعد از عیب یابی دستگاه شما در صورت نیاز قطعات معیوب یخچال شما را تعمیر و در غیر اینصورت قطعات معیوب شما را باه قطعات اورجینال تعویض می کنند .و همچنین خدمات این مجموعه دارای گارانتی هم می باشد.

هزنیه تعمیر ساید مابه

هزینه تعمیرات باتوجه به مشکل مربوطه دستگاه شما ، تعیین میگردد و به همین علت متخصصین تعمیر یخچال فریزر ، بعد از اعزام به محل و عیب یابی دستگاه معیوب تان ، قیمت رفع عیب محصول را به مشتری اعلام می کنند.ما به شما این اطمینان را می دهیم که هزینه های تعیین شده بر اساس نرخ مصوب اتحادیه است و با ارزان ترین قیمت محاسبه خواهد شد.

ارائه برخی خدمات در تعمیرگاه های یخچال مابه

  1. نصب و راه اندازی یخچال فریزر
  2. تعویض فیلتر تصفیه آب ساید مابه
  3. تعویض موتور یخچال فریزر مابه
  4. تعمیر برد الکترونیکی یخچال و ساید
  5. رفع بوی بد یخچال فریزر
  6. رفع آبریزی یخچال و ساید مابه
  7. تعویض لاستیک دور درب یخچال و غیره…

چرا باید یک نمایندگی یا تعمیرگاه با خدمات پس از فروش انتخاب کنیم؟

  • تمامی تکنسین های ما دارای تخصص،تجربهو سابقه بالا در زمینه تعمیرات یخچال هستند
  • قطعات مصرف شده در تعمیرات یخچال فریزر همگی اورجینال و دارای ضمانت می باشند
  • برای آسودگی شما، تاریخ و زمان تعمیرات یخچال توسط شما تعیین می شود
  • ما خدمات تعمیر و سرویس یخچال فریزر را شش ماه ضمانت میکنیم

بعد از خرابی یخچال مابه باید چه کاری انجام دهیم؟

اولین اقدام بعد از خرابی یخچال فریزر ساید بای ساید مابه ، تماس از طریق شماره تلفن و یا ثبت درخواست خود از طریق سایت تعمیر سرویس برتر است. زیرا همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس می گیرند و در جهت رفع عیب یخچالتان شما را یاری می کنند .

ما بعد از تماس شما ، مشکل یخچال مابه تان را به تعمیرکاران متخصص خود ارجاع میدهیم و در صورت رفع نشدن مشکلتان با مشاوران ما ، تعمیرکار خود را به محل شما اعزام می کنیم تا در اولین فرصت یخچالتان را رفع عیب کند.

خدمات تعمیر یخچال ساید بای ساید مابه

نمایندگی تعمیرات مابه از تیم تعمیرکاران متخصص و تیم مشاوره رایگان توسط مشاوران مجرب تشکیل شده است که همکاری این دو ، منجر به ارئه خدمات بهینه به مشتریان عزیزمان خواهد شد.لذا مهم ترین فعالیت ها مرکز تعمیر یخچال مابه به شرح زیر است :

  • تیم مشاوران رایگان در طی تماس مشتری با مرکز تعمیرات سرویس برتر و اعلام خرابی یخچال ساید بای ساید مابه خود ، ابتدا به مشتری کمک می کند که علیت مشکل پیش آمده را بیابند و در صورتی که خود مشتری توانایی تعمیر را داشته باشد، مشاورین ما به او کمک می کنند تا بدون نیاز به حضور تعمیرکار، خرابی را رفع نمایند ، ولی در صورتی که مشکل ایجاد شده نیاز به حضور تکنسین داشته باشد ، مشاوران عیب دستگاه شما را به تیم تعمیرکاران متخصص ارجاع می کنند ، تا بعد از این آنها پیگیر موضوع باشند.
  • به محض تماس مشتریان و تشخیص مشاور جهت حضور تکنسین در محل شما ،مرکز خدمات پس از فروش یخچال مابه به موجب رضایت مشتری ، در سریع ترین زمان ممکن ، تکنسین متخصص را به محل شما اعزام می کند ، و تمامی مراحل تعمیر و یا تعویض در محل شما صورت می گیرد.
  • در صورتی که بعد از بررسی و تشخیص عیب یخچال ساید مابه شما ، متوجه شدند برای رفع عیب یخچال نیاز به تعویض قطعه دارند ، قطعات معیوب شما با قطعاتذاصل و اورجینا تعویض می گردد. و در نتیجه تعمیر یخچال افت کیفیتی به وجود نمی آید.
  • نمایندگی تعمیر یخچال مابه برای اطمینان خاطر و آسودگی شما عزیزان ، ضمن تاکید برکیفیت خدمات ارئه شده توسط تعمیرکاران متخصص ، تمامی خدماتی که در این مرکز ارائه می گردد دارای ضمانت می باشد.

ویژگی های برترین مرکز خدمات پس از فروش مابه چیست؟

  • پشتیبانی ۲۴ ساعته
  • سرعت در خدمات (فقط ۶۰ دقیقه بعد از تماس شما)
  • کادری دوره دیده و تحصیل کرده
  • استفاده از قطعات اصلی و اورجینال
  • انجام تعمیرات در محل بدون نیاز به جابجایی دستگاه
  • تجربه بالای ۲۵ سال در زمینه تعمیرات لوازم خانگی
  • نظرسنجی از مشتریان پس از اتمام کار و بررسی کیفیت خدمات ارائه شده
  • ضمانت بازگشت وجه دریافتی به مشتری در صورت عدم رضایت از خدمات ارائه شده
  • ۶ ماه ضمانت بابت قطعات و تعمیرات انجام شده
  • حفظ حریم شخصی مشتریان
  • رعایت پروتکل های بهداشتی مقابله با کرونا

نکات ویژه:

چگونه بوی بد یخچال را از بین ببرید

راه حل:

گاهاً برخی از غذا ها چند روز یا هفته ها در گوشه ای از یخچال باقی می مانند و مصرف نمی شوند ، مانند : (ماهی ، گوشت یا سالاد و…) و ممکن است بوی نامطبوع ایجاد کنند. اما در بعضی از مواقع با از بین بردن علت بوی نامطبوع باز هم یخچال بوی بدی می دهد ، با انجام یک سری کار ها می توانید از این بو ها خلاص شوید.

تمیز کردن مداوم یخچال

اولین کار ، کل یخچال را تمیز کنید. یخچال از برق بکشید و تمام قفسه ها و کشو ها را خارج کرده و تمامی مواد غذایی در جای خنک بگذارید تا فراید تمیزکاری به اتمام برسد. قفسه های خارج شده را درون سینکی که از قبل با آب و صابون پر شده است ، شناور کنید .و در انتها قبل از اینکه یخچال را به برق بزنید تمام سطوح داخل یخچال را کاملا خشک کنید

با جوش شیرین بو زدایی کنید

مقداری جوش شیرین را داخل ظرفی در باز بگذارید و به مدت 24 ساعت داخل یخچال ساید مابه قرار دهید تا بوی نا مطبوع یخچال را به خود جذب کنید ، و در پایان کار بو زدایی ، جوش شیرین را دور بریزید.

دانه های قهوه تازه بو زدایی کنید

برای تقویت اثر جوش شیرین ، دانه های تازه قهوه را روی بشقابی پخش کنید ، و دوباره آن را 24 ساعت داخل یخچال قرار دهید.

بوی تازگی در یخچال ایجاد کنید

چند گلوله پنبه ای که به عصاره وانیل آغشته شده است را به مدت چند ساعت داخل یخچال بگذارید . تا بوی تازه ای در آن پخش شود. همچنین می توان به جای وانیل  ، پرتقال برش خورده ای را داخل ظرفی در باز درون یخچال قرار دهید.

یخچال مابه

 

خدمات پس از فروش یخچال مابه

خدمات پس از فروش یخچال ساید بای ساید مابه مانند دیگر برند های خارجی ، توسط شرکت های داخلی ارائه می گردد ،  که غالباً نمی توان مشتریان خود را راضی نگه دارد . سوالی که در این زمان در ذهن مشتری ایجاد می شود ، بهترین راه برای تعمیر یخچال مابه در تهران به غیر از خدمات پس از فروش این محصول چه خواهد بود ؟

نمایندگی تعمیر لوازم خانگی سرویس برتر با داشتن شعب متعدد در غرب ، شرق و شمال و جنوب و مرکز تهران آماده ارائه خدمات تعمیر و عیب یابی یخچال مابه در منزل شما می باشد . با استفاده از شماره های درج شده در صفحه از این خدمات بهره مند شوید.

 

2 نظر

  1. مهری گفت:

    تعمیر یخچال مابه بسیار مطلب مفیدی بود

  2. سعید گفت:

    قدیما فقط چند تا برند معروف بود تو بازار الان چقد برند متفرقه اومده که اطلاعت زیادب ازشون نداریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.