سرویس برتر

تعمیر ماکروفر وست پوینت

تعمیر ماکروفر

تعمیر ماکروفر وست پوینت

مرکز تعمیر ماکروفر وست پوینت در زمینه خدمات : نصب مجدد ، سرویس کامل و رفع عیب تخصصی این دستگاه در اقسا نقاط ایران خدمات رسانی می کند.

برای ثبت درخواست تعمیر باید از طریق سایت سرویس برتر و یا با شماره تلفن مرکز تعمیر سرویس برتر تنماس حاصل فرمایید.

اگر لوازم خانگی شما دچار خرابی شده باشد اصلا نگران نباشید ، زیرا تکنسین های های ماهر تعمیر لوازم خانگی وست پوینت ، در کمترین زمان ممکن به محل شما اعزام می شودند و آماده ارائه خدمات تعمیر  به شما مشتریان عزیز می باشند.

 

تعمیرات تخصصی وست پوینت

  1. استفاده از قطعات اصلی و اورجینال
  2. ارائه ضمانت نامه 6 ماهه تعمیرات و خدمات پس از فروش
  3. داشتن تعمیرکاران متخصص وست پوینت

آشنایی با ماکروفر وست پوینت

اجاق های گاز وست پوینت برای ارائه خدمات و با فناوری داخلی طراحی شده اند ، تا شما را در جهت لذت بردن از تکنولوژی و درست کردن غذاها یاری کنند.

طرح الگوی موج الماس

الگوی منحصر به فرد که روی دیواره پشتی حفره ماکروفر است در توزیع بهتر ماکروفرها را ممکن می سازد ، باعث  کوتاه تر شدن زمان پخت و گرم شدن بهتر غذا می شود.

باز شدن خودکار  درب

صفحه کنترل یکپارچه لمسی باعث می شود درب ماکروفر با لمس ساده یک انگشت باز شود و نیازی به کشیدن ، هل دادن ، ویا کثیف شدن دسته های ماکروفر نیست .ا ین فناوری طراحی زیبا و بدون درز در صفحه جلویی ماکروفر را امکان پذیر می کند.

 نکات ایمنی ماکروویو وست پوینت

اجاق ماکروفر را به صورت مسقیم به پریز دیواری متصل کنید –هرگز از سیم کشی استفاده نکنید.

از ارتفاع ایمن و در دسترس همه کاربران بودن ماکروفراطمینان حاصل کنید.

در هنگام قراردادن غذا درون ماکروفر آن را به آرامی و دور از صورت خود نگه دارید .بخار داغ ایجاد شده از غذا و یا خود غذا می تواند باعث سوختگی شما شود.

گرم شدن غذا در ماکروفر ها به طور ناهموار است . قبل از غذا دادن به کودکان یا غذا خوردن آن را هم بزنید و دما آن را تست کنید.

به هیچ عنوان شیشه بچه را در ماکروفر گرم نکنید. از آنجایی که اجاق ماکروفر به طور ناهموار گرم می کند .می تواند جیب های گرم ایجاد کند و منجر به سوختگی می شود . یک کاسه آب گرم (نه داغ یا جوش) گرم کنید ، یا شیشه را زیر شیر آب بگذارید.

نکات عیب یابی ماکروفر وست پوینت

اگر اجاق ماکروفر شما خراب شده است ، باید به طور سیستماتیک نکات عیب یابی را بررسی کند ، تا علت کار نکردن ماکروفر خود را مطلع شوید.

اصلی ترین نکاتی که باید درمورد ماکروفرها به خاطر سپرد این است که :

  • در داخل ماکروفرها خازن الکتریکی بزرگی است که حتی پس از قطع شدن برق نیز می تواند حجم زیادی از جریان برق را تخلیه کند.
  • لمس سیم اشتباه در داخل ، و حتی پس از جدا کردن دستگاه از برق هم می تواند کشنده باشد.
  • از چگونگی تخیله شدن خازن ها اطمینان حاصل کنید ، یا از یک تعمیرکار ماهر کمک بخواهید.
  • علت از کار افتادن کوره ، منفجر شدن فیوز داخلی (حرارتی) است.
  • وجود فیوز حرارتی برای محافظت از شما و دستگاه شما است. این یک مرحله ساده برای یک تعمیر کار ماهر است.
  • خرابی سوئیچ درب یکی از مشکلات رایج ماکروفر ها ست. سوئیچ توسط قفل فعال است و در هنگام خرابی اجازه کار کردن اجاق گاز را نمی دهد.
  • اگر صدای طبیعی اجاق گاز را می شنوید ولی گرمایی وجود ندارد ، مشکل داخلی در مدار ولتاژ بالا است یا امکان دارد با برد مدار مشکل داشته باشد.تعویض برد مدار یا اجزای فشار قوی ،کاری است که توسط تکنسین های مجرب سرویس برتر انجام می شود.
  • اگر غذا گرم باشد ولی سطح قدرت دستگاه تغییر نکرده باشد ، علت این مشکل کنترل کننده ولتاژ الکترونیکی است که خراب شده است .این موضوع یک شغل برای تکنسین های متخصص است.
  • اگر صفحه گردان نچرخد ،  علت آن مشکل در موتوری است که وظیفه چرخش صفحه گردان را دارد. این امر بر گرمای ماکروفر تاثیری ندارد، برای تعویض موتور ، کابینت باید باز شود که شما را در معرض خطرات اجزای فشار قوی قرار می دهد.برای این کار بهتر است از تعمیرکاران ماهر سرویس برتر کمک بخواهید.
  • مشکلات متناوب گرمایش در اثر متراکم شدن بخار قطعات الکترونیکی یا اتصال شل در مدار ایجاد می شود. در صورتی که رطوبت مدار خشک شود و بعد از مدتی کار می کند . اگر سیم شل  است باید توسط تعمیرکاران متخصص و ماهر سرویس برتر تعمیر شود.
  • اگر در هنگام کار کردن ماکروفر صدای بسیار بلند وزوز میدهد ، مشکل در مگنترون ، خازن ولتاژ بالا یا دیود برق است .در این شرایط نیاز به مراقبت بیشتر از دستگاه است. در این زمان یک تعمیرکار متخصص وست پوینت میتواند آن را تشخیص و رفع عیب نماید.
  • اگر در داخل ماکروفر جرقه مشاهده کردید ، سریعا آن را خاموش کنید ، این مشکل می تواند ناشی از فلز در داخل ماکروفر باشد . یا می تواند در اثر تجمع مایعات و غذا ها ایجاد شود. اگر لکه  های سوختگی در ماکروویو خود مشاهده کردید ، باید آن را تعمیر کنید تا دستگاه تان ایمن تر باشد.
  • همانطور که می دانید بسیار کم اند که یک فرد آموزش ندیده بتواند دستگاهتان را رفع عیب نماید به همین دلیل باخیال راحت با یک نمایندگی تعمیر یا تعمیرگاه های مجاز جهت رفع عیب دستگاهتان مراجعه کنید.

طریقه آزمایش مگنترون ماکروفر :

مگنترون معمولی

از دستورالعمل مرحله به مرحله تعمیر ماکروفر برای یادگیری نحوه آزمایش مگنترون خود کمک بگیرید.

هنگامی که عیب ماکروفر را تشخیص دادید ، تعمیرگاه های مجاز مگنترون جایگزین OEM که مناسب دستگاه شماست را ارائه می دهند.

توجه داشته باشید که قبل از آزمایش مگنترون ماکروویو شما وصل نشده باشد و خازن را خالی کرده باشید.

برای تشخیص معیوب شدن مگنترون باید دو آزمایش انجام شود ، اگر نتیجه غیر آنچه که ذکر می کنیم باشد ،باید مگنترون ماکروفر خود را جایگزین کنید . هر آزمون به شرح زیر است:

  1. مگنترون خود را مشخص کنید و روی هر یک از سیم های اتصال به آن برچسب بزنید تا در هنگام تعویض مشکلی در جایگزین کردن سیم ها نداشته باشید ، اهم متر خود را در کمترین میزان مقاوت تنظیم کنید ، اندازه گیری مقاومت بین هرکدام از پایانه های مگنترون را ، با لمس هر پروب به هر ترمینال انجام دهید . پروب ها را معکوس کرده و مقاومت دوم را اندازه گیری کنید ، هر اندازه گیری باید کمتر از یک اهم بخواند.
  2. اهم متر را روی بالاترین مقیاس مقاومت تنظیم کنید .لمس پایانه مگنترون باید به یکی از پراب های متر باشد.به بدنه ی فلزی مگنترون پروب دیگری را لمس کنید. توجه کنیدهمزمان دو پراب با هم تماس نداشته باشند زیرا باعث نادرست خوانده شدن آن می شود. این آزمایش می تواند یک خوانش بی نهایت را نشان دهد ، که نشان دهنده ی یک مدار باز است.

اگر میخواهید دستگاهتان همواره سالم بماند و عمر طولانی تری داشته باشد ، حتما بعد از استفاده دستگاه تان تمیز کنید وهنگام مشاهده هرگونه خطا یا عیبی سریعاً به مرکز تعمیر مراجعه کنید.

1 نظر

  1. نرگس گفت:

    تعمیر ماکروفر وست پوینت خیلی عالیه سپاس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.