سرویس برتر

مرکز تعمیر لباسشویی ایندزیت

اینجا تعمیرگاه مجاز ایندزیت میباشد ،در همین لحظه که شما وارد این صفحه شده اید و به مطالعه این مقاله پرداخته اید ، به احتمال خیلی زیاد یکی از محصولات ایندزیت (یخچال ، یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید ، ماشین لباسشویی ، ماشین ظرفشویی ، اجاق گاز ، مایکروفر ، مایکروویو ، جاروبرقی ) شما عزیزان به مشکل برخورده است .و نیاز به تعمیر لباسشویی ایندزیت خود دارد.

نگران سپردن دستگاه خود به سرویس برتر نباشید زیرا :

  • مجموعه سرویس برتر با شعب مختلف در سراسر تهران مرکز تعمیرات ایندزیت می باشد .
  • کلیه خدمات ، تعویض قطعات ایندزیت با قطعات اورجینال انجام می شود .
  • تمامی خدمات در همان روز و تکنسین مرتبط ایندزیت) ظرف مدت کمتر از یکساعت در محل حاضر می شود .
  • قابل ذکر است تعمیرات ایندزیت دارای ضمانتنامه رسمی می باشد .
  • کلیه خدمات ایندزیت با فاکتور رسمی انجام میشود .
  • تمامی تکنسینهای مجموعه ، آموزش دیده در زمینه تعمیرات ایندزیت می باشند .
  • در صورت تماس با تلفن مرکز تعمیر سرویس برتر در سراسر تهران ، مشاوره رایگان انجام می شود. تا چنانچه مشکلی بود ، بدون نیاز به تکنسین مشکل برطرف شود .

مرکز تعمیرات سرویس برتر با بیشترین تجربه و دارای تکنسینهای مجرب ، متعهد و آموزش دیده در ارتباط با تعمیرات کلیه محصولات ایندزیت جزء بهترین ها در این عرصه می باشد . ما افتخار این را داریم که با استفاده از تجربیات و قوانین مدیریت و رضایتمندی مشتری در این حرفه بهترین باشیم .

تعمیر ایندزیت

معرفی برند ایندیزیت

برند ایندیزیت یک شرکت ایتالیایی است که در استان آکنووا در شهر فابیانو قرار گرفته است. این شرکت به عنوان یکی از برند های سرشناس دنیا در زمینه تولیدات لوازم خانگی می باشند .

این  شرکت در سال1975 به ثبت رسیده است و فعالیت خود را به صورت محدود در زمینه تولید لوازم خانگی آغاز نمود.  و پس از آن در سال 1987 وارد بازار بورس میلان شد، این شرکت توانست با افزایش دادن سرمایه خود از راه فروش سهام به بیشتر مردم اقدام به توسعه زیر ساخت ها و محصولات خود کرد این اقدامات هم از نظر کمی و کیفی توسعه یافت.

کمپانی ایندزیت در 8 منطقع عمده اقتصادی دنیا فعالیت می کند و به غیر از مرکز محصولات لوازم خانگی ایندزیت در این 8 منطقه و تولید محصولات به ارائه مرکز خود به سایر نقط دنیا نیز سعی و کوشش ورزیده است. 8 منطقه صنعتی بزرگ ایندزیت در کشورهای مانند :(ایتالیا ، لهستان ، انگلستان ، روسیه و ترکیه ) قرار گرفته اند . این شرکت با در بر داشتن بیش از 16000 نیروی کار به عنوان یکی مجهز ترین و بزرگترین شرکت های دنیا مطرح شده است .

کمپانی لوازم خانگی ایندزیت با تمرکز مداوم و مکرر بروی طراحی مدل محصولات و محترم شمردن محیط زیست ، گسترش قابلیت های هوشمندانه محصولات تولیدی خود هر روز رو به پیشرفت بوده و به عنوان یکی از مطرح ترین برند ها به معرفی خود پرداخته است.

این شرکت محصولات تولیدی خود را با نام های ایندزیت ، هات پوینت ، آرسیتون و شولتز به فروش می رساند ، اما مرکز تعمیرات ایندزیت و مرکز خدمات پس از فروش ایندزیت ، موظف به خدمات رسانی به مشتریان عزیز تمام محصولات این شرکت به بهترین شکل ممکن می باشند.

این برند از محبوب ترین لوازم خانگی می باشند که موارد زیر بخشی از تولیدات این شرکت است:

  • ماشین لباسشویی ایندزیت
  • ماشین ظرفشویی ایندزیت
  • خشک کن ایندزیت
  • یخچال فریزر ایندزیت
  • اجاق گاز ایندزیت
  • هود آشپزخانه ایندزیت
  • ماکروویو ایندزیت

تشخیص عیب و تعمیر لباسشویی ایندزیت

خوشبختانه این روزها با توسعه اینترنت ، با صرف کمترین زمان ممکن می توانید با متخصصین تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت ارتباط برقرار کنید. فقط کافی است با شماره تلفن های در ج شده در صفحه تماس حاصل فرمایید و یا با ثبت درخواست سفارش خود در صفحه مشکلات شما خود را با ما در میان بگذارید. بعد از ثبت سفارش مشاوران متخصص ما ، مشکلات پیش آمده شما را ارزیابی می کنند و بعد از مشاوره و راهنمایی شما اگر مشکل شما مرتفع نشد در صورت لزوم به حضور تعمیرکار به محل شما اعزام می گردد .

ایرادات لباسشویی

ایرادات متداول ماشین لباسشویی ایندزیت

·  راه حل تعمیر لباسشویی ایندزیت در صورتی که چرخه کاری به پایان نمی رسد ، چه باید کرد؟

1. بررسی سیستم تخلیه انجام شود :

ارتفاع مناسبی برای شلنگ تخلیه لباسشویی انتخاب کنید ، در صورت مسدودی پمپ تخلیه مانع تخلیه صحیح لباسشویی می شود ، و در نتیجه دستگاه متوقف می شود و قادر به اتمام رساندن سیکل نمی شود.

2.    سیستم گرمایش آب دستگاه دچار خرابی شده است :

برای بررسی این مشکل چندین بار یک دوره را انتخاب کنید و بر طرز کارکرد دستگاه ناظر باشید.  اگر هر چرخه کاری ، لباسشویی در نیم ساعت اول متوقف شود ، احتمالا آب به اندازه کافی گرم نمی شود و اگر پس از 30 دقیقه متوقف شد ، به معنای گرمای بیش از حد آب است. و در بیشتر مواقع خرابی ذدر ترمیستور باعث بروز این مشکل می شود .

3.    جهت تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت به تایمر دستگاه توجه کنید :

در مدل های قدیمی تر از ماشین لباسشویی ایندزیت ، توقف چرخه کاری ماشین می تواند به دلیل بهم چسبیده شدن کنتاکت های تایمر لباسشویی است.

توجه داشته باشید عوامل دیگری همچون خرابی سوئیچ درب ، زغال های موتور و شیر برقی می تواند باعث بروز این مشکل شود و در برخی از مدل های جدید این برند مشکل توقف لباسشویی  قبل از اتمام چرخه کاری با نمایش نماد شیر یا چراغ چشمک زن نشان داده می شود.

  • علت نچرخیدن لباسشویی ایندزیت چیست ؟

  1. تسمه درام دچار خرابی شده ست.

تسمه درام یک اتصال بین درام و موتور است که در تمام طول چرخه شستشوی ماشین لباسشویی در حال چرخش است .این قطعه بر روی قرقره ای که درام را می چرخاند و موتور نصب شده است و به طور کل با گذشت زمان ، تسمه دچار لغزش می شود و یا پاره می گردد.

  1. ذغال های لباسشویی دچار مشکل شده است.
    اگر در زمان پر بودن لباسشویی از آب و یا در چرخه ها چرخشی اتفاق نمی افتد ، علت آن فرسودگی زغال های لباسشوی است .جهت تست این قطعه ، در پوش پشتی دستگاه را باز کنید و پس از دسترسی به موتور ، ذغال های آن را بررسی کنید و در صورت نیاز آن را تعویض نمایید.
  2. سوئیچ درب خراب شده است.
    به طور کل شروع به کار تنظیمات انتخابی لباسشویی ، نیاز به قفل شدن درب لباسشویی دارد .جهت بررسی سوئیچ درب ، اتصال آن را با مولتی متر بررسی نمایید.
  3. موتور خراب شده است.
    عدم چرخش دیگ لباسشویی به ندرت علت آن خرابی موتور است ، اما لازم به ذکر است قبل از تعویض نمودن موتور ، حتما از رسیدن جریان الکتریکی به آن مطمئن شوید.
  4. روتور و استاتور معیوب شده است.
    وظیفه روتور و استاتور در لباسشویی ، ایجاد میدان مغناطیسی لازم برای چرخش مخزن را عهده دار است .در صورت تشخیص دادن بروز خطا از این قطعه ، نیاز به تعویض آن توسط تکنسین های مجرب می باشد.
  • علت تخلیه نشدن آب ماشین لباسشویی چیست ؟

۱- فیلتر دستگاه مسدود شده است.

جهت تست این مورد ابتدا شیلنگ تخلیه را بر روی زمین قرار دهید تا آب درون دیگ لباسشویی تخلیه شود. در برخی از مدل ها شیلنگ تخلیه در کنار فیلتر قرار داده شده است. بعد از آن فیلتر را با احتیاط باز کرده و آن را تمیز و در صورت نیاز تعویض نمایید.

۲- پمپ تخلیه مسدود شده است.
اگر در زمان تخلیه آب صدای کارکردن پمپ شنیده نمی شود در اینجا مشکل از پمپ است. جهت بررسی این قطعه، در ابتدا طرز چرخش پروانه پمپ را تست کنید و در صورت مشاهده مانع، اقدام به برطرف کردن آن نمایید. سپس با استفاده از مولتی متر آن را تست کنید. اگر صفحه مولتی متر صفر و یا بی نهایت را نشان می داد، نیاز به تعویض پمپ است .

  • علت نشتی آب در زیر لباسشویی چیست و نحوه برطرف کردن آن چگونه است ؟

۱-  شیلنگ ها را چک کنید.
در صورت مشاهده هرگونه نشتی در لباسشویی ایندزیت ، ابتدا شیلنگ های مختلف دستگاه از جمله شیلنگ تخلیه و ورودی دستگاه را بازرسی نمایید و در صورت مشاهده ترک خوردگی اقدام به تعویض آن نمایید.

۲-  پمپ دستگاه دچار نشتی شده است.
پمپ آب یا پمپ تخلیه قسمتی از لباسشویی است که آب را از دیگ دستگاه تخلیه می کند. بنابراین اگر در هنگام تخلیه دستگاه متوجه نشتی دستگاه شده اید، پمپ را بررسی نمایید و در صورت نیاز اقدام به تعویض آن نمایید.

۳-  واشر کابین دیگ ترک خورده و یا پاره شده است.
واشر جهت درزبندی و جلوگیری از نشت آب مورد مصرف قرار می گیرد. اگر لباسشویی در هنگام شستشو و یا چرخش دیگ دچار نشتی شده باشد ، خرابی از واشر کابین دیگ است.

۴-  شیربرقی خراب است.
وظیفه شیر برقی ، کنترل آب ورودی به ماشین لباسشویی است . برای بررسی این قطعه پنل پشت دستگاه را باز کنید و شیر برقی را پیدا کنید و با استفاده از مولتی متر اقدام به تست آن نمایید.

۵-  بیش از حد مجاز مصرف لباس و یا پودر لباسشویی درون دستگاه قرار داده شده است.

۶- تاب برداشتن درب لباسشویی و یا ترک خورده شدن درب، و تاب برداشتن دستگیره ، واشر دور درب و قفل دستگاه دچار خراب شده است.

۷-  سوئیچ سطح آب (سوئیچ فشار) دچار خرابی شده است.
این قطعه برای تعیین سطح مناسب آب موجود در درام استفاده می شود . جهت تست آن ، ابتدا لباسشویی را از برق جدا کنید. سوئیچ فشار معمولاً در پشت پنل قرار گرفته باشد و یک لوله هوا وجود دارد که آن را به درام متصل می‌کند.
همچنین در برخی از دستگاه ها این قطعه در پایین درام قرار دارد. ابتدا لوله هوا را چک کنید. در صورت سالم بودن لوله هوا ، احتمالاً نیاز به تعویض سوئیچ فشار است که در این حالت باید با تعمیرکار متخصص ایندزیت در سرویس برتر تماس بگیرید.

1 نظر

  1. صفورا گفت:

    من نگران تعمیر لباسشویی ایندزیت بودم که با خوندن این مقاله با سرویس برتر آشنا شده و حالا میتوانم به این مجموعه جهت تعمیر لباسشوی اعتماد کنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.