سرویس برتر

تعمیر لباسشویی در چیتگر

تعمیر لباسشویی در چیتگر

تعمیر لباسشویی در چیتگر

تعمیر لباسشویی در چیتگر

اگر لباسشویی شما دچار مشکلی شده است نگران نباشید.سرویس برتر برای تعمیر لباسشویی در چیتگر در اسرع وقت با کیفیت ترین خدمات را به شما ارائه خواهد داد.

برای تعمیر لباسشویی در چیتگر فقط کافیست مشکل دستگاه خود را به سرویس برتر اعلام کنید تا از خدمات ویژه ی سرویس برتر برخوردار شوید.برای تعمیر لباسشویی در چیتگر صرف نظر از مدل و برند آن یا ایرانی و خارجی بودن آن توسط متخصصین سرویس برتر تعمیر خواهد شد.

حتما بخوانید : تعمیر ماشین لباسشویی دوو | تعمیر لباسشویی دوو

برای تعمیر لباسشویی در چیتگر به کجا مراجعه کنیم؟

اگر برای لباسشویی شما مشکلی پیش آمده است و یا خراب شده است برای تعمیر لباسشویی در چیتگر می توانید از سرویس برتر استفاده کنید.متخصصین سرویس برتر با هزینه مناسب و در کوتاه ترین زمان ممکن می تواند به شما کمک کند و بهترین خدمات را به شما ارائه دهند.برای تعمیر لباسشویی در چیتگر  فقط کافیست درخواست تعمیرات خود را در سایت سرویس برتر ثبت کنید یا با ما تماس بگیرید.

بیشتر بخوانید :  تعمیر  ماشین لباسشویی زیرووات

تعمیر لباسشویی در چیتگر

حتما بخوانید : تعمیرکار ماشین لباسشویی

کدام ماشین لباسشویی مناسب است؟ | انواع ماشین لباسشویی

با توجه به اینکه در بازار انواع مختلفی از لباسشویی وجود دارد ممکن است انتخاب بهترین نوع لباسشویی برای شما دشوار باشد.ماشین لباسشویی مدل های مختلفی دارد. اما به طور کلی به دو دسته درب از بالا و درب از جلو تقسیم می شود.

  • ماشین لباسشویی درب از بالا: قیمت این نوع ماشین لباسشویی کمتر از ماشین لباسشویی درب از جلو است.ماشین لباسشویی درب از بالا به دو دسته معمولی و دو قلو تقسیم می شوند. نوع دو قلوی آن قابلیت خشک کردن لباس ها را نیز دارد.
  • ماشین لباسشویی درب از جلو:این مدل ماشین لباسشویی که امروزه استفاده بیشتری دارد. نوع پیشرفته تر لباسشویی های قدیمی تر هستند.این نوع دستگاه ها قابلیت های متنوعی دارند و در مصرف انرژی بهینه تر عمل می کنند.و قیمت آن ها نیز به مراتب بیشتر از ماشین لباسشویی درب از بالا است.

بیشتر بخوانید : تعمیر ماشین لباسشویی در تهران 

نکات مهم برای خرید ماشین لباسشویی

  • ظرفیت: اگر قصد خرید یک ماشین لباسشویی را دارید باید ظرفیت مناسب با توجه به تعداد افراد خانواده خود و میزان شست و شوی شما انتخاب کنید.به طور معمول اگر خانواده شما 2 نفره است ظرفیت 5 کیلویی و اگر 3 یا 4 نفر هستید 7 یا 8 کیلویی مناسب است.اگر خانواده شما بیشتر از 5 نفر است ظرفیت 9 یا 10 کیلویی مناسب است.
  • استاندارد بودن و رتبه برچسب انرژی: قبل از خرید لباسشویی به برچسب انرژی آن توجه کنید.لباسشویی یکی از وسایل اصلی هر خانه ای است که استفاده ی زیادی دارد. پس به این پارامتر توجه داشته باشید.معمولا دستگاه های پیشرفته امروزی مصرف بهینه و مناسبی دارند.
  • سرعت چرخش موتور: هر چه سرعت چرخش موتور لباسشویی بیشتر باشد لباس های شما سریعتر خشک می شوند.البته هرچه سرعت چرخش بیشتر باشد قیمت نیز گران تر خواهد بود و سر و صدای بیشتری نیز دارد.
  • صفحه نمایش: دستگاه های پیشرفته امروزی هر یک دارای صفحه نمایشگری برای نشان دادن وضعیت هستند.این نمایشگر درباره ی شستشوی بهتر به شما اطلاعاتی می دهد. همچنین اگر دستگاه مشکلی داشته باشد با کد های خطا یا ارور ها شما را از وضعیت دستگاهتان مطلع می سازند.
  • در هنگام خرید ماشین لباسشویی توجه کنید که چه امکاناتی دارد؟مثلا قابلیت شست و شو با آب گرم و سرد،سرعت خشک کن و داشتن برنامه های متنوع مثل شست و شو با توجه به نوع و جنس لباس و….
  • قیمت ماشین لباسشویی: با توجه به امکاناتی که ماشین لباسشویی دارد قیمت ها متغیر هستند.
  • وجود تسمه یا عدم وجود تسمه: یکی دیگر از موارد مهم در انتخاب لباسشویی داشتن تسمه یا نداشتن آن است.در مدل های لباسشویی که بدون تسمه هستند لباسشویی لرزش و صدای کمتری دارد. مصرف انرژی برق و آب نیز کمتر خواهد بود.اما مدل های بدون تسمه قیمت بالاتری دارند.
  • جنس محفظه شست و شوی دستگاه: جنس درام یا محفظه شستشو محلی است که لباس ها در آن شسته می شوند.محفظه دستگاه های امروزی از جنس استیل است اما کیفیت آنها متفاوت است.
  • منطق فازی: منطق فازی باعث می شود لباسشویی شما به صورت خودکار بهترین شرایط را انتخاب کند!یعنی دیگر لازم نیست به فکر تنظیم دما و مقدار آب و نوع برنامه شست و شو باشید.

حتما بخوانید :  تعمیر  ماشین لباسشویی بکو

برند های ایرانی بهتر هستند یا خارجی؟

ماشین های لباسشویی بسیار متنوع هستند و دستگاه های خارجی کیفیت و دوام بیشتری دارند.اما دستگاه های خارجی قیمت بیشتری نیز دارند.اگر به دنبال دستگاهی با کیفیت مناسب و قیمت مناسب هستید می توانید از برند های ایرانی استفاده کنید.

– معروف ترین برند های ایرانی

از بهترین و با کیفیت ترین برند های ایرانی می توان اسنوا(Snowa)،پاکشوما(Pakshoma)،آبسال(Aabsal) را ذکر کرد.

– معروف ترین برند های خارجی

از معروف ترین و با کیفیت ترین برند های خارجی برند بوش(Bosch)،سامسونگ(Samsung) و ال جی(LG) مناسب تر هستند.

بیشتر بخوانید : تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ

عمر مفید ماشین لباسشویی

عمر مفید ماشین لباسشویی به کیفیت و نوع برند انتخابی شما بستگی دارد.اما اگر به نکات نگهداری از ماشین لباسشویی را به درستی عمل کنید و آن ها را نادیده نگیرید عمر مفید دستگاه 10 الی 15 سال خواهد بود.تعمیر لباسشویی در چیتگر

قیمت ماشین لباسشویی

با توجه به نوع برند و امکاناتی که دارد قیمت ها متغیر هستند. اما قیمت برند های ایرانی کمتر از برند های خارجی است.مثلا قیمت برند های ایرانی بین 8 تا 25 میلیون است و قیمت برند های خارجی بین 16 تا 25 میلیون می باشد.

بیشتر بخوانید :  تعمیر ماشین لباسشویی الگانس

نکات نگهداری از ماشین لباسشویی

ماشین لباسشویی،مهمترین وسیله برقی در هر خانه ای است که این وسیله پرکاربرد باعث صرفه جویی در وقت و زمان می شود.برای نگهداری از ماشین لباسشویی،استفاده بهینه از عمر مفید این ماشین و جلوگیری از نیاز به تعمیر لباسشویی نکاتی وجود دارد.

  • در ماشین لباسشویی را با دقت و آرام باز و بسته کنید و به آن فشار وارد نکنید.
  • هنگام روشن بودن ماشین لباسشویی از قرار دادن اجسام سنگین بر روی آن خودداری کنید.
  • پس از پایان زمان شست و شوی لباس ها حتما آن ها را از لباسشویی خارج کنید و درب آن را مدتی باز بگذارید تا از زنگ زدگی ماشین جلوگیری شود.
  • فیلتر لباسشویی را تمیز کنید. پس از مدتی استفاده در فیلتر تخلیه ماشین لباسشویی ممکن است تکه های پارچه،پرز،مو و حتی دکمه های کوچک گیر کرده باشند که برای کارکرد درست لباسشویی باید تخلیه شوند.بهتر است هر شش ماه اقدام به تمیز کردن فیلتر تخلیه کنید.
  • لباسشویی خود را تمیز کنید.وجود پرز و کرک های لباس باعث کثیفی دستگاه شما می شوند.ممکن است بوی بدی ایجاد کنند و باعث گرفتگی دریچه های مخزن لباسشویی شوند.پس سعی کنید واشر و مخزن دستگاه را تمیز کنید.تعمیر لباسشویی در چیتگر
  • با توجه به حجمی که لباسشویی شما دارد داخل آن لباس بریزید یعنی نه خیلی کم و نه خیلی زیاد که به لباسشویی شما فشار وارد نشود.اگر حجم کمی لباس داخل مخزن ریخته باشید مدت زمان شست و شوی لباس بالا میرود. و به لباسشویی آسیب می رساند.اگر داخل دستگاه زیاد لباس میریزید این کار به موتور دستگاه شما آسیب وارد میکنند و باعث خرابی اجزای داخلی یا سنسور های دستگاه می شود.تعمیر لباسشویی در چیتگر
  • هنگام ریختن لباس ها داخل ماشین حتما جیب های لباس ها را چک کنید تا چیزی داخل آن ها نباشد.اجسامی مثل دستمال کاغذی یا فلزات و … این اجسام می توانند باعث گرفتگی فیلتر تخلیه ماشین لباسشویی شما شوند. ممکن است به محفظه لباسشویی شما آسیب برساند و حتی اجسام نوک تیز یا فلزی می توانند باعث شکسته شدن درب ماشین لباسشویی شوند. پس در هنگام قرار دادن لباس ها در دستگاه حتما دقت کنید و از روی بی حوصلگی کاری انجام ندهید.
  • اگر بین لباس ها لباسی زیپ دار وجود دارد زیپ آن را ببندید. و آن را پشت و رو کنید زیرا ممکن است به مخزن لباسشویی آسیب وارد شود.
  • از انداختن لباس های کوچک مثل لباس زیر یا جوراب به داخل ماشین خودداری کنید.لباس های کوچک ممکن است هنگام آب کشی وارد فیلتر خروجی شوند و ماشین لباسشویی را دچار مشکل کنند.بهتر است برای شست و شوی لباس های کوچک آن ها را در کیسه هایی که مخصوص شستن لباس های کوچک در ماشین هستند قرار دهید.
  • اگر ماشین لباسشویی شما سر و صدای زیاد و لرزش های شدیدی هنگام شست و شو ایجاد می کند تراز نیست.یعنی در مکان مناسبی قرار نگرفته است پس دقت کنید که ماشین لباسشویی شما تراز باشد تا به موتور لباسشویی آسیب نرساند.
  • محفظه شوینده ماشین لباسشویی را تمیز کنید.محفظه شوینده محلی است که پودر لباسشویی یا مواد شوینده ی دیگری برای شست و شوی لباس ها در آن میریزید.دیواره محفظه شوینده معمولا جرم میگیرد و نیاز به تمیز شدن دارد.این محفظه معمولا به سادگی جدا میشود
  • در هنگام استفاده از ماشین لباسشویی آب را در دمای مناسبی قرار دهید.اگر آب خیلی داغ باشد باعث خراب شدن دستگاه شما می شود و به لباس های شما نیز آسیب میزند

حتما بخوانید :  تعمیرکار ماشین لباسشویی

چرا باید به متخصصین سرویس برتر برای تعمیر ماشین لباسشویی مراجعه کنیم؟

تعمیر ماشین لباسشویی فرایندی دشوار و پیچیده است.اگر ماشین لباسشویی شما خراب شده است یا مشکلی دارد نباید خودتان اقدام به تعمیر و دستکاری آن کنید. یا آن را به دست افراد بی تجربه بسپارید. زیرا ممکن است آسیب جدی تری به دستگاه وارد کنید. تعمیر ماشین لباسشویی یک کار تخصصی است پس بهتر است به دست تعمیرکاران متخصص سپرده شود.

سرویس برتر با متخصصین حرفه ای و مجرب برای تعمیر لباسشویی در چیتگر هر گونه خرابی ماشین لباسشویی شما را تعمیر میکند و اگر نیاز به تعویض قطعه ای باشد با قطعات اورجینال تعویض می شوند.سرویس برتر علاوه بر متخصصین مجرب ، هزینه ی مناسب و سرعت بالا،نسبت به خدمات ارائه شده به شما مسئول است. و گارانتی 180 روزه دارد و با کیفیت ترین خدمات را ارائه میکند.

بیشتر بخوانید : شماره تعمیرکار ماشین لباسشویی ال جی

تعمیر لباسشویی در چیتگر

سرویس برتر کدام برند های ماشین لباسشویی را تعمیر میکند؟

همانطور که گفته شد سرویس برتر همه نوع ماشین لباسشویی ایرانی و خارجی را تعمیر می کند اما رایج ترین برند های ماشین لباسشویی که سفارش تعمیر را دارند در زیر ذکر شده اند.

برای تعمیر لباسشویی در آریاشهر نیز می توانید از سرویس برتر استفاده کنید.

1 نظر

  1. علی اصغر گفت:

    در موردنوشته تعمیر لباسشویی در چیتگر سوالی که داشتم اینه که آیا میتونم لباسشویی تسمه ای رو به گیربکس دار تبدیل کنم؟یا نه که لطف کردن همکارانتون تماس گرفتن و مشکلم رو حل کردن.ممنونم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.