سرویس برتر

تعمیر لباسشویی در گیشا

تعمیر لباسشویی در گیشا

تعمیر لباسشویی در گیشا

ماشین لباسشویی یکی از مهمترین لوازم برقی خانه است. که مانند هر وسیله ی دیگری پس از سپری کردن مدت زمانی نیاز به تعمیر پیدا می کند.

حال ممکن است این نیاز به علت طی کردن عمر مفید ماشین لباسشویی یا اشتباه مصرف کننده و حتی اشتباهات سهوی و… باشد.

اگر ماشین لباسشویی شما به هر علتی مشکلی پیدا کرده است نگران نباشید.متخصصین سرویس برتر برای تعمیر لباسشویی در گیشا در اسرع وقت به شما کمک می کنند. متخصصین سرویس برتر با هزینه مناسب و در کوتاه ترین زمان ممکن می توانند به شما کمک کنند و بهترین خدمات را به شما ارائه دهند.

برای تعمیر لباسشویی در گیشا به کجا مراجعه کنیم؟

برای تعمیر لباسشویی در گیشا کافیست اقدام به ثبت درخواست تعمیر خود در سایت سرویس برتر کنید.

و از خدمات ویژه سرویس برتر برای تعمیر لباسشویی برخوردار شوید.یا می توانید با سرویس برتر تماس بر قرار کنید و مشکل دستگاه خود را ذکر کنید.

از ثبت درخواست متخصصین سرویس برتر در اسرع وقت مشکل شما را بر طرف می کنند.

_________________________________________

اطلاعات بیشتر:

تعمیر ماشین لباسشویی ال جی

شماره تعمیرکار ماشین لباسشویی

تعمیر ماشین لباسشویی بکو

_________________________________________

چرا از سرویس برتر استفاده کنیم؟

  • سرویس برتر دارای صد ها تعمیرکار متخصص لباسشویی است.
  • سرویس برتر با توجه به شرایط اقتصادی سعی در تعمیر قطعات دارد.درصورتی که امکان تعمیر وجود نداشته باشد اقدام به تعویض آن می کنند.
  • در صورت لزوم به تعویض قطعات دستگاه شما از قطعات اورجینال استفاده خواهد شد.
  • تمامی هزینه های دریافتی از شما منصفانه و تحت نظارت این مجموعه می باشد.
  • هزینه ها پیش از انجام کار به شما اعلام می شوند و پس از پایان کار دریافت خواهند شد.
  • سرویس برتر در اسرع وقت و همان روز به درخواست شما رسیدگی می کند.
  • سرویس برتر با کیفیت ترین خدمات را به شما ارائه خواهد داد.
  • تعمیر ماشین لباسشویی فرایندی دشوار و پیچیده است.اگر ماشین لباسشویی شما خراب شده است یا مشکلی دارد نباید خودتان اقدام به تعمیر و دستکاری آن کنید یا آن را به دست افراد بی تجربه بسپارید. زیرا ممکن است آسیب جدی تری به دستگاه وارد کنید. تعمیر ماشین لباسشویی یک کار تخصصی است پس بهتر است به دست تعمیرکاران متخصص سپرده شود.
  • سرویس برتر با متخصصین حرفه ای و مجرب برای تعمیر لباسشویی در گیشا هر گونه خرابی ماشین لباسشویی شما را تعمیر میکند.

کدام برند های ماشین لباسشویی توسط سرویس برتر تعمیر می شود؟

همه نوع ماشین لباسشویی ایرانی و خارجی را تعمیر می کند اما رایج ترین برند های ماشین لباسشویی که سفارش تعمیر را دارند در زیر ذکر شده اند.

تعمیر لباسشویی در گیشا

نکات نگهداری از ماشین لباسشویی

ماشین لباسشویی،مهمترین وسیله برقی در هر خانه ای است که این وسیله پرکاربرد باعث صرفه جویی در وقت و زمان می شود.برای استفاده از عمر مفید ماشین لباسشویی بهتر است نکاتی رعایت شوند.با رعایت نکات زیر شما می توانید در مدت زمان عمر مفید دستگاهتان از آن به بهترین نحو و بهینه استفاده کنید.اگر می خواهید که ماشین لباسشویی شما خراب نشود نکات زیر مناسب شماست.

  • درب ماشین لباسشویی خود را با دقت باز و بسته کنید تا فشار زیادی به آن وارد نشود.
  • هنگام کار کردن با ماشین لباسشویی روی آن نشینید! از قرار دادن اجسام سنگین روی آن بپرهیزید.
  • پس از پایان زمان شست و شوی لباس ها حتما آن ها را از لباسشویی خارج کنید و درب آن را مدتی باز بگذارید تا از زنگ زدگی ماشین جلوگیری شود.رطوبت می تواند مخزن ماشین را دچار مشکل کند.
  • فیلتر لباسشویی را تمیز کنید. پس از مدتی استفاده در فیلتر تخلیه ماشین لباسشویی ممکن است تکه های پارچه،پرز،مو و حتی دکمه های کوچک گیر کرده باشند که برای کارکرد درست لباسشویی باید تخلیه شوند.بهتر است هر شش ماه اقدام به تمیز کردن فیلتر تخلیه کنید.
  • لباسشویی خود را تمیز کنید.وجود پرز و کرک های لباس باعث کثیفی دستگاه شما می شوند.ممکن است بوی بدی ایجاد کنند و باعث گرفتگی دریچه های مخزن لباسشویی شوند.پس سعی کنید واشر و مخزن دستگاه را تمیز کنید.
  • با توجه به حجمی که لباسشویی شما دارد داخل آن لباس بریزید. یعنی نه خیلی کم و نه خیلی زیاد که به لباسشویی شما فشار وارد نشود.اگر حجم کمی لباس داخل مخزن ریخته باشید مدت زمان شست و شوی لباس بالا میرود و به لباسشویی آسیب می رساند.اگر داخل دستگاه زیاد لباس میریزید این کار به موتور دستگاه شما آسیب وارد میکنند. باعث خرابی اجزای داخلی یا سنسور های دستگاه می شود.برای بررسی حجم و ظرفیت ماشین لباسشویی خود می توانید به دفترچه راهنمای آن مراجعه کنید.
  • هنگام ریختن لباس ها داخل ماشین حتما جیب های لباس ها را چک کنید تا چیزی داخل آن ها نباشد.اجسامی مثل دستمال کاغذی یا فلزات و … این اجسام می توانند باعث گرفتگی فیلتر تخلیه ماشین لباسشویی شما شوند، ممکن است به محفظه لباسشویی شما آسیب برساند و حتی اجسام نوک تیز یا فلزی می توانند باعث شکسته شدن درب ماشین لباسشویی شوند پس در هنگام قرار دادن لباس ها در دستگاه حتما دقت کنید و از روی بی حوصلگی کاری انجام ندهید.

_________________________________________

بیشتر بخوانید:

تعمیر لباسشویی

شماره تعمیرکار ساید بای ساید سامسونگ 

 نمایندگی لباسشویی ال جی

_________________________________________

همچنین :

  • اگر بین لباس ها لباسی زیپ دار وجود دارد زیپ آن را ببندید و آن را پشت و رو کنید زیرا ممکن است به مخزن لباسشویی آسیب وارد شود.
  • از انداختن لباس های کوچک مثل لباس زیر یا جوراب به داخل ماشین خودداری کنید.لباس های کوچک ممکن است هنگام آب کشی وارد فیلتر خروجی شوند و ماشین لباسشویی را دچار مشکل کنند.بهتر است برای شست و شوی لباس های کوچک آن ها را در کیسه هایی که مخصوص شستن لباس های کوچک در ماشین هستند قرار دهید.
  • زیاد از حد از مواد شوینده استفاده نکنید.این کار هم به لباس های شما آسیب می رساند و هم ماشین لباسشویی شما را دچار مشکل میکند.
  • از چرخاندن سلکتور ماشین خود در خلاف جهت بپرهیزید تا چرخ دنده های آن را دچار مشکل نکنید.
  • اگر ماشین لباسشویی شما سر و صدای زیاد و لرزش های شدیدی هنگام شست و شو ایجاد می کند تراز نیست.یعنی در مکان مناسبی قرار نگرفته است پس دقت کنید که ماشین لباسشویی شما تراز باشد تا به موتور لباسشویی آسیب نرساند.
  • مواظب باشید در لباسشویی های درب جلو در قسمت بالایی لباسشویی آب ریخته نشود زیرا ممکن است برد لباسشویی شما را خراب کند.
  • محفظه شوینده ماشین لباسشویی را تمیز کنید.محفظه شوینده محلی است که پودر لباسشویی یا مواد شوینده ی دیگری برای شست و شوی لباس ها در آن میریزید.دیواره محفظه شوینده معمولا جرم میگیرد و نیاز به تمیز شدن دارد.این محفظه معمولا به سادگی جدا میشود.
  • در هنگام استفاده از ماشین لباسشویی آب را در دمای مناسبی قرار دهید.اگر آب خیلی داغ باشد باعث خراب شدن دستگاه شما می شود و به لباس های شما نیز آسیب میزند.

تعمیر لباسشویی در گیشا

شایع ترین مشکلات ماشین لباسشویی

  1. لرزش و تکان خوردن شدید

اگر لباسشویی شما لرزش های شدیدی دارد و هنگام کار کردن با آن تکان میخورد و به اطراف حرکت می کند به علت تراز نبودن دستگاه است.بهتر است هر چه سریع تر برای هر تراز کردن ماشین لباسشویی خود اقدام کنید.تکان های شدید به بدنه دستگاه،اجزای داخلی آسیب میزند.

  1. سر و صدای زیاد داخل لباسشویی

تمامی دستگاه ها هنگام کار صدا تولید میکنند اما اگر سر و صدا شدید بود ممکن است جسمی در قسمتی از دستگاه گیر کرده باشد و شاید قسمتی از دستگاه شما نیز به تعمیر و تعویض دارد.

  1. تخلیه نشدن آب و حرکت نکردن لباسشویی

اگر لباسشویی شما در هنگام آب کشیدن لباس ها متوقف شد و دیگر کار نکرد پمپ آب کشی دستگاه شما خراب شده و آب را تخلیه نمیکند.این قطعه نیاز به تعویض کردن دارد.

  1. باز نشدن درب دستگاه

باز نشدن درب دستگاه ممکن است به علت خرابی قفل یا عدم تخلیه آب باشد.

  1. عدم چرخش ماشین لباسشویی

برای فهمیدن علت اصلی این مشکل شما لازم است به یک متخصص مراجعه کنید.سرویس برتر میتواند به شما کمک کند.از علت های این اتفاق می توان مشکلات واشر،عدم توزیع مناسب لباس،مشکل کمربند درایو و مشکلات موتور دستگاه را ذکر کرد.در صورتی که بیش از حد مشخص شده ی دستگاه داخل ماشین لباسشویی لباس قرار داده باشید دستگاه قادر به چرخیدن نخواهد بود.مثلا اگر دستگاه شما 6 کیلویی است نمیتوانید در آن بیشتر از 6 کیلو لباس قرار دهید.

  1. روشن نشدن دستگاه

اگر ماشین لباسشویی شما روشن نمی شود در ابتدا کابل برق آن را چک کنید. و از اتصال درست آن اطمینان حاصل فرمایید.اگر همچنان ماشین روشن نمی شود ممکن است درب آن باز باشد یا مشکلات دیگری داشته باشد.مثلا سوییچ درب آن خراب باشد که برای تعمیر به متخصص نیاز دارید.

  1. بوی بد لباس ها

در صورتی که لباس ها بوی بدی دارند ممکن است به علت استفاده از آب با دمای پایین و استفاده از شوینده نامناسب باکتری یا قارچ هایی در ماشین لباسشویی شما رشد کرده باشند. و باعث ایجاد بوی بد شوند.برای رفع این مشکل می توانید شست و شو بدون لباس با آب گرم را امتحان کنید.

از طریق تماس با مجموعه لوازم خانگی سرویس برتر، ابتدا مشکل را اعلام کنید تا در اسرع وقت به منظور تعمیر لباسشویی تعمیرکار حرفه ای به محل اعزام شود.

برای تعمیر ماشین لباسشویی خود در صورت خرابی و مشکل دستگاه می توانید با تعمیر لوازم خانگی سرویس برتر در مناطق مختلف تهران

از طریق شماره تلفن های

۰۲۱۶۶۵۵۱۰۷۳

۰۲۱۲۲۹۱۹۸۰۱

۰۲۱۷۷۹۷۶۶۳۹

۰۲۱۵۵۶۷۵۴۰۳

به صورت شبانه روزی تماس حاصل نمایید 

تا در اسرع وقت تعمیرکاران و سرویس کاران مجرب سرویس برتر به یاری شما بشتابند.

 

 

مطالب مفید:

تعمیر ماشین لباسشویی ال جی – نمایندگی یخچال فریزر اسنوا – نمایندگی ساید بای ساید دوو – نمایندگی ماکروفر بکو – تعمیر کار یخچال فریزر سامسونگنمایندگی ساید بای ساید ال جیشماره تعمیرکار ساید بای ساید سامسونگ – شماره تعمیرکار ماکروفر کنوود – تعمیر جاروبرقی سامسونگنمایندگی ساید بای ساید سامسونگتعمیر ماکروفر – تعمیر ماکروویو – تعمیر ساید بای ساید –نمایندگی ماکروفر ال جی تعمیر ماکروفر در پونک – تعمیر ساید بای ساید هیتاچی – تعمیر ساید بای ساید در آزادی – تعمیر لباسشویی – تعمیر ماشین لباسشویی  تعمیر یخچال فریزر – نمایندگی لباسشویی ال جینمایندگی ماکروفر سامسونگ

1 نظر

  1. بهبود گفت:

    عالیی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.