سرویس برتر

تعمیرکاران متخصص و مجرب نمایندگی لباسشویی ال جی شهر قدس ، آماده در جهت حل مشکل وتعمیر لوازم خانگی ال جی شما با ارائه گارنتی می باشند.

  • تعمیر در محل شما و با هماهنگی و تعیین وقت توسط شما
  • تعمیر تضمینی و سریع و با بهترین قطعات اورجینال ضمانت دار
  • گارانتی خدمات تعمیر 6 ماهه و با پشتیبانی 24 ساعته در 7روز هفته
  • در سریعترین زمان ممکن ، اعزام سرویس کار متخصص و مجرب لوازم خانگی ال جی به محل شما(به دلیل وجود شعب نمایندگی تعمیرات ال جی درشهر قدس)

چگونگی تعمیرات تخصصی (LG)

نمایندگی تعمیرات لباسشویی ال جی جهت رضایت خاطر شما مشتریان عزیز اقدام به تعمیر لوازم خانگی ال جی در انواع و طرح ها و مدل های مختلف شامل : یخچال فریزر سایدبای ساید – ماشین لباسشویی –ماشین ظرفشویی – مایکروفر – جاروبرقی و کولر گازی به صورت شبانه روز در شهر قدسرآماده ارائه خدمات به مشتریان خود ،در زمینه تعمیرات لوازم خانگی ال جی به صورت 24 ساعته می باشند، نمایندگی تعمیرات ال جی در شهر قدس تلاش می کند که با کیفیت ترین خدمات را با بهترین قیمت به مشتریان خود ارائه کند.

نمایندگی لباسشویی ال جی شهر قدس دارای بخش های جداگانه برای تعمیرات دستگاه های گوناگون و تکنسین های متخصص است ، که به صورت تخصصی در زمینه تعمیرات لوازم خانگی  در انواع مختلف و مدل ها ، توسط نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی در شهر قدس به عنوان مرکز تخصصی لوازم برقی آموزش دیده اند و به این خاطر موجب ارائه خدمات بهتر و تخصصی تر به مشتریان عزیزمان شده است.

خاطر نشان است در صورتی که دستگاه شما توسط تعمیرکاران غیر حرفه ای و مبتدی تعمیر گردد و یا هر نوع خطایی در تعمیر دستگاهتان صورت گیرد ، می تواند خسارات و هزینه ی زیادی برای شما به وجود آورد ، در نتیجه در انتخاب تعمیرگاه  تعمیرات ال جی بیشتر دقت کنید.

نمایندگی لباسشویی ال جی

نمایندگی لباسشویی ال جی

تعمیرات در سریعترین زمان

زمان تعمیر لوازم خانگی ال جی معیوب شما بستگی به نوع خرابی دستگاه متغییر است.

اما با دارا بودن شعب نمایندگی مختلف در شهر قدس این نوید را می دهیم که عیب یابی و تعمیرات دستگاه معیوب شما در سریعترین زمان انجام شود.

خدمات نمایندگی لوازم خانگی ال جی

در نمایندگی تعمیرات ال جی در شهر قدس دونوع خدمت مهم انجام می شود : 1- تعمیرات تخصصی لوازم خانگی 2- فروش قطعات و لوازم یدکی محصولات ال جی می باشد.

به عبارتی دیگر شما با کیفیت ترین انواع خدمات مرتبط با محصولات ال جی را می توانید از نمایندگی تعمیرات ال جی در شهر قدس دریافت کنید.

این نمایندگی از جمله مراکزی است که انواع خدمات تعمیرات لوازم خانگی به صورت عالی انجام میشود.

یکی دیگر از مزیت های سپردن لوازم خانگی ال جی برای تعمیر به این نمایندگی این موضوع است که ، تعمیرکاران این مرکز به نقطا ضعف و قوت محصولات ال جی آگاهی کامل دارند و به این موضوع اشراف دارند که خرابی دستگاه شما دقیقا به خاطر ایراد در کدام قسمت دستگاه شما اتفاق افتاده است.

در نتیجه قادرند تا ایراد دستگاه تان را به آسانی رفع نمایند. همچنین نمایندگی تعمیرات ال جی در شهرقدس تمام انواع قطعات یدکی و اورجینال دستگاه های ال جی را دارا می باشد و تمامی قطعات شامل گرانتی می باشد ، امکان ارسال این قطعات به سراسر نقاط تهران و شهرستان ها فراهم است. بنابر این اگر قصد تعمیر دستگاه های ال جی را دارید ، به این نمایندگی میتوانید اعتماد کنید .

عیوب رایج در تعمیرات لوازم خانگی (LG)

به طور معمول افراد با مشاهده این نوع ایرادات به تعمیرگاه یا نمایندگی مراجعه می کنند.

عیوب رایج ماشین لباسشویی(LG)

  1. برق داشتن بدنه لباسشویی ال جی
  2. مشکل پمپ
  3. خرابی شیرالکتریکی
  4. واتر پمپ
  5. هیدروستات
  6. هیتر
  7. عیوب سیم های رابط
  8. متوقف شدن ماشین لباسشویی ال جی حین کار

خرابی درب میکروسوئیچ –خرابی قفل درب – خرابی تایمر الکترونیک – خرابی شیر برقی ورودی آب – نوسان برق ساختمان – خرابی دوشاخه برق دستگاه.

پریدن فیوز در زمان روشن کردن ماشین لباسشویی ال جی :

مشکل فیوز و برقکشی منزل – استفاده دستگاه در ساعت اوج مصرف برق –استفاده همزمان از سایر دستگاه های برقی همچون کولر گازی و اتو – خرابی سیم کشی ماشین لباسشویی.

تکان بیش از حد و حرکت کردن ماشین لباسشویی ال جی :

  1. شل شدن بست ها – تراز نبودن دستگاه – نامتعادل بودن بار – خرابی کمک فنر دستگاه – خرابی فنر ها – خرابی تسمه و …
  2. نچرخیدن آبکش ماشین لباسشویی ال جی: خرابی قفل درب – تسمه متحرک – خرابی موتور و…
نمایندگی لباسشویی ال جی

نمایندگی لباسشویی ال جی

مشکلات رایج تعمیر ماشین لباسشویی

ماشین لباسشویی امروزی مرکز فرماندهی خانه شماست و لوازم مورد نیاز برای آماده سازی لباس، ملافه و سایر موارد برای استفاده روزمره را در خود جای می دهد. خانه شما به وسایل لباسشویی با عملکرد مناسب نیاز دارد و اگر ماشین لباسشویی شما خراب باشد، حتی نمی توانید فرآیند شستشو را شروع کنید.

ماشین لباسشویی لکه ها و بوها را از وسایل شما پاک می کند و مانند هر وسیله خانگی دیگری نیاز به نگهداری و تعمیرات منظم دارد. برای کمک به شما در تشخیص و حل انواع مشکلات مربوط به ماشین لباسشویی، ما این راهنمای مفید را برای برخی از رایج ترین مشکلات تعمیر ماشین لباسشویی ایجاد کرده ایم.

  • لباسشویی با آب پر نمی شود.

بدیهی است که ماشین لباسشویی نمی تواند لباس ها را بدون آب بشویید. ماشین لباسشویی که با آب پر نمی شود یک مشکل بزرگ است و می تواند نتیجه مشکلات مختلفی باشد.

ابتدا باید بررسی کنید که منبع آب خانه به لباسشویی کار می کند. اگر اینطور است، ممکن است در شیرهای ورودی آب لباسشویی مشکل داشته باشید. اگر این شیرها به درستی کار نکنند به راحتی قابل تعویض هستند.

لباسشوییهایی که پر نمی شوند ممکن است با سوئیچ فشار، کلیدهای انتخابگر دما، مجموعه قفل در یا برد کنترل الکترونیکی اصلی خود مشکل داشته باشند. تشخیص علت این مشکل می تواند دشوار باشد، زیرا دلایل بالقوه بسیار زیادی وجود دارد، و استفاده از خدمات تعمیر ماشین لباسشویی حرفه ای به شما کمک می کند مشکل را سریع حل کنید.

  • لباسشویی بیش از حد با آب پر می شود.

ماشین لباسشویی که بیش از حد با آب پر می شود حتی بدتر از ماشین لباسشویی است که پر نمی شود، زیرا در نهایت می تواند اتاق لباسشویی شما را سیل کند.

مانند لباسشوییهایی که پر نمی شوند، لباسشوییهایی که بیش از حد پر می شوند اغلب به دلیل مشکلاتی در مجموعه شیر ورودی آب یا سوئیچ فشار سطح آب ایجاد می شوند. سوئیچ فشار سطح آب را شناسایی و کنترل می کند و سوئیچ معیوب می تواند باعث پر شدن بیش از حد ماشین لباسشویی شما شود.

به طور مشابه، سیستم شیر ورودی عملکرد پر کردن دستگاه شما را کنترل می کند و دریچه هایی که بسته نمی شوند می توانند باعث پر شدن بیش از حد دستگاه شوند. هر دوی این قطعات در صورت نیاز قابل تعویض هستند. همچنین ممکن است با برد کنترل الکترونیکی اصلی ماشین لباسشویی، که شیرهای پرکننده و تعداد زیادی از قطعات دیگر را کنترل می‌کند، دچار مشکل شده باشید.

  • نمایندگی لباسشویی ال جی

    نمایندگی لباسشویی ال جی

    آب لباسشویی نشت می کند.

یک لباسشویی نشتی می تواند به کف و سایر وسایل اطراف شما آسیب برساند و باعث ایجاد مشکلات زیادی در خانه شما شود. این مشکل به ویژه در لباسشویی های بار جلویی رایج است که می توانند از درب نشت کنند و مقادیر زیادی آب بریزند.

نشتی لباسشویی می تواند نتیجه شیلنگ های آبرسانی معیوب یا آسیب دیده باشد. باید اطمینان حاصل کنید که این شیلنگ ها به طور محکم به پشت لباسشویی شما متصل شده اند تا از عدم نشتی اطمینان حاصل کنید. نشتی همچنین می تواند ناشی از گرفتگی سیستم های تخلیه باشد که از تخلیه آب جلوگیری می کند.

اگر یک لباسشویی درب جلو دارید، حتماً چین‌های چکمه در را بررسی کنید تا مطمئن شوید که سوراخی وجود ندارد که آب نشت کند. نشتی همچنین می تواند در اثر آسیب به وان شستشوی بیرونی ایجاد شود. در صورت نیاز به کمک، تکنسین های حرفه ای تعمیر لوازم خانگی می توانند به شما در حل هر یک از این مشکلات کمک کنند.

خدمات پس از فروش ال جی در قدس

  1. ارائه خدمات نمایندگی تعمیرات ال جی در شهرقدس ، پس از فروش کالا به صورت اجرای مجموعه اقدامات نوین و طرح ریزی و استراتژی هایی در واحد خدمات شرکت ها و سازمان ها می باشد. با حجم عظیمی از مراجعین ، که با واسطه ی واحد فروش وبازاریابی ، با شرکت ارتباط گرفته اند، روبرو می باشند .
  2. خدماتی که در مرکز نمایندگی (LG) ارائه می شود می توان : (نصب – سرویس – تعمیر لوازم خانگی – مشاوره و آموزش استفاده صحیح – آموزش نگهداری لوازم )خانگی نام برد.

تعمیرات تخصصی (LG) شهر قدس

نمایندگی تعمیرات ال جی در شهرقدس سال هاست به صورت تخصصی لوازم خانگی ال جی را تعمیر می نماید .اگر گارانتی دستگاه شما به پایان رسیده تعمیرکاران متخصص ما می توانند در اسرع وقت در محل شما حضور یابند و دستگاه شما را با کمترین هزینه تعمیر کنند.

برای پیشگیری از تعمیر لباسشویی چه باید کرد؟

  1. کنترل شیلنگ های خرطومی و لاستیکی و لوله های مخصوص آبپاش مکرراً انجام شود.
  2. از راه افتادن آب و نشتی آب از ماشین لباسشویی جلوگیری شود.
  3. به ظرفیت ماشین لباسشویی دقت کنید و زیاد آن را پر نکنید.
  4. طرز قرار گرفتن ماشین لباسشویی بر روی زمین به صورت هم سطح و تراز باشد.
  5. مقدار مواد شوینده(پودر یا مایع) مناسب باشد ومخصوص ماشین لباسشویی باشد.
  6. داخل ماشین لباسشویی را حداقل ماهی یکبار تمیز کنید.
  7. مخزنی که مخصوص نرم کننده است حتما تمیز باشد.
  8. سطوح خارجی ماشین لباسشویی را تمیز نگه دارید.
  9. ضربدیدگی و خراش ها را با رنگ اصلاح کنید.
  10. در تمیز نگه داشتن ماشین لباسشویی خود کوشا باشید.

در لباسشویی سه بخش مهم وجود دارد که باید همیشه تمیز و کنترل شود:

  1. فیلتر
  2. مخزنی که درآن شوینده ریخته میشود.
  3. استوانه گردان داخل ماشین لباسشویی

اگر در حفظ و نگهداری ماشین لباسشویی خود وقت بیشتری بگذارید دیگر به تعمیر لباسشویی نیازی نخواهیدداشت.

5 نظر

  1. نیایش گفت:

    تعمیر عالی و قیمت عالی

  2. نرگس گفت:

    نمایندگی لباسشویی ال جی شهر قدس عالی هست

  3. faeez گفت:

    کار تعمیر کاران بسیار حرفه بود

  4. Mahsa گفت:

    با توجه به محتوای سایت فهمیدن که چقد کار شما در این زمینه سخت هستش

  5. Mahsa گفت:

    عالی بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.