سرویس برتر
شماره تلفن نمایندگی ماشین لباسشویی ال جی

شماره تلفن نمایندگی ماشین لباسشویی ال جی

شماره تلفن نمایندگی ماشین لباس شویی ال جی موضوعی است که در سرویس برتر می خواهیم به برسی آن بپردازیم.

برای استفاده از خدمات سرویس برتر در رابطه با نصب، به روز رسانی و ماشین لباسشویی ال جی کافی است به صفحه اول سایت رفته و سفارش آنلاین خود را ثبت نمایید یا با شماره مندرج در سایت تماس حاصل فرمایید  تا در نزدیک ترین زمان ممکن کارشناسان ما برای ارایه خدمات به منزل شما اعزام شوند تا مشکل ماشین لباس شویی ال جی شما را به عنوان بهترین نمایندگی ماشین لباس شویی برطرف نمایند.

پیشنهاد می شود تا انتها مقاله همراه باشید تا با مشکلات اساسی که ماشین های لباس شویی ال جی رو به رو می شوند و روش برطرف کردن آن آشنا شوید:

شماره تلفن نمایندگی ماشین لباس شویی ال جی

نمایندگی لباسشویی ال جی

نمایندگی لباسشویی ال جی

متخصصین سرویس برتر:

سرویس برتر همواره به عنوان بهترین نمیندگی ماشین لباس شویی ال جی شناخته می شود و  کارشناسان ما دوره های عملی و تخصصی تعمیر ماشین لباس شویی الجی را گذرانده اند و شما به راحتی و با اعتماد کامل می توانید به مجموعه ما اعتماد نمایید و وسایل برقی خود از جمله ماشین لباس شویی ال جی را به ما واگذار نمایید.

ضمانت توسط سرویس برتر:

سرویس برتر برخلاف بسیاری از شرکت ها که به صورت واسطه عمل می کنند و فقط مشتری را به نماینده ها معرفی می کند نیست.

سرویس برتر با نظارت کامل بر کارشناسان ماهر خود بهترین کیفیت را ارایه می دهد و حتی برای کار خود برگه ای به عنوان ضمانت نامه به شما تحویل می دهد.که شما از اعتماد نسبت به ما پشیمان نشوید.

سرعت ارایه خدمات به مشتریان:

ما  با پشتیبانی آنلاین و همچنین پشتیبانی سریع تلفنی نزدیک ترین کارشناس خود به محل سکونت شما را به محل فرستاده تا به صورت هرچه سریع تر مشکل شما برطرف شود .

هزینه های خدمات سرویس برتر :

سرویس برتر همیشه دارای بهترین خدمات با بهترین قیمت هااست .

گاهی شما مجبور هستید که لوازم خانگی خود را برای تعمیرات به مغازه هایی که کار تعمیرات انجام دهند ،همچنین بایستی هزینه ای به عنوان ایاب و ذهاب پرداخت نمایید علاوه بر تمامی این موارد آسیب های جدی ای به لوازم خانگی شما وارد می شود.

در نتیجه سرویس برتر بهترین و برترین گزینه برای تعمیر لوازم خانگی است.

راهنمای قطعات یک ماشین لباسشویی

قطعات ماشین لباسشویی برای شستشو، شستشو، چرخاندن و تخلیه به سختی کار می کنند. اما واقعاً در داخل یک ماشین لباسشویی چه می گذرد و چه بخش هایی باعث می شوند همه این اتفاق بیفتد؟ اکثر ماشین های لباسشویی به روش های مشابه کار می کنند و قطعات مشابهی دارند.

درک قطعات ماشین لباسشویی و کارهایی که آنها انجام می دهند به شما کمک می کند تا بازی لباسشویی خود را ارتقا دهید و در صورت بروز مشکل عیب یابی را آسان تر کنید. برای اطلاعات بیشتر در مورد قطعاتی که ماشین لباسشویی شما را به حرکت در می آورند و نقشی که در فرآیند تمیز کردن ایفا می کنند، ادامه مطلب را بخوانید.

نمودار قطعات ماشین لباسشویی

شما می توانید از این نمودار قطعات ماشین لباسشویی استفاده کنید تا ایده ای از محل قرارگیری قطعات اصلی داخل ماشین لباسشویی به دست آورید. مکان‌های دقیق ممکن است از ماشین‌های بارگیری بالا به جلو و همچنین مدل به مدل متفاوت باشد. اگر با یک قطعه ماشین لباسشویی مشکل دارید، راهنمای لباسشویی را برای عیب یابی ماشین لباسشویی بخوانید یا به دفترچه راهنما مراجعه کنید.

  • مخزن ماشین لباسشویی

اکثر ماشین های لباسشویی دارای مخزن داخلی و خارجی هستند. مخزن داخلی در لباسشوییهای بار بالا سبد شستشو و در لباسشوییهای بار جلو درام نامیده می شود. مخزن بیرونی ثابت می ماند و سبد یا درام شستشو را نگه می دارد و آب شستشو را می گیرد تا بتوان آن را تخلیه کرد. سبد یا درام شستشو بخشی از لباسشویی است که لباس ها را نگه می دارد و برای شستن آنها می چرخد. آنها می توانند پلاستیک، چینی یا فولاد ضد زنگ باشند.

  • همزن لباسشویی یا پروانه

در مدل‌های با بار بالا، شستشوی داخل مخزن توسط یک همزن یا پروانه کمک می‌کند. همزن یک ستون مرکزی است که به جلو و عقب می‌پیچد و به لباس‌ها می‌مالد تا خاک‌ها را از هم جدا کند. پروانه یک مخروط یا دیسک است که برای ساییدن لباس‌ها روی یکدیگر می‌چرخد و به تمیز شدن آنها کمک می‌کند. در مدل‌های بار جلو، بالابرها یا باله‌ها لباس‌ها را در درام می‌چرخانند.

  • موتور ماشین لباسشویی

موتورلباسشویی معمولاً در مدل‌های با بار بالا در پایین لباسشویی و در مدل‌های بار جلویی در قسمت عقب قرار می‌گیرد. متداول ترین نوع موتورهای مورد استفاده در لباسشوییها، درایو مستقیم یا تسمه درایو هستند. موتور درایو مستقیم به طور مستقیم به سبد شستشو متصل می شود، در حالی که موتور محرک تسمه به طور مستقل قرار می گیرد و از یک تسمه برای چرخاندن سبد شستشو استفاده می کند.

  • پمپ تخلیه ماشین لباسشویی

این قطعه در قسمت پایین لباسشویی قرار دارد، معمولاً در مدل های با بار بالا به سمت عقب و در مدل های بار جلو به سمت جلو. پمپ تخلیه خروج آب از مخزن را در طول چرخه کنترل می کند، وان را پس از شستشوی اصلی، پس از اولین شستشو و در طول چرخش نهایی تخلیه می کند.

  • شیر ورودی آب ماشین لباسشویی

شیر ورودی آب در پشت لباسشویی، به سمت بالا قرار دارد. دارای یک پورت برای آب گرم و یک درگاه برای آب سرد. برخی از مدل های بار جلو فقط یک پورت برای آب سرد و یک بخاری داخلی برای گرم کردن آب تا درجه حرارت دارند. دریچه ورودی با دریافت سیگنال های الکتریکی از لباسشویی باز و بسته می شود و به آب اجازه می دهد در زمان های مناسب در طول یک چرخه وارد مخزن شود.

  • شلنگ تخلیه لباسشویی

شیلنگ تخلیه از ماشین لباسشویی به سمت پایین خارج می شود و به سمت سینک یا لوله ایستاده نزدیک می رود. آب ماشین لباسشویی را تخلیه می کند و معمولاً از پلاستیک موجدار ساخته می شود. شیلنگ های تخلیه تا حد زیادی جهانی هستند و دارای عرض 1 تا 1.25 اینچ هستند.

  • کنسول لباسشویی

کنسول کنترل‌های لباسشویی را در خود جای می‌دهد که در آن چرخه‌ها و گزینه‌ها را انتخاب می‌کنید. آن‌ها در مدل‌های با بار بالا در پشت لباسشویی و در مدل‌های بار جلویی در نزدیکی پشت لباسشویی قرار دارند. در پشت پنل کنسول، اجزای الکترونیکی را خواهید یافت که اساساً تمام عملکرد و زمان بندی ماشین لباسشویی را کنترل می کنند.

شماره تلفن نمایندگی ماشین لباس شویی ال جی

5 نکته ساده برای نگهداری ماشین لباسشویی

اگر تماس با تعمیرکار ماشین لباسشویی دقیقاً ایده شما برای سرگرمی نیست، ما هر از چند گاهی حداقل تعمیر و نگهداری اولیه را توصیه می کنیم. در اینجا چند نکته ساده در مورد نحوه مراقبت از ماشین لباسشویی برای اطمینان از عملکرد بی عیب و نقص آن برای چندین سال آینده آورده شده است.

  • پس از شستن درب و کشوی ریختن مواد شوینده را کمی باز بگذارید. این کار باعث می شود ماشین لباسشویی کاملا خشک شود و از ایجاد بوی بد جلوگیری کند. کشو تلگراف را ماهی یک بار زیر آب جاری تمیز کنید.
  • حداقل یک بار در ماه یک چرخه خالی را با سرکه اجرا کنید. از یک برنامه خود تمیز شونده مانند SterilTub (اگر این گزینه در ماشین لباسشویی شما است) استفاده کنید یا فقط یک چرخه گرم (در دمای 95 درجه سانتیگراد) اجرا کنید. سرکه در ترکیب با آب داغ رسوب آهک را از بین می برد و از رشد باکتری ها جلوگیری می کند.
  • آن را بیش از حد بارگذاری نکنید. برنامه های مختلف با بارهای مختلف بهترین کار را دارند، بنابراین دستورالعمل ها را بررسی کنید تا ببینید کدام بار برای برنامه انتخابی شما مناسب است. اگر در حال شستن لباس‌های لکه‌دار شدید هستید، توصیه می‌کنیم که لباسشویی را فقط تا 2/3 بار کنید.
  • در مصرف مواد شوینده زیاده روی نکنید. مواد شوینده بیشتر لزوماً به معنای تمیزتر بودن لباس ها نیست. نتیجه می تواند کاملاً برعکس باشد: چون غلظت مواد شوینده بسیار زیاد است، لباس ها به درستی آبکشی نمی شوند و باقی مانده مواد شوینده می تواند باعث تحریک و حساسیت شود.
  • فیلتر را تمیز کنید. تمیز کردن فیلتر حداقل سه بار در سال عمر ماشین لباسشویی شما را طولانی تر می کند و شما را از دردسر باز کردن گرفتگی فیلتر در طول چرخه شستشو نجات می دهد.

اولویت ما :

اولویت ما در ارایه خدمات به مشتریان تعمیر قطعات وسایل شمااست نه تعویض آن ها چرا که باتوجه به شرایط موجود تعمیر قطعات بسیار باصرفه تر از تعویض آن هاست در نتیجه شما به اطمینان کامل می توانید به گروه ما اعتماد نمایید.

"<yoastmark

ماشین لباسشویی ال جی از بهترین ماشین لباس شویی های ممکن در کشور است .

الجی در انواع و اقسام مختلف در بازار به صورت عمده عرضه می شود ، لباسشویی های ال جی مانند تمام مارک های موجود امکان خراب شدن آن ها وجود دارد .

در این مواقع با سپردن لباس شویی خود به تعمیر کار مربوطه به راحتی می توانید مشکل دستگاه خود را حل نمایید اما اگر به موقع به داد ماشین لباس شویی خود نرسید باعث وارد شدن آسیب های بسیار زیادی به دستگاه می شود.

البته که بعضی از مشکلاتی که ممکن است ماشین لباس با آن رو به رو شود را به راحتی می توانید در منزل حل نمایید.

در زیر به یکسری از مشکلاتی که ممکن است دستگاه شما به آن دچار شود اشاره می نماییم .

  • صدای بسیار بالای ماشین لباس شویی

مشکل سر و صدای بالای ماشین لباس شویی دلایل مختلفی می تواند داشته باشد که به آن اشاره می نماییم:

  1. اجسامی مثل سکه ممکن است در پمپ ماشین لباس شویی گیر افتاده باشد.
  2. شاید حجم لباس ها بالاتر از ظرفیت ماشین لباس شویی شما باشد.
  3. جای پایه لباس شویی درست نباشد.
نمایندگی لباسشویی ال جی

نمایندگی لباسشویی ال جی

ممکن است ماشین لباس شویی شما دچار نشتی آب شود.

مشکلات نشتی آب از دلایل مختلفی نشات می گیرد:

  1. شلنگ تخلیه آب دارای مشکل باشد.
  2. مشکل از میزان فشار آب باشد.
  3. فیلتر شلنگ دارای انسداد باشد.

شماره تلفن نمایندگی ماشین لباس شویی ال جی

  • خاموش شدن ماشین لباس شویی

  1. ممکن است که دوشاخ لباس شویی به برق نبشد.
  2. این امکان هست که مشکل از خازن لباس شویی باشد.
  3. اگر لباس شویی خود را به سه راهی متصل کرده اید سعی کنید که اتصالش مستقیم باشد.
  • ماشین لباسشویی نمی چرخد.

چرخش صحیح ماشین لباسشویی می تواند به دلیل مشکلات مختلفی باشد:

بارهای بزرگ: اگر لباس های زیادی اضافه می کنید، ممکن است دستگاه نامتعادل شود. در این صورت به درستی نمی چرخد. این مشکل همچنین ممکن است زمانی رخ دهد که شما لباس را به درستی توزیع نکرده باشید.

کلیدها و تنظیمات: یک سوئیچ درب در داخل کابینت نزدیک چارچوب در وجود دارد. این یک اقدام احتیاطی و برای جلوگیری از ورود دست ها به سبد ماشین لباسشویی چرخان است. سوئیچ معیوب از کارکرد واشر جلوگیری می کند. شاید لازم باشد سوئیچ را تعویض کنید.

تسمه: ماشین لباسشویی دارای تعدادی تسمه است. ممکن است بشکنند یا آسیب ببینند. اگر نشانه ای از ساییدگی در کمربند خود مشاهده کردید، باید آن را با کمربند جدید تعویض کنید. همچنین باید بررسی کنید که قرقره شما اندازه است یا خیر و با شماره تلفن نمایندگی ماشین لباس شویی ال جی تماس بگیرید.

  • عدم پخش مواد شوینده

اگر یک توزیع کننده خودکار مواد شوینده دارید، دو دلیل می تواند داشته باشد:

  • شما باید محلول شوینده اتوماتیک ماشین لباسشویی را تمیز کنید. باید ماهی یکبار آن را با سرکه سفید مقطر گرم تمیز کنید.
  • از محصولات مناسب استفاده کنید. اگر ماشین لباسشویی شما برای سفید کننده مایع طراحی شده است، استفاده از سفید کننده پودری باعث مسدود شدن دیسپنسر و خط می شود. برای اطلاع از محصول مناسب، دفترچه راهنمای سازنده را بررسی کنید و در صورت نیاز با شماره تلفن نمایندگی ماشین لباس شویی ال جی تماس حاصل نمایید.
  • مشکل تکان خوردن و لرزش ماشین لباسشویی

این مشکل به دلایل زیر ایجاد می شود:

  • اگر ماشین لباسشویی شما روی یک طبقه ناهموار قرار گیرد، می لرزد و به اطراف می پرد. می توانید واشر خود را روی یک تکه تخته سه لا 4/3 اینچی قرار دهید تا مشکل برطرف شود. مهم است که مطمئن شوید که سطح ماشین لباسشویی شما صحیح است.
  • موقعیت نامناسب پاها باید هر پا را در ارتفاع مناسب تنظیم کنید و قفل را محکم کنید تا از حرکت آن جلوگیری کنید.
  • اضافه کردن بار زیاد نیز می تواند باعث تکان خوردن و مشکلات حرکتی شود. لباس های کمتری اضافه کنید و باید دفترچه راهنمای سازنده و شماره تلفن نمایندگی ماشین لباس شویی ال جی را برای توصیه های بار بخوانید.
  • مشکل بوی بد لباسشویی

ماشین لباسشویی شما ممکن است بوی کپک زدگی یا کپک زدگی پیدا کند. برای جلوگیری از آن، باید موارد زیر را انجام دهید:

  • برای از بین بردن کپک در ماشین لباسشویی باید از آب داغ برای شستشو استفاده کنید و همچنین بگذارید ماشین لباسشویی شما کاملا خشک شود.
  • از مقدار مناسبی از مواد شوینده استفاده کنید.
  • فیلتر پمپ تخلیه خود را ماهی یکبار تمیز کنید.

این ها یکسری از مشکلاتی است که ممکن است لباس شویی شما به آن دچار شود، اما با تعمیر به موقع آن شما می توانید که با مراجعه  به موقع آن  به متخصص و تماس با شماره تلفن نمایندگی ماشین لباس شویی ال جی می توانید مشکل ماشین لباس شویی خود را حل نمایید.

 

سوالات متداول

آیا ماشین لباسشویی واقعا باید تراز باشد؟

بله، برای انجام عملیات مناسب ماشین های لباسشویی این امر بسیار مهم می باشد.

چرا برای تعمیر لباسشویی ال جی سرویس برتر را انتخاب کنیم؟

سرویس برتر همواره به عنوان بهترین نمیندگی ماشین لباس شویی ال جی شناخته می شود و  کارشناسان ما دوره های عملی و تخصصی تعمیر ماشین لباس شویی الجی را گذرانده اند و شما به راحتی و با اعتماد کامل می توانید به مجموعه ما اعتماد نمایید و وسایل برقی خود از جمله ماشین لباس شویی ال جی را به ما واگذار نمایید.

هزینه های خدمات تعمیر لباسشویی ال جی در سرویس برتر چفدر است؟

سرویس برتر همیشه دارای بهترین خدمات با بهترین قیمت ها است. گاهی شما مجبور هستید که لوازم خانگی خود را برای تعمیرات به مغازه هایی که کار تعمیرات انجام دهند، همچنین بایستی هزینه ای به عنوان ایاب و ذهاب پرداخت نمایید. در کل هزینه تعمیر به نوع مشکل لباسشویی و میزان قطعات مورد مصرفی بستگی دارد.

آیا سرویس برتر تعمیر ماشین لباسشویی ال جی را گارانتی و ضمانت هم می کند؟

سرویس برتر برخلاف بسیاری از شرکت ها که به صورت واسطه عمل می کنند و فقط مشتری را به نماینده ها معرفی می کند نیست. سرویس برتر با نظارت کامل بر کارشناسان ماهر خود بهترین کیفیت را ارایه می دهد و حتی برای کار خود برگه ای به عنوان ضمانت نامه به شما تحویل می دهد.که شما از اعتماد نسبت به ما پشیمان نشوید.

تعمیر لباسشویی ال جی

"<yoastmark

2 نظر

  1. احمد گفت:

    تعمیرکاران ماهری دارید ممنون از سرویس برتر

  2. مجتبی گفت:

    اظلاعات مفیدی بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.