سرویس برتر

تعمیر برد لباسشویی ال جی در سایت سرویس برتر  به توضیح آن می پردازیم.

لباسشویی ال جی

لباسشویی یکی از وسایلی می باشد که امروزه تقریبا در هر خانه ای یافت می شود. قبل از اختراع این وسیله افراد مجبور بودند به سختی و زحمت زیاد به شست و شوی لباس های خود بپردازند. اما امروزه با کمک این دستگاه می توان به راحتی به شست و شوی لباس ها پرداخت. البته این دستگاه علاوه بر سهولت، شست و شوی لباس ها را در زمان کوتاه تر و با دقت بیش تری انجام می دهد. در ضمن می توان برای خشک کردن لباس ها نیز از این وسیله استفاده نمود. لباسشویی ها امروزه توسط برندهای مختلفی تولید می شوند. یکی از برندهای معتبر در زمینه ی تولید لوازم خانگی برند ال جی می باشد. برند ال جی جزو برندهایی است که محصولات آن جزو با کیفیت ترین محصولات به شمار می روند.

شماره تلفن نمایندگی ماشین لباس شویی ال جی موضوعی است که در سرویس برتر می خواهیم به برسی آن بپردازیم.

_________________________________________

بیشتر بدانید:

تعمیر ماشین لباسشویی ال جی

شماره تعمیرکار ماشین لباسشویی

تعمیر ماشین لباسشویی بکو

_________________________________________

برد ماشین لباسشویی ال جی

برد ماشین لباسشویی از جمله قطعات بسیار مهم و حساس در ماشین‌های لباسشویی به شمار می رود. گاهی ممکن است این قطعه ی حساس و مهم دچار عیب و نقص و خرابی گردد. در این صورت لازم است به تعمیر برد ماشین لباسشویی اقدام نمود. وظیفه اصلی برد کنترل و اجرای فرمان‌هایی است که توسط شما از طریق دکمه استارت، تایمر، و دکمه‌های دیگر وارد می‌شود. اگر برد با هر گونه مشکلی روبرو شود، نه تنها عملکرد کل دستگاه مختل می‌شود، بلکه ممکن است بخش‌های دیگر هم صدمه ببینند. بنابراین توجه به سلامت برد ماشین لباسشویی اهمیت زیادی دارد. در ادامه ی مطلب به علائمی اشاره می شود که می توانید با توجه به آن ها از سلامت و یا عدم سلامت برد ماشین لباسشویی خود اطمینان حاصل فرمایید.

علائم خرابی برد لباسشویی ال جی

با توجه به برخی از علائم می توانید متوجه عدم نرمال و سلامت بودن برد ماشین لباسشویی خود گردید. برای مثال اگر ماشین لباسشویی شما سریع خاموش می شود این می تواند تحت تاثیر خرابی برد باشد. هم چنین اگر پنل الکترونیکی دستگاه خراب شده و یا کلا خاموش شده است می توانید به سلامت برد الکتریکی ماشین لباسشویی خود شک کنید. از دیگر علائم خرابی برد الکتریکی ماشین لباسشویی می توان عمل نکردن دستگاه لباسشویی و یا وجود اختلال در عملکرد آن اشاره نمود.

اجزا برد ماشین لباسشویی ال جی

برد الکتریکی ماشین لباسشویی دارای قسمت‌های مختلفی می باشد. شناخت این قسمت ها می‌تواند در هنگام انجام تعمیرات بسیار کارساز و کمک‌کننده باشد. از جمله ی این قیمت ها می توان به پاور،خازن‌ها،آی سی برنامه پذیر، رله‌ها، سوییچ‌های الکترونیکی و آی سی رگلاتور اشاره نمود. در این بین می توان گفت که پاور  مهم‌ترین قسمت برد می باشد. بروز هرگونه ایراد در این قسمت به معنای خرابی کامل برد است.

سرویس برتر همواره به عنوان بهترین نمایندگی ماشین لباس شویی ال جی شناخته می شود و کارشناسان ما دوره های عملی و تخصصی تعمیر ماشین لباس شویی الجی را گذرانده اند و شما به راحتی و با اعتماد کامل می توانید به مجموعه ما اعتماد نمایید و وسایل برقی خود از جمله ماشین لباس شویی ال جی را به ما واگذار نمایید.

_________________________________________

پیشنهاد مطالعه بیشتر:

تعمیر لباسشویی در فرشته

تعمیر ماشین لباسشویی اسنوا

_________________________________________

روش تعمیر برد لباسشویی ال جی

در صورتی که هر یک از علائم خرابی برد الکتریکی ماشین لباسشویی را مشاهده نمودید لازم است تا نسبت به رفع آن اقدام نمایید. البته باید دقت داشته باشی که در صورتی که هیچ تخصصی در زمینه ی تعمیرات ندارید، لازم است تا تعمیر برد الکتریکی ماشین لباسشویی را به دست یک تعمیر کار ماهر بسپارید. در ادامه ی مطلب نحوه ی تعمیر برد لباسشویی بیان شده است:

برای تعمیر برد لباسشویی در قدم اول لازم است تا اتصال دستگاه به برق را قطع نمایید. در قدم بعدی پیچ‌های دستگاه را باز کرده و کنترل پنل را از دستگاه بیرون آورید. پس از تمیز کردن سطح آن، حالت قرارگیری خازن‌ها را با دقت کامل بررسی کنید. در صورتی که هرگونه خرابی در آن ها وجود دارد، لازم است تا آن ها را تعویض کنید. درصورتی‌که نیاز به تعویض برد است، می‌توانید با خارج کردن سوکت‌ها، برد را خارج و آن را تعویض کنید. پس از انجام اقدامات لازم پنل را سر جای خود قرار دهید.

از طریق تماس با مجموعه لوازم خانگی سرویس برتر، ابتدا مشکل را اعلام کنید تا در اسرع وقت به منظور تعمیر لباسشویی تعمیرکار حرفه ای به محل اعزام شود.

برای تعمیر ماشین لباسشویی خود در صورت خرابی و مشکل دستگاه می توانید با تعمیر لوازم خانگی سرویس برتر در مناطق مختلف تهران

از طریق شماره تلفن های

02166551073

02122919801

02177976639

02155675403

به صورت شبانه روزی تماس حاصل نمایید 

تا در اسرع وقت تعمیرکاران و سرویس کاران مجرب سرویس برتر به یاری شما بشتابند.

 

مطالب مفید:

تعمیر ماشین لباسشویی ال جی – نمایندگی یخچال فریزر اسنوا – نمایندگی ساید بای ساید دوو – نمایندگی ماکروفر بکو – تعمیر ماشین لباسشویی ال جی – تعمیر کار یخچال فریزر سامسونگنمایندگی ساید بای ساید ال جیشماره تعمیرکار ساید بای ساید سامسونگ – شماره تعمیرکار ماکروفر کنوود – تعمیر جاروبرقی سامسونگنمایندگی ساید بای ساید سامسونگتعمیر ماکروفر – تعمیر ماکروویو – تعمیر ساید بای ساید –نمایندگی ماکروفر ال جی تعمیر ماکروفر در پونک – تعمیر ساید بای ساید هیتاچی – تعمیر ساید بای ساید در آزادی – تعمیر لباسشویی – تعمیر ماشین لباسشویی  تعمیر یخچال فریزر – نمایندگی لباسشویی ال جینمایندگی ماکروفر سامسونگ

2 نظر

  1. مهدی گفت:

    با عرض سلام و خسته نباشید واقعا آدم لذت میبر ازین سایت خوبتون با مطالب عالی و پر محتوا میخواستم بپرسم تعمیر برد ماشین لباسشویی الجی ، چه عامل هایی باعث میشه که برد ماشین لباسشویی الجی خراب شود .

  2. rezaee گفت:

    تعمیر برد لباسشویی ال جی رو با مقاله خوبتون یاد گرفتم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.