سرویس برتر
تعمیر لباسشویی در فردوس

تعمیر لباسشویی در فردوس

تعمیر لباسشویی در فردوس

ماشین لباسشویی همانند سایر وسایل برقی در صورت استفاده نادرست و یا گذراندن عمر مفید ممکن است خراب شود یا مشکلی برای آن پیش بیاید

درصورتی که ماشین لباسشویی شما خراب شده نگران نباشید زیرا متخصصین حرفه ای و مجرب سرویس برتر برای تعمیر لباسشویی در فردوس بهترین خدمات را به شما ارائه خواهند داد.

برای تعمیر لباسشویی در فردوس چگونه اقدام کنیم؟

برای تعمیر لباسشویی در فردوس کافیست اقدام به ثبت درخواست تعمیر خود در سایت سرویس برتر کنید.

و از خدمات ویژه سرویس برتر برای تعمیر لباسشویی در فردوس برخوردار شوید.همچنین شما می توانید با سرویس برتر تماس بگیرید،

پس از ثبت درخواست متخصصین سرویس برتر در اسرع وقت مشکل شما را بر طرف می کنند.سرویس برتر هر نوع برند و مدل از لباسشویی را تعمیر می کند.

_________________________________________

اطلاعات بیشتر:

تعمیر ماشین لباسشویی ال جی

شماره تعمیرکار ماشین لباسشویی

تعمیر ماشین لباسشویی بکو

_________________________________________

تعمیر لباسشویی در فردوس

سرویس برتر چه خدماتی برای تعمیر لباسشویی ارائه می دهد؟

برای تعمیر لباسشویی در فردوس سرویس برتر دارای خدمات زیر می باشد:

  • سرویس برتر دارای صد ها تعمیرکار متخصص هر برند لباسشویی است.
  • سرویس برتر با توجه به شرایط اقتصادی تعمیرکردن قطعات را در اولویت گذاشته است. درصورتی که امکان تعمیر وجود نداشته باشد اقدام به تعویض آن می کنند.
  • در صورت لزوم به تعویض قطعات دستگاه شما از قطعات اصلی و اورجینال استفاده خواهد شد.
  • تمامی هزینه های دریافتی از شما منصفانه و تحت نظارت این مجموعه می باشد.
  • هزینه ها پیش از انجام کار به شما اعلام می شوند و پس از پایان کار دریافت خواهند شد.
  • سرویس برتر در اسرع وقت و همان روز به درخواست شما رسیدگی می کند.
  • تعمیر ماشین لباسشویی فرایندی دشوار و پیچیده است.اگر ماشین لباسشویی شما خراب شده است یا مشکلی دارد نباید خودتان در صورتی که تخصص خاصی ندارید اقدام به تعمیر و دستکاری آن کنید. یا آن را به دست افراد بی تجربه بسپارید زیرا ممکن است آسیب جدی تری به دستگاه وارد کنید. تعمیر ماشین لباسشویی یک کار تخصصی است پس بهتر است به دست تعمیرکاران متخصص سپرده شود.
  • سرویس برتر با متخصصین حرفه ای و مجرب برای تعمیر لباسشویی در فردوس هر گونه خرابی ماشین لباسشویی شما را تعمیر میکند.

سرویس برتر کدام برند های ماشین لباسشویی را تعمیر میکند؟

همانطور که گفته شد سرویس برتر همه نوع ماشین لباسشویی ایرانی و خارجی و هر نوع برندی را تعمیر می کند.در سرویس برتر هر برند متخصص مخصوص خود را دارد.رایج ترین برند های ماشین لباسشویی که سفارش تعمیر را دارند در زیر ذکر شده اند.

انواع ماشین لباسشویی

  • ماشین لباسشویی درب از بالا: قیمت این نوع ماشین لباسشویی کمتر از ماشین لباسشویی درب از جلو است.ماشین لباسشویی درب از بالا به دو دسته معمولی و دو قلو تقسیم می شوند که نوع دو قلوی آن قابلیت خشک کردن لباس ها را نیز دارد.
  • درب از جلو:این مدل ماشین لباسشویی که امروزه استفاده بیشتری دارد نوع پیشرفته تر لباسشویی های قدیمی تر هستند.این نوع دستگاه ها قابلیت های متنوعی دارند و در مصرف انرژی بهینه تر عمل می کنند.و قیمت آن ها نیز به مراتب بیشتر از ماشین لباسشویی درب از بالا است.

_________________________________________

بیشتر بخوانید:

تعمیر لباسشویی

شماره تعمیرکار ساید بای ساید سامسونگ 

 نمایندگی لباسشویی ال جی

_________________________________________

شایع ترین مشکلات ماشین لباسشویی

اگر ماشین لباسشویی شما هر یک از مشکلات زیر را دارد نیازمند تعمیر است.در ادامه برخی از متداول ترین مشکلات ماشین لباسشویی ذکر شده اند.در صورت وجود هر گونه مشکل در دستگاهتان برای تعمیر لباسشویی سرویس برتر به شما کمک می کند.

  • سر و صدای زیاد ماشین لباسشویی: تمامی وسایل هنگام کار صدا تولید می کنند اما اگر صدا های ایجاد شده بیش از حد هستند ممکن است دستگاه به تعمیر احتیاج داشته باشد.
  • تخلیه نشدن آب: در صورت وجود این مشکل پمپ لباسشویی خراب شده است.
  • روشن نشدن ماشین لباسشویی: اگر ماشین لباسشویی روشن نمی شود ابتدا کابل برق و اتصال درست آن را بررسی کنید.اگر مشکل حل نشد ممکن است مشکل از سوییچ باشد و به تعمیر نیاز داشته باشد.
  • باز نشدن درب دستگاه: این مشکل می تواند به علت خرابی قفل دستگاه یا عدم تخلیه آب باشد.
  • عدم چرخش دستگاه: نچرخیدن دستگاه دلایل بسیاری دارد.ممکن است بیشتر از اندازه دستگاه داخل آن لباس ریخته باشید و یا قطعه ای از دستگاه شما مشکل داشته باشد.برای فهمیدن علت اصلی و تعمیر لباسشویی به متخصص احتیاج دارید.
  • لرزش شدید لباسشویی: در صورت لرزش شدید ماشین لباسشویی باید آن را تراز کنید.اگر دستگاه شما هنگام کار تکان های شدیدی می خورد محل قرار گیری دستگاه مشکل دارد.تکان های شدید می تواند باعث آسیب رسیدن به اجزای داخلی شود پس هر چه سریعتر لباسشویی را تراز کنید.

نکات نگهداری از ماشین لباسشویی

ماشین لباسشویی،مهمترین وسیله برقی در هر خانه ای است که این وسیله پرکاربرد باعث صرفه جویی در وقت و زمان می شود.برای استفاده از عمر مفید ماشین لباسشویی بهتر است نکاتی رعایت شوند.با رعایت نکات زیر شما می توانید در مدت زمان عمر مفید دستگاهتان از آن به بهترین نحو و بهینه استفاده کنید.اما لباسشویی نیز مانند تمامی دستگاه های دیگر پس از مدتی به تعمیر نیاز پیدا می کند.شما می توانید درصورت وجود مشکل در دستگاهتان برای  تعمیر لباسشویی در فردوس از سرویس برتر استفاده کنید.

تعمیر لباسشویی در فردوس

  • درب ماشین لباسشویی خود را با دقت باز و بسته کنید تا فشار زیادی به آن وارد نشود.
  • هنگام کار کردن با ماشین لباسشویی روی آن نشینید! از قرار دادن اجسام سنگین روی آن بپرهیزید.
  • پس از پایان زمان شست و شوی لباس ها حتما آن ها را از لباسشویی خارج کنید و درب آن را مدتی باز بگذارید تا از زنگ زدگی ماشین جلوگیری شود.رطوبت می تواند مخزن ماشین را دچار مشکل کند.
  • فیلتر لباسشویی را تمیز کنید. پس از مدتی استفاده در فیلتر تخلیه ماشین لباسشویی ممکن است تکه های پارچه،پرز،مو و حتی دکمه های کوچک گیر کرده باشند که برای کارکرد درست لباسشویی باید تخلیه شوند.بهتر است هر شش ماه اقدام به تمیز کردن فیلتر تخلیه کنید.
  • لباسشویی خود را تمیز کنید.وجود پرز و کرک های لباس باعث کثیفی دستگاه شما می شوند.ممکن است بوی بدی ایجاد کنند و باعث گرفتگی دریچه های مخزن لباسشویی شوند.پس سعی کنید واشر و مخزن دستگاه را تمیز کنید.
  • با توجه به حجمی که لباسشویی شما دارد داخل آن لباس بریزید. یعنی نه خیلی کم و نه خیلی زیاد که به لباسشویی شما فشار وارد نشود.اگر حجم کمی لباس داخل مخزن ریخته باشید مدت زمان شست و شوی لباس بالا میرود و به لباسشویی آسیب می رساند.اگر داخل دستگاه زیاد لباس میریزید این کار به موتور دستگاه شما آسیب وارد میکنند. باعث خرابی اجزای داخلی یا سنسور های دستگاه می شود.برای بررسی حجم و ظرفیت ماشین لباسشویی خود می توانید به دفترچه راهنمای آن مراجعه کنید.
  • هنگام ریختن لباس ها داخل ماشین حتما جیب های لباس ها را چک کنید تا چیزی داخل آن ها نباشد.اجسامی مثل دستمال کاغذی یا فلزات و … این اجسام می توانند باعث گرفتگی فیلتر تخلیه ماشین لباسشویی شما شوند، ممکن است به محفظه لباسشویی شما آسیب برساند و حتی اجسام نوک تیز یا فلزی می توانند باعث شکسته شدن درب ماشین لباسشویی شوند پس در هنگام قرار دادن لباس ها در دستگاه حتما دقت کنید و از روی بی حوصلگی کاری انجام ندهید.
  • اگر بین لباس ها لباسی زیپ دار وجود دارد زیپ آن را ببندید و آن را پشت و رو کنید زیرا ممکن است به مخزن لباسشویی آسیب وارد شود.
  • از انداختن لباس های کوچک مثل لباس زیر یا جوراب به داخل ماشین خودداری کنید.لباس های کوچک ممکن است هنگام آب کشی وارد فیلتر خروجی شوند و ماشین لباسشویی را دچار مشکل کنند.بهتر است برای شست و شوی لباس های کوچک آن ها را در کیسه هایی که مخصوص شستن لباس های کوچک در ماشین هستند قرار دهید.
  • زیاد از حد از مواد شوینده استفاده نکنید.این کار هم به لباس های شما آسیب می رساند و هم ماشین لباسشویی شما را دچار مشکل میکند.
  • اگر ماشین لباسشویی شما سر و صدای زیاد و لرزش های شدیدی هنگام شست و شو ایجاد می کند تراز نیست.یعنی در مکان مناسبی قرار نگرفته است پس دقت کنید که ماشین لباسشویی شما تراز باشد تا به موتور لباسشویی آسیب نرساند.
  • محفظه شوینده ماشین لباسشویی که محل قرار گرفتن مواد شوینده و پودر لباسشویی است را تمیز کنید. دیواره محفظه شوینده معمولا جرم میگیرد و نیاز به تمیز شدن دارد.این محفظه معمولا به سادگی جدا میشود.
  • در هنگام استفاده از ماشین لباسشویی دمای مناسب آب را انتخاب کنید. اگر آب خیلی داغ باشد باعث خراب شدن دستگاه شما می شود و به بافت لباس های شما نیز آسیب میزند.

از طریق تماس با مجموعه لوازم خانگی سرویس برتر، ابتدا مشکل را اعلام کنید تا در اسرع وقت به منظور تعمیر لباسشویی تعمیرکار حرفه ای به محل اعزام شود.

برای تعمیر ماشین لباسشویی خود در صورت خرابی و مشکل دستگاه می توانید با تعمیر لوازم خانگی سرویس برتر در مناطق مختلف تهران

از طریق شماره تلفن های

۰۲۱۶۶۵۵۱۰۷۳

۰۲۱۲۲۹۱۹۸۰۱

۰۲۱۷۷۹۷۶۶۳۹

۰۲۱۵۵۶۷۵۴۰۳

به صورت شبانه روزی تماس حاصل نمایید 

تا در اسرع وقت تعمیرکاران و سرویس کاران مجرب سرویس برتر به یاری شما بشتابند.

 

 

مطالب مفید:

تعمیر ماشین لباسشویی ال جی – نمایندگی یخچال فریزر اسنوا – نمایندگی ساید بای ساید دوو – نمایندگی ماکروفر بکو – تعمیر کار یخچال فریزر سامسونگنمایندگی ساید بای ساید ال جیشماره تعمیرکار ساید بای ساید سامسونگ – شماره تعمیرکار ماکروفر کنوود – تعمیر جاروبرقی سامسونگنمایندگی ساید بای ساید سامسونگتعمیر ماکروفر – تعمیر ماکروویو – تعمیر ساید بای ساید –نمایندگی ماکروفر ال جی تعمیر ماکروفر در پونک – تعمیر ساید بای ساید هیتاچی – تعمیر ساید بای ساید در آزادی – تعمیر لباسشویی – تعمیر ماشین لباسشویی  تعمیر یخچال فریزر – نمایندگی لباسشویی ال جینمایندگی ماکروفر سامسونگ

2 نظر

  1. زهرا گفت:

    من برای تعمیر لباسشویی از خدماتتون اینجا استفاده کردم عالی پرنسلشون باسیار کاربلد و حرفه ای

  2. محمد گفت:

    تعمیرکاران و خدمات خوبی دارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.