سرویس برتر

تعمیر جاروبرقی سامسونگ در تهران

تعمیر جاروبرقی سامسونگ در تهران

تعمیر جاروبرقی سامسونگ در تهران

تعمیر جاروبرقی سامسونگ در تهران

وسایل برقی پس از مدتی ممکن است ایراد های پیدا کنند.جاروبرقی نیز یک وسیله برقی است که در اثر نگهداری نادرست یا مشکلات دیگر ممکن است خراب شود.درصورتی که جاروبرقی شما ایرادی دارد برای تعمیر جاروبرقی سامسونگ در تهران می توانید از سرویس برتر کمک بگیرید.متخصصین مجرب سرویس برتر برای تعمیر جاروبرقی سامسونگ در تهران به شما کمک میکنند.

سرویس برتر کدام برند های جاروبرقی را تعمیر می کند؟

سرویس برتر تمامی دستگاه ها صرف نظر از ایرانی یا خارجی بودن را تعمیر می کند.

برخی از برند هایی که در سرویس برتر تعمیر می شوند در زیر ذکر شده اند.

تمامی مدل های جاروبرقی های: ال جی، سامسونگ، بوش، کنوود، آاگ، الکترولوکس، پاناسونیک، دوو، زیمنس، دلونگی، بکو، فیلیپس، میله و… در سرویس برتر در بالاترین کیفیت تعمیر شده و مجددا آماده به کار به شما تحویل داده خواهد شد.

سرویس برتر انواع جاروبرقی های کیسه دار، بدون کیسه، شارژی و تمامی مدل های جدید و قدیمی را تعمیر می کند.

برای تعمیر جاروبرقی سامسونگ در تهران به کجا مراجعه کنیم؟

اگر دستگاه شما مشکلی دارد به سادگی می توانید درخواست تعمیر جاروبرقی سامسونگ در تهران را در سایت سرویس برتر ثبت کنید.سرویس برتر آماده ارائه خدمات تعمیر جاروبرقی سامسونگ در تهران به شماست.

چرا از سرویس برتر استفاده کنیم؟

  • سرویس برتر دارای صد ها تعمیرکار متخصص جاروبرقی است.
  • سرویس برتر با توجه به شرایط اقتصادی سعی در تعمیر قطعات دارد.درصورتی که امکان تعمیر وجود نداشته باشد اقدام به تعویض آن می کنند.
  • در صورت لزوم به تعویض قطعات دستگاه شما از قطعات اورجینال استفاده خواهد شد.
  • تمامی هزینه های دریافتی از شما منصفانه و تحت نظارت این مجموعه می باشد.
  • هزینه ها پیش از انجام کار به شما اعلام می شوند و پس از پایان کار دریافت خواهند شد.
  • سرویس برتر در اسرع وقت و همان روز به درخواست شما رسیدگی می کند.
  • سرویس برتر با کیفیت ترین خدمات را به شما ارائه خواهد داد.
بیشتر بدانید: کاربرد فیلتر hepa در جاروبرقی

4 بخش ضروری هر جاروبرقی

جاروبرقی ها دارای قطعات زیادی هستند که با هم کار می کنند تا از تمیز کردن مناسب تمام سطوح گرد و غبار شما اطمینان حاصل کنند. جاروبرقی از چه قطعاتی تشکیل شده و چه کار می کند؟

  • تعمیر جاروبرقی سامسونگ

    تعمیر جاروبرقی سامسونگ

    موتور

هر جاروبرقی یک قلب دارد، بخشی که آن را به کار نگه می دارد و این موتور است. موتور جاروبرقی شما در کجا قرار دارد؟ این قسمت سنگین جاروبرقی شما است که به یک فن متصل شده است که در آن هوا برای بیرون راندن اگزوز مجبور می شود. بسته به قدرت موتور جاروبرقی شما، سطوح مکش و تمیز کردن مختلفی وجود دارد. برای کمک به تعیین قابلیت تمیز کردن، باید از قدرت آن آگاه باشید. قدرت خلاء بر حسب وات اندازه گیری می شود و دارای درجه آمپر است که میزان جریان الکتریکی مصرفی در حین کار را تعیین می کند. یک جاروبرقی با وات بالا و آمپر بالا پیدا کنید و احتمالاً تمیزترین خانه را در بلوک خواهید داشت.

  • فن داخلی

فن داخلی پشت برس چرخان قرار دارد و با آن کار می کند. مانند یک راهنمای تور عمل می کند و دائماً کثیفی ها و زباله ها را از فیلتر و داخل کیسه گرد و غبار هدایت می کند.

  • فیلترها

فیلترخلاء شما برای جداسازی اجسام سنگین و جامد از گرد و غبار ضروری است. چرا این مهم است؟ زیرا اجسام بزرگ اغلب می توانند قسمت هایی از خلاء شما را بشکنند. داشتن یک فیلتر خوب بسیار مهم است. پره های فن ممکن است آسیب ببینند و اگر زباله های سخت از فیلتر عبور کنند، سوراخ هایی در کیسه گرد و غبار ایجاد می شود.

فیلتر مانند سپر جاروبرقی شما در برابر شمشیر است. بر اساس آنچه که معمولاً از جاروبرقی خود استفاده می کنید، می توانید انتخاب کنید که چه نوع محافظی را می خواهید استفاده کنید. 2 نوع فیلتر وجود دارد.

  • فیلتر پشت موتور

این نوع فیلتر به جلوگیری از ورود ذرات به هوا پس از مکیده شدن توسط جاروبرقی شما کمک می کند. داشتن فیلتر پشت موتور اجازه می دهد تا تنها هوای تمیز از اگزوز آزاد شود.

  • فیلتر HEPA

این فیلتر تقریباً 99.9 درصد ذرات را جذب می کند، حتی کوچکترین آنها، بنابراین اگر از آلرژی رنج می برید، گزینه ای عالی برای شماست. همه آن میکرون های گرد و غبار و گرده هایی که باعث عطسه و سرفه می شوند در فیلتر HEPA محبوس می شوند.

  • منبع نیرو

البته منبع برق برای جاروبرقی شما وجود دارد. این قطعه یا به شکل یک باتری قابل شارژ یا یک سیم برق AC است که به دیوار وصل می شود. برای روشن و خاموش کردن جاروبرقی حتماً به یک منبع تغذیه نیاز دارید. مزیت جاروبرقی با باتری، قابلیت حمل سبک دستگاه است. با این حال، برای کارهای بزرگتر، ممکن است بخواهید یک جاروبرقی با منبع انرژی مداوم از یک پلاگین دیواری اختصاصی انتخاب کنید تا قبل از اتمام تمیز کردن، باتری تخلیه نشود.

دفعه بعد که در حال خرید جاروبرقی هستید، به تمام قسمت های این ابزار تمیز کننده مهم فکر کنید و جارویی را انتخاب کنید که در محیط شما بهترین عملکرد را داشته باشد. برای پاسخ به هرگونه سوال در مورد فیلترها، فن ها و موتورها از یک متخصص خلاء در متخصصان خلاء بخواهید. به هر حال، جاروبرقی شما برای یک زندگی تمیز و بدون گرد و غبار ضروری است.

مشکلات رایج جاروبرقی

جاروبرقی وسیله ای الکترونیکی است که با ایجاد اختلاف مکش باعث مکش آشغال های قسمت های مختلف می شود.

جاروبرقی های مختلف با برند های مختلف در بازار موجود اند که اجزای آن ها یکسان است.اجزایی مثل کیسه جاروبرقی،دسته،خرطومی،فیلتر جاروبرقی و الکتروموتور.

تعمیر جاروبرقی سامسونگ در تهران

  • روشن نشدن دستگاه

روشن نشدن دستگاه به عوامل مختلفی بستگی دارد.در ابتدا بررسی کنید که مشکل از پریز برق نباشد و از متصل بودن دو شاخه جاروبرقی به پریز برق اطمینان حاصل کنید.

پس از بررسی های لازم در مرحله بعد دو شاخه و کابل جاروبرقی را چک کنید. هنگام بررسی مواظب باشید که کابل به برق متصل نباشد.

روشن نشدن جاروبرقی ممکن است به علت سیم جمع کن جاروبرقی شما باشد.سیم جمع کن جاروبرقی در صورت خرابی ممکن است باعث نرسیدن برق به دستگاه شود.اگر سیم جمع کن جاروبرقی شما خراب است باید به یک تعمیرکار مراجعه کنید.از دیگر دلایل روشن نشدن دستگاه می توان ایراد کلید روشن و خاموش و ایراد موتور دستگاه اشاره کرد.اگر جاروبرقی شما این مشکلات را داشته باشد باید به دست تعمیرکاران متخصص و مجرب برای تعمیر جاروبرقی سپرده شود.

  • بوی بد دستگاه

اگر جاروبرقی شما بوی بدی دارد باید کیسه ی جاروبرقی یا فیلتر جاروبرقی آن را بررسی کنید.بهتر است کیسه جاروبرقی یا فیلتر آن را بشویید.اگر کیسه جارو برقی شما پر است حتما آن را عوض کنید.

  • مکش ضعیف دستگاه

اگر دستگاه شما روشن می شود اما مکش آن ضعیف است می تواند چند دلیل داشته باشد.دلایلی مثل پر بودن کیسه جاروبرقی،کثیف بودن فیلتر جاروبرقی،انسداد خرطومی یا دسته جاروبرقی.

یکی از مشکلات آزار دهنده در جاروبرقی این است که در بعضی از مواقع مکش آن به حدی ضعیف می شود که ما را به دردسر می‌اندازد. در این مواقع جاروبرقی نمی‌تواند به خوبی آشغال های ریخته شده در زمین را جارو کند. و بعد از اتمام کارتان متوجه آن می شوید که مکش  ضعیف شده است.

اما دلیل این مشکل چیست و چه باید کرد. اولین دلیلی که باعث بروز این مشکل می شود کیسه جاروبرقی است.  پس اولین قدم کیسه جاروبرقی را چک کنید.  دومین دلیلی که باعث بروز این مشکل می‌شود لوله جاروبرقی است. ممکن است که از زباله مانند کاغذ یا دستمال در این لوله باقی مانده باشد که باعث بروز این مشکل می شود. ناگفته نماند اگر فیلتر جاروبرقی دچار ایراد فنی شده باشد، مکش جاروبرقی ضعیف می شود و ما را به دردسر می‌اندازد.

از دیگر دلایل مکش ضعیف سوختن موتور دستگاه،خراب بودن یاطاقان ها و کثیف بودن کالکتور ها را می توان ذکر کرد.اگر قصد مراجعه به تعمیرکار برای تعمیر جاروبرقی خود را دارید قبل از مراجعه انسداد خرطومی یا پر بودن کیسه جاروبرقی آن را بررسی کنید.

  • داغ شدن زیاد جاروبرقی

معمولا جاروبرقی پس از مدتی کار کردن داغ می شود.در این حالت در صورت داغ شدن بیش از حد جاروبرقی را خاموش کنید و دلایل آن را بررسی کنید.

یکی از دلایل داغ شدن بیش از حد جاروبرقی می تواند ایراد موتور جاروبرقی باشد.مثلا نیم سوز شدن موتور،خرابی فن موتور یا زیاد بودن بار موتور.

اول آنکه ممکن است برد الکترونیکی جاروبرقی خراب شده باشد که اگر این اتفاق بیفتد بدنه جاروبرقی بسیار داغ میکند و گرم میشود .همچنین اگر ترموستات جاروبرقی دچار ایراد فنی جدی شده باشد باعث بروز این مشکل می شود. یکی از دلایلی که باعث داغ شدن بیش از حد جارو میشود، نیم سوز شدن موتور جاروبرقی است. اگر موتور نیم سوز شده باشد بسیار داغ می شود و در نهایت می سوزد. این قسمت را هم چک کنید

از دیگر دلایل داغ شدن بیش از حد خراب بودن ترموستات است.ترموستات وظیفه دارد پس از رسیدن به دمایی معین درخواست خاموش شدن جارو برقی را بدهد تا از داغ شدن بیش از حد جلوگیری کند.اگر ترموستات جارو برقی شما خراب شده باشد باعث می شود که دستگاه شما بیش از حد داغ شود.حتی ممکن است باعث سوختن موتور جارو برقی شما شود و به تعمیر جاروبرقی نیاز داشته باشید.

  • تعمیر جاروبرقی سامسونگسر و صدای بلند و بیش از حد جاروبرقی

اگر صدای جارو برقی شما خیلی زیاد است می تواند چند دلیل داشته باشد.

مثلا پروانه های آن مشکل داشته باشد.همچنین بلبرینگ و نگهدارنده ها می توانند باعث ایجاد سر و صدای زیاد جاروبرقی شده باشند.ممکن است شل بودن نگهدارنده های موتور جاروبرقی باعث ایجاد سر و صدای زیاد شده باشند.البته باید دقت کنید که جاروبرقی شما از نوع کم صدا است یا خیر.اگر از نوع پر صدا است صدای زیاد موتور آن عادی است و به دلیل توان بالای موتور آن است و لازم نیست نگران باشید.اما اگر از نوع کم صدا است ولی صدای بلندی دارد شاید لازم باشد برای تعمیر جاروبرقی خود اقدام کنید.اگر جاروبرقی شما مشکلی دارد برای تعمیر جاروبرقی سامسونگ در تهران از سرویس برتر کمک بگیرید.

بیشتر بخوانید : تعمیر جاروبرقی

  • خرابی سیم جمع کن جاروبرقی

 سیم جمع کن جاروبرقی یکی از کاربردی ترین قسمتهای جارو برقی است این قسمت سیم را به صورت خودکار جمع میکند. ولی در بعضی از مواقع ممکن است سیم جمع کن جاروبرقی به هر دلیلی کار نکند و خراب شود. که این اتفاق می‌افتد سیم های جاروبرقی جمع نمی‌شود و ما را به دردسر می‌اندازد. اما دلیل اصلی وقوع این مشکل چیست و در این مواقع که سیم جمع کن جاروبرقی خراب میشود چه باید کرد.

مطالب بیشتر از : تعمیر جاروبرقی سامسونگ

اولین دلیلی که باعث وقوع این مشکل می‌شود آن است که سیم جاروبرقی را زمانی که می خواهید از آن استفاده کنید تا ته باز میکنید و یا آن را محکم می کشید. وقتی که سیم را تا ته بکشید فنر در انتهای سیم به مشکل برمی خورد که باعث میشود سیم بیرون نیاید و در نهایت باعث شکسته شدن فنر میشود. پس حتماً هنگام استفاده از جاروبرقی سیم جاروبرقی را تا انتها باز نکنید. باید گفت اگر سیم جارو برقی خراب شود ممکن است به موتور دستگاه شما هم آسیب برساند. علاوه بر آن بهتر است بدانید که اگر سیم به بیرون بیاید و  فنر بشکند دیگر نمی توان سیم را جمع کرد و باید حتماً قسمت هایی که به مشکل برخورده را تعمیر کرد.

مهمترین ویژگی های انتخاب یک جاروبرقی

یک جاروبرقی خوب می تواند به شما کمک کند تا به یک خانه تمیز سرعت دهید. اما یک جاروبرقی که در کار خود فوق العاده باشد، کار را سریع و آسان می کند.

معیارها و ویژگی هایی که یک جاروبرقی خوب داشته باشد در زیر آورده شده است:

  • قدرت مکش

اکثر مردم گرفتار آمپر یا وات جاروبرقی می شوند. در حالی که اینها شاخص های خوبی از میزان مصرف برق یک مدل خاص هستند، اما چیزی در مورد قدرت مکش نمی گوید. مشکل قدرت مکش این است که سازندگان مختلف واحدهای مختلفی را نمایش می دهند.

تفاوت بیشتر، قدرت مکش قوی تر است. واحدهای با قدرت مکش پایین معمولاً در جمع آوری گرد و غبار از سطوح سخت مشکلی ندارند، اما آنها به سادگی قدرت مکش ندارند. کثیفی فرش و سایر سطوح پارچه ای را از بین ببرید. بنابراین، اگر می‌خواهید که جاروبرقی شما منحصراً کف‌های چوب سخت را تمیز کند، می‌توانید کمی در قدرت مکش به خطر بیفتید.

  • قیمت

مهم نیست که یک مدل خاص چقدر خوب است، واقعاً مهم نیست که قیمت آن فراتر از بودجه شما باشد. آیا قیمت واقعاً هنگام انتخاب جاروبرقی مهم است؟ خوب، این کاملاً به تمایل شما برای خرج کردن بستگی دارد. اگر بودجه نسبتاً انعطاف پذیری دارید، پس قیمت آنچنان مهم نیست. با این حال، اگر با بودجه کمی کار می کنید، بهتر است به دنبال مدلی باشید که بهترین ارزش را ارائه می دهد.

  • برند

ممکن است یک محصول روی کاغذ خوب به نظر برسد، اما عملکرد کلی و دوام آن بستگی زیادی به استاندارد ساخت دارد. همچنین بهتر است از برندهای ناشناخته چینی خودداری کنید. اگر مجبورید چینی شوید، از شرکت های شناخته شده ای مانند شیائومی یا آی لایف استفاده کنید.

  • سیستم فیلتراسیون

کثیفی و زباله های مکش شده توسط جاروبرقی به لطف فیلترهای داخل ظرف گرد و غبار باقی می ماند. این بدان معناست که یک جاروبرقی با سیستم فیلتراسیون ضعیف، گرد و غبار را از طریق درگاه اگزوز خود خارج می کند.

از طرف دیگر، یک سیستم فیلتراسیون کارآمد، ذرات میکروسکوپی گرد و غبار و آلرژن ها را به دام می اندازد. فیلترهای HEPA در فیلتر کردن گرد و غبار بسیار عالی عمل می کنند، زیرا قادرند 99.97 درصد از تمام ذرات معلق در هوا با اندازه 0.3 میکرون یا بیشتر را فیلتر کنند.

  • گارانتی

یک دوره گارانتی طولانی نشان می دهد که شرکت به محصول خود ایمان دارد. تا زمانی که جاروبرقی شما کار نکند، گارانتی تقریباً بی فایده است. این بدان معناست که اگر جاروبرقی شما بعد از 3 سال خراب شود، دیگر فرقی نمی‌کند که با 2 سال گارانتی یا 1 سال عرضه شده باشد.

نکات نگهداری از جاروبرقی

جاروبرقی نیز مانند سایر وسایل برقی به نگهداری نیاز دارد.برای جلوگیری از خراب شدن جاروبرقی نکاتی وجود دارد.با رعایت نکات زیر می توانید از عمر مفید جاروبرقی خود به صورت بهینه استفاده کنید.

تعمیر جاروبرقی سامسونگ در تهران

  1. تعویض کیسه جاروبرقی:کیسه جاروبرقی محل تجمع آشغال هاست که پس از مدتی پر می شود.پر شدن کیسه جاروبرقی مکش دستگاه را کم میکند.از کیسه های کاغذی فقط یک بار استفاده کنید زیرا منافذ آنها بسته شده است و در صورت استفاده مجدد مانع گردش هوا می شوند.
  1. تمیز کردن فیلتر جاروبرقی یا تعویض آن:در مدل های مختلف جاروبرقی انواع مختلفی از فیلتر وجود دارند.اگر فیلتر فوم باشد قابل شست و شو است اما اگر پلاستیکی است بهتر است با یک دستمال نرم آن را تمیز کنید.
  1. نگهداری از کابل جاروبرقی:از کابل جاروبرقی به خوبی مواظبت کنید!دو شاخه جاروبرقی را با کابل از پریز برق بیرون نکشید.اگر مانعی در راه سیم قرار دارد از جمع کردن آن بطور خودکار بپرهیزید.ابتدا مانع را رفع کنید و سپس از سیم جمع کن خودکار جاروبرقی استفاده کنید.
  1. قبل از جارو کردن و قبل از استفاده از جاروبرقی اجسام نوک تیز،سکه،جوراب و غیره که باعث ایجاد انسداد در لوله جاروبرقی می شوند را از سطوح جمع کنید.یکی از دلایل خوب کار نکردن جاروبرقی وجود مانعی در راه لوله جاروبرقی است.
  2. قسمت های لوله و سری جاروبرقی را بررسی کنید تا چیزی مانع آنها نباشد.پس از بررسی اگر کرک،نخ،مو و دیگر اجسام باعث ایجاد انسداد سری و لوله بودند آنها را بر طرف کنید.

 

سوالات متداول

قطعات و تعمیرات صورت گرفته بر روی دستگاه شما بنا بر قوانین (بندهای تعهدنامه) سرویس برتر  شامل گارانتی خواهد شد.

برای جلوگیری از بروز مشکلات و پیشگیری از تعمیر جاروبرقی، انجام سرویس آن بسیار حائز اهمیت است و به میزان قابل توجهی، تعمیرات مازاد دستگاه کاهش پیدا میکند، که به طور معمول و طبق تجربه های مکرر، این زمان به یک بار در سال توصیه میشود که دستگاه از یک ریکاوری مجدد برای کارایی بهتر و عمر مفید طولانی تر بهره مند شود .

1. شست و شو تخصصی تمامی اجزاء دستگاه با استفاده از محلول مخصوص (شامل ماده ی ضد عفونی کننده با قدرت مکش آلودگی ها)
2. تعویض فیلتر (داخلی و خارجی)
3. شستشو مخزن اصلی
4. تمیز کردن داخل بدنه (زیر پاکت)
5. استفاده از دمنده برای خروج گرد و غبار از داخل محفظه جارو و موتور
6. تست کامل دستگاه برای اطمینان از کارایی و سلامت تمام اجزای جاروبرقی

برای تعمیر جاروبرقی سامسونگ در تهران به کجا مراجعه کنیم؟

اگر دستگاه شما مشکلی دارد به سادگی می توانید درخواست تعمیر جاروبرقی سامسونگ در تهران را در سایت سرویس برتر ثبت کنید.

بیشتر بخوانید : تعمیر جاروبرقی سامسونگ

 

6 نظر

  1. Amir گفت:

    مطلب تعمیر جاروبرقی سامسونگ خیلی مفید بود.

  2. Amir گفت:

    این مقاله دید منو نسبت به تعمیر جاروبرقی سامسونگ باز کرد.
    با تشکر

  3. صفی گفت:

    مقاله تعمیر جارو برقی سامسونگ بهترین مقاله در این زمینه است.

  4. سکینه گفت:

    مقاله تعمیر جارو برقی سامسونگ فوق العاده بود.

  5. Javad گفت:

    جاروبرقی سامسونگ مادرم رو که تعمیر کردین خیلی راضیه

  6. rezaee گفت:

    مقاله تعمیر جارو برقی سامسونگ در تهران عاالی بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.