سرویس برتر

خطاهای ماشین لباسشویی ال جی

خطاهای لباسشویی ال جی

خطاهای ماشین لباسشویی ال جی در سایت سرویس برتر  به توضیح آن می پردازیم.

خطاهای ماشین لباسشویی ال جی

شناخت خطاهای لوازم خانگی الکترونیک از جمله لباسشویی به شما کمک می کند تا بدون صرف وقت و هزینه ی اضافی، در کوتاه ترین زمان ممکن به رفع مشکلات آن ها بپردازید.

و یا حتی در صورت لزوم ارجاع این لوازم به تعمیرگاه،اطلاعات درستی از عیب و نقص ایراد آن ها داشته باشید.در ادامه ی مطلب به تعدادی از مهم ترین خطاهای ماشین لباسشویی ال جی و چگونگی رفع آن ها اشاره شده است.

شما می توانید لیستی از این ارورها و یا خطاها تهیه نمایید تا در صورت لزوم از آن ها استفاده کنید.

_________________________________________

بیشتر بدانید:

تعمیر ماشین لباسشویی ال جی

شماره تعمیرکار ماشین لباسشویی

تعمیر ماشین لباسشویی بکو

_________________________________________

خطاهای ماشین لباسشویی

کد خطای CL

این کد خطا به معنای این می باشد که قفل کودک بنا به دلیلی گیر کرده است.برای رفع این مشکل می توانید قفل کودک را یک بار باز و بسته کنید. و یا به مدت چند ثانیه دکمه قفل کودک را نگه دارید.

کد خطای OE

مشاهده ی این خطا به این معنی می باشد که اشکالی بر سر راه تخلیه آب وجود دارد.برای رفع این ارور می توانید لوله خروجی و یا پمپ تخلیه را چک کنید. و اگر مانعی را در آن ها مشاهده نمودید آن را برطرف کنید.

کد خطای IE

معنی این کد این است که در زمان معمول، آن مقداری از آب گیری که لازم است، انجام نشده است. برای رفع این مشکل می توانید لوله ورودی آب را بررسی کنید و در صورت مشاهده ی هر گونه انسداد و یا پیچ خوردگی به برطرف کردن آن بپردازید. هم چنین لازم می باشد تا شیر ورودی جریان آب نیز چک شود.

کد خطای UE

این خطا به معنی وضعیت بالانس نبودن قرار گیری دستگاه شما می باشد. برای رفع این ارور لازم است تا وضعیت قرار گیری دستگاه خود را تنظیم نموده و آن را در بالانس ترین حالت ممکن تنظیم نمایید.

شماره تلفن نمایندگی ماشین لباس شویی ال جی موضوعی است که در سرویس برتر می خواهیم به برسی آن بپردازیم.

کد خطای SE

این کد یعنی موتور دستگاه دچار ایراد شده است. برای رفع عیب ارور SE لباسشویی ال جی لازم می باشد تا موتور لباسشویی را بررسی نمایید.

کد خطای CE

این کد یعنی احتمالا در موتور اتصال کوتاه وجود دارد.برای رفع این ارور می توانید برد موتور را باز و تعمیر کنید.

کد خطای LE

این کد یعنی کارکرد موتور دچار اشکال شده است و باید بررسی و تعمیر شود.

کد خطای PF

این کد به معنی آن است که خطایی در سیستم برق رسانی لباسشویی رخ داده است.در این صورت لازم است برد کنترل الکترونیکی و اتصالات لباسشویی را بررسی نمود.

کد خطای LE

اید کد خطا به معنی آن است که موتور قفل کرده است و باید اجزای آن را باز کرده و تعمیر نمود.

_________________________________________

پیشنهاد مطالعه بیشتر:

تعمیر لباسشویی

تعمیر لباسشویی در فرشته

_________________________________________

کد خطای DE

این خطا به منزله ی وجود مشکل در سنسورهای گرم کننده می باشد. در این صورت لازم است المنت های حرارتی مربوط به کنترل دمای دیگ را تعمیر نمود.

کد خطای PE

هنگامی که سطح آب بالاتر از حد مجاز قرار گیرد، این کد را مشاهده خواهید نمود. در این صورت لازم است تا میکروسوییچ و سنسور حساس به فشار سطح آب و هیدروستات را  را بررسی نمایید.

کد خطای FE

این کد خطا زمانی مشاهده خواهد شد که آب محفظه لباسشویی سر ریز شده باشد. برای رفع این ارور باید شیر برقی ورودی آب را چک بکنید و به هیدروستات هم نگاهی بیاندازید.

سرویس برتر همواره به عنوان بهترین نمایندگی ماشین لباس شویی ال جی شناخته می شود و کارشناسان ما دوره های عملی و تخصصی تعمیر ماشین لباس شویی الجی را گذرانده اند و شما به راحتی و با اعتماد کامل می توانید به مجموعه ما اعتماد نمایید و وسایل برقی خود از جمله ماشین لباس شویی ال جی را به ما واگذار نمایید.

از طریق تماس با مجموعه لوازم خانگی سرویس برتر، ابتدا مشکل را اعلام کنید تا در اسرع وقت به منظور تعمیر لباسشویی تعمیرکار حرفه ای به محل اعزام شود.

برای تعمیر ماشین لباسشویی خود در صورت خرابی و مشکل دستگاه می توانید با تعمیر لوازم خانگی سرویس برتر در مناطق مختلف تهران

از طریق شماره تلفن های

02166551073

02122919801

02177976639

02155675403

به صورت شبانه روزی تماس حاصل نمایید 

تا در اسرع وقت تعمیرکاران و سرویس کاران مجرب سرویس برتر به یاری شما بشتابند.

 

تعمیر ماشین لباسشویی ال جی – نمایندگی یخچال فریزر اسنوا – نمایندگی ساید بای ساید دوو – نمایندگی ماکروفر بکو – تعمیر ماشین لباسشویی ال جی – تعمیر کار یخچال فریزر سامسونگنمایندگی ساید بای ساید ال جیشماره تعمیرکار ساید بای ساید سامسونگ – شماره تعمیرکار ماکروفر کنوود – تعمیر جاروبرقی سامسونگنمایندگی ساید بای ساید سامسونگتعمیر ماکروفر – تعمیر ماکروویو – تعمیر ساید بای ساید –نمایندگی ماکروفر ال جی تعمیر ماکروفر در پونک – تعمیر ساید بای ساید هیتاچی – تعمیر ساید بای ساید در آزادی – تعمیر لباسشویی – تعمیر ماشین لباسشویی  تعمیر یخچال فریزر – نمایندگی لباسشویی ال جینمایندگی ماکروفر سامسونگ

4 نظر

  1. rezaee گفت:

    با مطلب خیلی خوب شما خطاهای ماشین لباسشویی ال جی رو فهمیدم

  2. rezaee گفت:

    خطاهای ماشین لباسشویی ال جی رو با مقاله خوبتون فهمیدم

  3. rezaee گفت:

    خطاهای ماشین لباسشویی ال جی رو خیلی مهمه که یاد بگیرید تا با دستگاهتون کار کنید.

  4. rezaee گفت:

    من با همین مطلب عالی خطاهای ماشین لباسشویی ال جی مونو فهمیدم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.