سرویس برتر

تعمیر جاروبرقی سامسونگ در شمال تهران

تعمیر جاروبرقی سامسونگ در شمال تهران

تعمیر جاروبرقی سامسونگ در شمال تهران

تعمیر جاروبرقی سامسونگ در شمال تهران

سرویس برتر با صد ها متخصص مجرب و حرفه ای هر گونه خرابی جاروبرقی سامسونگ شما را تعمیر می کند.

متخصصین سرویس برتر آماده ارائه خدمات تعمیر جاروبرقی سامسونگ در شمال تهران به شما هستند.

جاروبرقی یکی از وسایل برقی خانه که پس از گذراندن عمر مفید خود ممکن است دچار مشکلاتی شود.استفاده نادرست از دستگاه و نگهداری نامناسب از جاروبرقی نیز می تواند باعث ایجاد مشکل در جاروبرقی شود.

درصورت وجود هرگونه مشکل در جاروبرقی سامسونگ شما متخصصین سامسونگ سرویس برتر برای تعمیر دستگاهتان به شما کمک می کنند.

سرویس برتر کدام برند های جاروبرقی را تعمیر می کند؟

سرویس برتر تمامی دستگاه ها صرف نظر از ایرانی یا خارجی بودن را تعمیر می کند.انواع جاروبرقی های کیسه دار، بدون کیسه، شارژی و تمامی مدل های جدید و قدیمی را نیز تعمیر می کند.

برخی از برند هایی که در سرویس برتر تعمیر می شوند در زیر ذکر شده اند.

تمامی مدل های جاروبرقی های: ال جی، سامسونگ، بوش، کنوود، آاگ، الکترولوکس، پاناسونیک، دوو، زیمنس، دلونگی، بکو، فیلیپس، میله و… در سرویس برتر در بالاترین کیفیت تعمیر شده و مجددا آماده به کار به شما تحویل داده خواهد شد.

هر یک از برند های ذکر شده در بالا دارای متخصص مخصوص آن برند در سرویس برتر هستند.

برای تعمیر جاروبرقی سامسونگ در شمال تهران به کجا مراجعه کنیم؟

برای تعمیر جاروبرقی سامسونگ در شمال تهران کافی است در خواست خود را در سایت سرویس برتر ثبت کنید.پس اگر مشکلی برای جاروبرقی سامسونگ شما پیش آمده است سرویس برتر آماده ارائه خدمات تعمیر جاروبرقی سامسونگ در شمال تهران به شماست.

متخصصین حرفه ای سرویس برتر در کوتاه ترین زمان بهترین خدمات را به شما ارائه داده و با گارانتی 180 روزه کیفیت خدمات را تضمین می کنند.

تعمیر جاروبرقی سامسونگ در شمال تهران

بیشتر بخوانید: تعمیر جاروبرقی

چرا از سرویس برتر استفاده کنیم؟

  • سرویس برتر دارای صد ها تعمیرکار متخصص جاروبرقی است.
  • سرویس برتر با توجه به شرایط اقتصادی سعی در تعمیر قطعات دارد.درصورتی که امکان تعمیر وجود نداشته باشد اقدام به تعویض آن می کنند.
  • در صورت لزوم به تعویض قطعات دستگاه شما از قطعات اورجینال استفاده خواهد شد.
  • تمامی هزینه های دریافتی از شما منصفانه و تحت نظارت این مجموعه می باشد.
  • هزینه ها پیش از انجام کار به شما اعلام می شوند و پس از پایان کار دریافت خواهند شد.
  • سرویس برتر در اسرع وقت و همان روز به درخواست شما رسیدگی می کند.
  • سرویس برتر با کیفیت ترین خدمات را به شما ارائه خواهد داد.
  • تعمیر جاروبرقی امری است که نیاز به تخصص دارد.اگر دستگاه شما مشکلی دارد در صورتی که تخصص خاصی ندارید اقدام به تعمیر جاروبرقی نکنید.ممکن است به دستگاه آسیب برسانید و قطعه ی دیگری از آن را دچار مشکل کنید.همچنین آن را به دست افراد بی تجربه نسپارید. زیرا ممکن است آسیب جدی تری به دستگاه وارد کنید. شما می توانید برای تعمیر جاروبرقی خود از سرویس برتر کمک بگیرید.

نحوه ی کارکرد جاروبرقی

در بازار مدل ها و برند های مختلفی از جاروبرقی وجود دارد.در واقع نحوه ی عملکرد همه ی آنها به یک صورت است و فقط در توان موتور آنها تفاوت وجود دارد.نحوه ی کارکرد جاروبرقی ها به صورت اختلاف فشار می باشد.

پس از اینکه جاروبرقی روشن می شود موتور جاروبرقی فن آن را به حرکت در می آورد که باعث اختلاف فشار شود.در واقع فشار داخل جاروبرقی کم می شود. در نتیجه ی وارد کردن نیرو به هوا باعث می شود هوا به داخل لوله ی جاروبرقی حرکت کند.پس از وارد شدن هوا به داخل به وسیله ی فیلتر آشغال ها از هوا جدا می شوند.

اجزای جاروبرقی

اجزای اصلی جاروبرقی عبارت اند از:موتور، سیم جمع کن، خرطومی، بدنه اصلی، فیلتر، پاکت جاروبرقی، لوله، برس و…

بیشتر بخوانید : تعمیر جاروبرقی سامسونگ

نکات نگهداری از جاروبرقی

جاروبرقی نیز مانند سایر وسایل برقی به نگهداری نیاز دارد.برای جلوگیری از خراب شدن جاروبرقی و نیاز نداشتن به تعمیر جاروبرقی نکاتی وجود دارد.با رعایت نکات زیر می توانید از عمر مفید جاروبرقی خود به صورت بهینه استفاده کنید.

  1. تعویض کیسه جاروبرقی:کیسه جاروبرقی محل تجمع آشغال هاست که پس از مدتی پر می شود.پر شدن کیسه جاروبرقی مکش دستگاه را کم میکند.از کیسه های کاغذی فقط یک بار استفاده کنید زیرا منافذ آنها بسته شده است و در صورت استفاده مجدد مانع گردش هوا می شوند.
  2. تمیز کردن فیلتر جاروبرقی یا تعویض آن:در مدل های مختلف جاروبرقی انواع مختلفی از فیلتر وجود دارند.در برخی جاروبرقی ها باید فیلتر تمیز و شسته شوند و در برخی دیگر باید تعویض شوند.اگر فیلتر فوم باشد قابل شست و شو است اما اگر پلاستیکی است بهتر است با یک دستمال نرم آن را تمیز کنید.
  3. نگهداری از کابل جاروبرقی:از کابل جاروبرقی به خوبی مواظبت کنید!دو شاخه جاروبرقی را با کابل از پریز برق بیرون نکشید.اگر مانعی در راه سیم قرار دارد از جمع کردن آن بطور خودکار بپرهیزید.ابتدا مانع را رفع کنید و سپس از سیم جمع کن خودکار جاروبرقی استفاده کنید.
  4. قبل از جارو کردن و قبل از استفاده از جاروبرقی اجسام نوک تیز،سکه،جوراب و غیره که باعث ایجاد انسداد در لوله جاروبرقی می شوند را از سطوح جمع کنید.یکی از دلایل خوب کار نکردن جاروبرقی وجود مانعی در راه لوله جاروبرقی است.
  5. قسمت های لوله و سری جاروبرقی را بررسی کنید تا چیزی مانع آنها نباشد.پس از بررسی اگر کرک،نخ،مو و دیگر اجسام باعث ایجاد انسداد سری و لوله بودند آنها را بر طرف کنید.
  6. اگر برس جاروبرقی به خوبی کار نمی کند آن را باز کنید و آشغال های جمع شده را تمیز کنید.

مشکلات رایج جاروبرقی

جاروبرقی وسیله ای الکترونیکی است که با ایجاد اختلاف مکش باعث مکش آشغال های قسمت های مختلف می شود.

جاروبرقی های مختلف با برند های مختلف در بازار موجود اند که اجزای آن ها یکسان است.اجزایی مثل کیسه جاروبرقی،دسته،خرطومی،فیلتر جاروبرقی و الکتروموتور.

  • روشن نشدن دستگاه: روشن نشدن دستگاه به عوامل مختلفی بستگی دارد.در ابتدا بررسی کنید که مشکل از پریز برق نباشد و از متصل بودن دو شاخه جاروبرقی به پریز برق اطمینان حاصل کنید.پس از بررسی های لازم در مرحله بعد دو شاخه و کابل جاروبرقی را چک کنید.ممکن است کابل جاروبرقی شما مشکلی داشته باشد یا قطع شده باشد.هنگام بررسی مواظب باشید که کابل به برق متصل نباشد.روشن نشدن جاروبرقی ممکن است به علت سیم جمع کن جاروبرقی شما باشد.سیم جمع کن جاروبرقی در صورت خرابی ممکن است باعث نرسیدن برق به دستگاه شود.اگر سیم جمع کن جاروبرقی شما خراب است باید به یک تعمیرکار مراجعه کنید.از دیگر دلایل روشن نشدن دستگاه می توان ایراد کلید روشن و خاموش و ایراد موتور دستگاه اشاره کرد.اگر جاروبرقی شما این مشکلات را داشته باشد باید به دست تعمیرکاران متخصص و مجرب برای تعمیر جاروبرقی سپرده شود.
  • بوی بد دستگاه: اگر جاروبرقی شما بوی بدی دارد باید کیسه ی جاروبرقی یا فیلتر جاروبرقی آن را بررسی کنید.بهتر است کیسه جاروبرقی یا فیلتر آن را بشویید.اگر کیسه جارو برقی شما پر است حتما آن را عوض کنید.همچنین می توانید خرطومی یا دسته جاروبرقی را بررسی کنید چون ممکن است جسمی راه مکش جارو برقی را بسته باشد.
  • مکش ضعیف دستگاه: اگر دستگاه شما روشن می شود اما مکش آن ضعیف است می تواند چند دلیل داشته باشد.دلایلی مثل پر بودن کیسه جاروبرقی،کثیف بودن فیلتر جاروبرقی،انسداد خرطومی یا دسته جاروبرقی. از دیگر دلایل مکش ضعیف سوختن موتور دستگاه،خراب بودن یاطاقان ها و کثیف بودن کالکتور ها را می توان ذکر کرد.اگر قصد مراجعه به تعمیرکار برای تعمیر جاروبرقی خود را دارید قبل از مراجعه انسداد خرطومی یا پر بودن کیسه جاروبرقی آن را بررسی کنید.
  • داغ شدن زیاد جاروبرقی: معمولا جاروبرقی پس از مدتی کار کردن داغ می شود.در این حالت در صورت داغ شدن بیش از حد جاروبرقی را خاموش کنید و دلایل آن را بررسی کنید. یکی از دلایل داغ شدن بیش از حد جاروبرقی می تواند ایراد موتور جاروبرقی باشد.مثلا نیم سوز شدن موتور،خرابی فن موتور یا زیاد بودن بار موتور.از دیگر دلایل داغ شدن بیش از حد خراب بودن ترموستات است.ترموستات وظیفه دارد پس از رسیدن به دمایی معین درخواست خاموش شدن جاروبرقی را بدهد تا از داغ شدن بیش از حد جلوگیری کند.اگر ترموستات جارو برقی شما خراب شده باشد باعث می شود که دستگاه شما بیش از حد داغ شود.حتی ممکن است باعث سوختن موتور جارو برقی شما شود و به تعمیر جاروبرقی نیاز داشته باشید.
  • سر و صدای بلند و بیش از حد جاروبرقی: اگر صدای جارو برقی شما خیلی زیاد است می تواند چند دلیل داشته باشد.مثلا پروانه های آن مشکل داشته باشد.همچنین بلبرینگ و نگهدارنده ها می توانند باعث ایجاد سر و صدای زیاد جاروبرقی شده باشند.ممکن است شل بودن نگهدارنده های موتور جاروبرقی باعث ایجاد سر و صدای زیاد شده باشند.البته باید دقت کنید که جاروبرقی شما از نوع کم صدا است یا خیر.اگر از نوع پر صدا است صدای زیاد موتور آن عادی است و به دلیل توان بالای موتور آن است و لازم نیست نگران باشید.اما اگر از نوع کم صدا است ولی صدای بلندی دارد شاید لازم باشد برای تعمیر جاروبرقی خود اقدام کنید.اگر جاروبرقی شما مشکلی دارد برای تعمیر جاروبرقی سامسونگ در شمال تهران از سرویس برتر کمک بگیرید.

بیشتر بخوانید: تعمیر جاروبرقی سامسونگ در تهران

3 نظر

  1. محمد گفت:

    خدمات و تعمیرکاران بسیار عالی بودن

  2. فرهاد گفت:

    واقعا خدمات خوبی دارید

  3. Poya گفت:

    شما تهران هم میشه جاروبرقی تعمیر کرد چه عالی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.