سرویس برتر

تایمر ماشین لباسشویی ال جی

تایمر ماشین لباسشویی ال جی

تایمر ماشین لباسشویی ال جی در سایت سرویس برتر  به توضیح آن می پردازیم.

لباسشویی ال جی

لباسشویی یکی از وسایلی می باشد که امروزه تقریبا در هر خانه ای یافت می شود. قبل از اختراع این وسیله افراد مجبور بودند به سختی و زحمت زیاد به شست و شوی لباس های خود بپردازند. اما امروزه با کمک این دستگاه می توان به راحتی به شست و شوی لباس ها پرداخت. البته این دستگاه علاوه بر سهولت، شست و شوی لباس ها را در زمان کوتاه تر و با دقت بیش تری انجام می دهد. در ضمن می توان برای خشک کردن لباس ها نیز از این وسیله استفاده نمود. لباسشویی ها امروزه توسط برندهای مختلفی تولید می شوند. یکی از برندهای معتبر در زمینه ی تولید لوازم خانگی برند ال جی می باشد. برند ال جی جزو برندهایی است که محصولات آن جزو با کیفیت ترین محصولات به شمار می روند.

تعمیر لباسشویی

تعمیر لباسشویی به طور کلی امری تخصصی می باشد. و در صورتی که تخصص کافی در این زمینه ندارید، ضروری است تا تعمیر آن را به عهده ی متخصصان و تعمیرکاران حرفه ای بسپارید. با این حال ممکن است بتوانید برخی از نقص ها و مشکلات جزئی را خودتان برطرف نمایید و یا این که با آشنایی بیش تر با اجزا لباسشویی و هم چنین شناخت بیشتر خرابی ها و علل آن ها به پیشگیری از خرابی لباسشویی خود کمک نموده و یا در صورت خرابی موجب عیب یابی و رفع مشکل با سرعت بیشتری شوید.

تایمر ماشین لباسشویی

تایمر یکی از قطعات مهم ماشین لباسشویی به شمار می رود. این قطعه بعنوان کنترل کننده برنامه شستشو شناخته می شود و کارهایی نظیر کنترل سطح آب، پر و خالی شدن وان، زمان چرخه ی کار کردن و توالی ‌های تنظیم چرخه ی دستگاه می شوند. این قطعه، تحت تاثیر سایر اجزای ماشین لباسشویی عمل می کند و با مختل شدن هریک از این بخش ها، دچار مشکلات جدی می گردد. برای عیب یابی و هم چنین تعمیر لباسشویی ال جی ، لازم است تا دستگیره ‌های کنترل و پنل برداشته شده و وضعیت سیم ها و اتصالات چک شود.

_________________________________________

بیشتر بدانید:

تعمیر ماشین لباسشویی ال جی

شماره تعمیرکار ماشین لباسشویی

تعمیر ماشین لباسشویی بکو

_________________________________________

دلایل خرابی تایمر لباسشویی ال جی

همان طور که ذکر شد تایمر تحت تاثیر قسمت های مختلف لباسشویی می باشد. در نتیجه بروز مشکل در قسمت های مختلف لباسشویی می تواند موجب خرابی و ایجاد مشکل در این قسمت گردد. در ادامه ی مطلب به چند مورد از مشکلاتی که می تواند موجب خرابی تایمر لباسشویی شود اشاره می گردد:

خرابی سوئیچ درب

سوئیچ درب، وظیفه ی کنترل بسته بودن درب ماشین های لباسشویی را به عهده دارد. است که را کنترل می کند. وقتی درب بسته می شود، میکروسوئیچ بسته بودن درب را بررسی کرده و به تایمر اطلاع می دهد. حال اگر این قطعه کار نکند، تایمر هم عملکرد درستی نخواهد داشت.

از کار افتادن موتور تایمر

ممکن است علت کار نکردن تایمر، خرابی موتور آن باشد. موتور تایمر تمامی مراحل چرخه شستشو را کنترل کرده و موجب کار کردن تایمر می شود. تعداد زیادی سیم به این قطعه متصل هستند که در صورت قطع شدن، فرایند کاری تایمر و موتور را به مشکلات جدی مواجه خواهند ساخت. بنابراین ترمیم یا تعویض موتور تایمر ماشین لباسشویی، نیاز به مهارت و البته دقت بسیار بالایی دارد.

_________________________________________

پیشنهاد مطالعه بیشتر:

تعمیر لباسشویی در فرشته

تعمیر ماشین لباسشویی اسنوا

_________________________________________

خرابی هیدرواستات یا کنترل کننده سطح آب

هیدرواستات یا کنترل کننده سطح آب برای کنترل باز و بسته شدن شیر ورودی آب لباسشویی تعبیه شده است. و با رسیدن سطح آب به حد نرمال، فرمان تامین و جریان پیدا کردن برق موتور را صادر می کند. درصورتی که متوجه شدید ماشین لباسشویی ال جی از آب پر میشود ولی تایمر لباسشویی حرکت نمی کند، قطعا هیدرواستات آسیب دیده است؛ با تعویضاین قطعه می توان عملکرد تایمر را به حالت عادی بازگردان1د.

 

از طریق تماس با مجموعه لوازم خانگی سرویس برتر، ابتدا مشکل را اعلام کنید تا در اسرع وقت به منظور تعمیر لباسشویی تعمیرکار حرفه ای به محل اعزام شود.

برای تعمیر ماشین لباسشویی خود در صورت خرابی و مشکل دستگاه می توانید با تعمیر لوازم خانگی سرویس برتر در مناطق مختلف تهران

از طریق شماره تلفن های

02166551073

02122919801

02177976639

02155675403

به صورت شبانه روزی تماس حاصل نمایید 

تا در اسرع وقت تعمیرکاران و سرویس کاران مجرب سرویس برتر به یاری شما بشتابند.

 

مطالب مفید:

تعمیر ماشین لباسشویی ال جی – نمایندگی یخچال فریزر اسنوا – نمایندگی ساید بای ساید دوو – نمایندگی ماکروفر بکو – تعمیر ماشین لباسشویی ال جی – تعمیر کار یخچال فریزر سامسونگنمایندگی ساید بای ساید ال جیشماره تعمیرکار ساید بای ساید سامسونگ – شماره تعمیرکار ماکروفر کنوود – تعمیر جاروبرقی سامسونگنمایندگی ساید بای ساید سامسونگتعمیر ماکروفر – تعمیر ماکروویو – تعمیر ساید بای ساید –نمایندگی ماکروفر ال جی تعمیر ماکروفر در پونک – تعمیر ساید بای ساید هیتاچی – تعمیر ساید بای ساید در آزادی – تعمیر لباسشویی – تعمیر ماشین لباسشویی  تعمیر یخچال فریزر – نمایندگی لباسشویی ال جینمایندگی ماکروفر سامسونگ

8 نظر

  1. مرضیه گفت:

    مبااستفده ازاین محتوامی توانیم ماشین لباسشویی خودرادرزمان تعیین شده قراردهیم.

  2. فرانک گفت:

    از سرویس تعمیر ماشین لباسشویی استفاده کردم .از همون اول رفتارشون خیلی خوب بود در کل راضیم مرسی از سرویس برتر

  3. danil گفت:

    با مقالتون خیلی بیشتر با تایمر ماشین لباسشویی ال جی خودم اشناییت پیدا کردم

  4. Amir گفت:

    نوشته خوبی بود بعضی جاهاش خیلی بدرد بخور بود

  5. rezaee گفت:

    تایمر ماشین لباسشویی ال جی مونو با مقاله شما انجام دادم.مرسی

  6. علی گفت:

    مقاله تایمر ماشین لباسشویی ال جی جالب بود.ممنون

  7. زهره گفت:

    تایمر ماشیت لباسشویی ال جی ما به خوبی تعمیر شد . ممنون از خدمات خوبتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.