سرویس برتر

تعمیر ماشین لباسشویی توشیبا

تعمیر لباسشویی توشیبا

تعمیر و سرویس ماشین لباسشویی توشیبا

سرویس دوره ای ماشین لباسشویی توشیبا ، جزوء آن دسته کارهاییست که به شما کمک میکند تا در زمان و هزینه تعمیر صرفه جویی شود. به همین منظور مشکل در لوازم خانگی به طور ناگهانی ما را غافلگیر می کند.

اگر سلامت لباس هایتان و ماشین لباسشویی برای شما اهمیت دارد ، ما به شما پیشنهاد می کنیم سرویس کامل ماشین لباسشویی توشیبا  را به دست متخصصان تعمیر و یا سرویس کاران مجرب سرویس برتر بسپارید.

زیرا با سرویس این دستگاه قبل از وقوع خرابی یا مشکل جدی در ماشین لباسشویی ، آن را شناسایی و رفع عیب می کنند و هزینه ای به مراتب کمتر از هزینه ی تعمیر ماشین لباسشویی را پرداخت می کنید.

در سرویس برتر ، سرویس ماشین لباسشویی توشیبا توسط متخصصین این برند انجام می شود و با بررسی کامل اجزای داخلی و خارجی دستگاه و شستشو وتشخیص عیب این وسیله رسوب زدایی کامل صورت می گیرد .

شما می توانید این خدمات را در سایت سرویس برتر از ما درخواست کنید تا در زمان مناسب و اعزام تعمیرکاران خبره به محل شما و بعد از گذشت چند ساعت به طور کامل لباسشویی شما مورد بررسی قرار می گیرد و در صورت نیاز تعمیر می شود.

در عصر حاضر ماشین لباسشویی در منازل به یک وسیله برقی ضروری تبدیل شده است ، این وسیله بسیار پر مصرف در انواع مدل ها و برند های مختلف تولید و وارد بازار شده است. لباسشویی ها معمولا در سه نوع کلی هستند : (درب از بالا ، دوقلو ،اتوماتیک درب از جلو)

در این بین ماشین لباسشویی درب از بالا و دوقلو با کارکرد آسانی که داشته اند ، امکان اضافه گردن و یا خارج کردن لباس در هر زمان شستشو را دارند ، برند توشیبا لباسشویی های درب از بالا و دوقلو با قابلیت های ویژه ای طراحی کرده است .

د ر این مقاله درباره ی هزینه ی تعمیر ماشین لباسشویی توشیبا در مدل های (درب از بالا و دوقلو و خدمات تعمیر لباسشویی ) توضیحاتی به شما ارئه خواهیم کرد.

تعمیر توشیبا

تعمیر لباسشویی توشیبا در منزل

جهت اقدام برای تعمیر ماشین لباسشویی توشیبا (درب از بالا یا دوقلو) می توانید با شماره های موجود در صفحه تماس بگیرید ویا در سایت سرویس برتر ثبت درخواست کنید .

  • دریافت قیمت دقیق تعمیر
  • دریافت فاکتور شفاف جهت تعمیر
  • دریافت مشاوره کارشناسی از سوی تعمیرکار
  • حضور به موقع تعمیرکار در منزل شما ،جهت انجام تعمیرات پس از هماهنگی با شما
  • تشخیص بررسی دقیق خرابی ماشین لباسشویی

این ها از جمله خدماتی است که با ثبت سفارش در سرویس برتر دریافت خواهید کرد.

تعمیر لباسشویی

میزان هزینه تعمیر لباسشویی توشیبا

هزینه تعمیر لباسشویی درب از بالا و دوقلو به عوامل مختلفی بستگی دارد ، بنابر همین مسئله شما نمی توانید قبل از بررسی کامل و تشخیص عیب  دستگاه خود توسط تکنسین های کارشناس و ماهر ، تعیین قیمت نمایید. عواملی مانند : (نوع مشکل ایجاد شده برای دستگاه شما ، نوع قطعه ی معیوب شده که نیاز به تعمیر یا تعویض دارد ، حق الزحمه کارشناس و در صورت انتقال لباسشویی به تعمیرگاه هزینه کرایه) بر میزان هزینه تعمیر لباسشویی توشیبا شما تاٌثیر می گذارد.

قطعات لباسشویی توشیبا(درب از بالا)

تسمه دیگ

یکی از قطعاتی که در خدمات ماشین لباسشویی توشیبا به راحتی تعمیر و یا تعویض می شود ، تسمه دیگ است خرابی تسمه دیگ باعث نچرخیدن دیگ لباسشویی میشود و با تعویض تسمه این مشکل حل می شود. عواملی دیگر مانند : پارگی و استهلاک تسمه  و یا خرابی بلبرینگ ، سوختن موتور باعث عدم چرخش دیگ ماشین لباسشویی می شود و در این صورت لباسشویی عملا از کار می افتد.

موتور لباسشویی توشیبا

از کار افتادن موتور لباسشویی بسیار مشکل آفرین خواهد بود ، از جمله لباسشویی درب از بالای توشیبا  که از این قاعده مستثناء نیست و احتمال خرابی موتور در این لباسشویی وجود دارد.

علاوه بر نچرخیدن دیگ ماشین لباسشویی یا عدم توانایی در آبگیری و خیس ماندن لباس ها و بروز چنین شکلاتی که ناشی از سوختن موتور لباسشویی است.

شیر برقی

یکیاز مهمترین قطعات لباسشویی توشیبا ، شیر برقی است .شیر برقی در مدل های گوناگون به صورت تک شیر و یا دوشیر می باشند . در واقع از این سو آب سرد و گرم وارد ماشین لباسشویی می شود. بنابر این اگر آب به خوبی وارد دستگاه نشود ، قطعه ای که مورد بررسی قرار می گیرد ، شیر برقی خواهد بود.

در بعضی مواقع دلایل عدم آبگیری صحیح لباسشویی توشیبا بسیار آسان است .این عیب با اندکی مهارت و دقت این مشکل کاملا قابل رفع است ، به طور مثال : پیچ خوردگی شیلنگ آب ورودی و یا تراز نبودن محل نصب ماشین لباسشویی میتواند باعث بروز این مشکل شود .

بنابر این قبل از مراجعه به تعمیرگاه یا هر اقدام دیگری ، نکات کوچکی را بررسی کنید و در هنگام نصب لباسشویی به نکات نصب بیشتر دقت بفرماید. تا با عملکرد بهتر لباسشویی توشیبا خود روبرو شوید.

پروانه پمپ و الکتروپمپ

این قطعه از جمله اجزای ماشین لباسشویی توشیبا است. پروانه پمپ و الکتروپمپ مهم وظیفه تخلیه آب در حین شستشو را بر عهده دارد و در زمان تعمیر لباسشویی توشیبا در مراکز معتبر تعمیرگاه ها ، ایه قطعه تا حد امکان تعمیر می شود و مجدداً مورد مصرف قرار میگیرد.  اما در حالتی که نمی توان تعمیر کرد با قطعات اوجینال و با کیفیت تعویض می گردد.

هیتر المنت

در بعضی اوقات مشکلی که در ماشین لباسشویی توشیبا روبه رو هستیم ، شستشوی لباس ها با آب سرد بر خلاف تنظیمات اعمال شده در لباسشویی است. در این صورت خرابی و از کار افتادگی هیتر المنت ماشین لباسشویی توشیبا علت این مشکل است.

خرابی این قطعه در مواردی که فیوز منزل قطع می شود و دوباره روشن می شود نمایان می گردد.

قفل درب یا میکروسوییچ

میکرو سوئیچ قطعه ای است که می توان آن را تعمیر و یا تعویض کرد . خراب شدن این قطعات باعث می شود که درب لباسشویی به آسانی باز و بسته نشود و یا کاملا گیر کرده و مشکل ساز شود.

خازن پارازیت‌گیر یا فیلتر برق

این قطعه از جمله قطعات لباسشویی درب از بالای توشیبا است . به طور معمول بروز مشکل در این قطعه باعث برق دار شدن بدنه ی لباسشویی می گردد . هنگام مشاهده این مشکل بهتر است در اولین فرصت به تعمیر لباسشویی توشیبا ی خود بپردازید. در این صورت از حوادث ناشی از برق گرفتگی جلوگیری می کنید.

جاپودری لباسشویی

این قطعه در ماشین لباسشویی توشیبا ، از جمله قطعاتی است که به دلیل نشستن رسوب و جرم در آن ، مثل قبل قابل استفاده نباشد . به همین خاطر امکان دارد بر اثر فشار یا ضربه دچار شکستگی شود. در این هنگام می توانید با مراجعه به مراکز تعمیرات لباسشویی توشیبا جاپودری مخصوص مدل لباسشویی خود را تهیه کنید و در منزل جایگزین جاپودری قبلی کنید.

تعمیرات تخصصی ، فنی لباسشویی توشیبا

ما در مراکز تعمیر خود در کنار شما عزیزان هستیم تا ماشین لباسشویی توشیبا خود را به دست تعمیرکاران غیر حرفه ای نسپارید و سلامت دستگاه شما به خطر نیافتد.

بسیار این موضوع پیش آمده است که به خاطر در دسترس بودن این نوع تعمیرکاران  به منظور کاهش زمان ، به این نوع افراد مراجعه می شود و در نهایت با مشکلات بیشتری در لباسشویی خود مواجه می شوید.

در سرویس برتر تمامی خدمات تعمیر لباسشویی توشیبا ، در محل شما و با تجهیزات کافی و توسط متخصصان تعمیر لباسشویی برند توشیبا صورت می گیرد. ما به عملکرد و تجربه تعمیرکاران متخصص خود ایمان داریم و تمامی خدمات انجام شده توسط این افراد را تضمین می کنیم.

پس اگر با هریک از مشکلات زیر مواجه شدید  با یک تماس از طریق شماره تلفن و یا ثبت درخواست در همان روز از طریق سایت سرویس برتر، لباسشویی توشیبا خود را با بهترین کیفیت تعمیر خواهیم کرد :

  1. روشن نشدن ماشین لباسشویی توشیبا
  2. نشتی آب از ماشین لباسشویی توشیبا
  3. تخلیه نشدن آب ماشین لباسشویی توشیبا
  4. وارد نشدن آب به ماشین لباسشویی
  5. لرزش و صدای غیر عادی لباسشویی توشیبا
  6. مشکلات برق ماشین لباسشویی توشیبا
  7. رفع تمامی ارورهای ماشین لباسشویی توشیبا
  8. مشکل در مخزن شستشو و چرخش مخزن ماشین لباسشویی

توشیبا

تعویض قطعات و تامین لوازم یدکی اصل لباسشویی توشیبا

اگر در هر شرایطی به هرکدام از قطعات زیر احتیاج داشتید ، می توانید درخواست خود را با پشتیبان سرویی برتر مطرح کنید:

  1. برد الکترونیکی لباسشویی توشیبا
  2. تایمر لباسشویی توشیبا
  3. هیدروستات لباسشویی توشیبا
  4. فیلتر و پمپ تخلیۀ لباسشویی توشیبا
  5. تسمه درایو لباسشویی توشیبا
  6. موتور لباسشویی توشیبا
  7. المنت حرارتی لباسشویی توشیبا
  8. شیر برقی لباسشویی توشیبا
  9. سوئیچ قفل درب لباسشویی توشیبا
  1. تلگراف شوینده لباسشویی توشیبا

 

سرویس برتر به عنوان مرکز تخصصی تعمیرات لباسشویی توشیبا همواره خود را متعهد تمام دارندگان لوازم خانگی توشیبا می داند . ما به شما پیشنهاد می کنیم برای مشاوره در مورد تعمیر و یا تعویض قطعات از همکاران متخصص سرویس برتر مشورت بگیرید.

تمامی لوازم یدکی لباسشویی توشیبا در سرویس برتر موجود است و با قیمتی مناسب و عرف بازار در دسترس شما قرار میگیرد.و همچنین تمامی قطعات تعویضی دارای ضمانت نامه اصلی برند توشیبا است و توسط سرویس برتر ضمانت می گردد.

7 نظر

  1. محمد گفت:

    تعمیر و سرویس ماشین لباسشویی توشیبا بسیار پیچیده است

  2. زهره گفت:

    از خدمات خوب شما راضی هستم. ممنونم

  3. حیدری گفت:

    تعمیر ماشین لباسشویی توشیبا مقاله خوبی بود

  4. Faezz گفت:

    تعویض قطعات لباسشویی توشیبا به طور حرفه ای انجام شد

  5. زهره گفت:

    از خدمات تخصصی شما راضی هستم.

  6. صفورا گفت:

    تعمیرکاران ماشین لباسشویی توشیبا بسیار مهربان و خوش اخلاق هستند

  7. فاطمه گفت:

    تعمیر ماشين لباسشویی توشیبا به بهترین شکل ممکن بود
    ازش خیلی راضی بودم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.