سرویس برتر

علت آلارم یخچال ال جی در سایت سرویس برتر

یخچال ها همانند سایر لوازم برقی دارای عمر مفید است. که پس از مدتی، نیازمند سرویس و تعمیرات هستند.

دلیل علت آلارم یخچال ال جی چیست؟

علت آلارم یخچال ال جی و یا به وجود آمدن صدای نامناسب یخچال می تواند بنا به دلیل های مختلفی باشد که این علت ها پس از شناسایی ایراد دستگاه به صورت دقیق مشخص خواهند شد. اما بعضی از صداهایی که توسط دستگاه ایجاد می شوند. و برای شما آشنا و تا حدی تکراری می باشند را در ادامه بررسی خواهیم کرد.

تراز نبودن مناسب یکی از دلیل های علت آلارم یخچال ال جی

یکی از دلیل های بسیار ساده ای که می تواند منجر به آلارم یخچال ال جی شود عدم تراز مناسب و یا خارج شدن از تراز می باشد. عدم تراز دستگاه به این دلیل می تواند سبب ایجاد صداهای نامناسب از دستگاه شود که در کارکرد کمپرسور یخچال و همچنین دیگر قطعات آن اختلال ایجاد کند و این اختلال سبب به وجود آمدن مشکلاتی همچون ایجاد سر و صدای بیش از اندازه شود.

بهترین ویژگی سرویس برتر این است که هیچ رابط و واسطه ای در کار نیست و متخصصین ما به صورت مستقیم به تعمیر یخچال شما می پردازند.

وجود اشکال در پروانه ی فن یخچال و یا پره های آن

به وجود آمدن صدا های نامطلوب می تواند به دلیل شکسته شدن پره های فن دستگاه باشد. وظیفه ی منتقل کردن هوای سرد به داخل یخچال را قطعه فوق بر عهده دارد. در صورتی که پره های این قطعه با برفک های یخچال نیز برخورد کند صداهای عجیبی به گوش می رسد که تعمیر کردن و از بین بردن مشکل فوق به سادگی توسط یک تعمیرکار دارای مهارت انجام می شود.

صدا های مختلف در یخچال

در ابتدا ذکر گردید که صداهای مختلفی از یخچال ها با مدل های مختلف آن ها ممکن است به گوش برسد که همه ی این صداها به معنی وجود اختلال در دستگاه نیست و ممکن است برخی از آن ها به معنی هشدار و دیگر نکات باشد. افراد باید بدانند که در صورت استفاده از یخچال در مدت زمان طولانی به دلیل کاهش عمر دستگاه و استهلاک آن شاهد به گوش رسیدن صداهای بلند و عجیب غریب خواهند بود. که در ادامه همه ی این صدا مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

نمایندگی ساید بای ساید ال جی در تهران را در سایت سرویس برتر به برسی آن می پردازیم .

علت آلارم یخچال ال جی

صدای کلیک در یخچال به چه معنی است؟

در ابتدا باید بگوییم که به گوش رسیدن این صدا نیازی به نگرانی ندارد و افراد می توانند خیال خود را از این بابت راحت کنند. به گوش رسیدن این صدا یک بار در شروع سیکل و یکبار در پایان آن می باشد که در برخی مدل ها به کنترل ترموستات ارتباط دارد. منبع این صدا هم کنترل دیفراست است. همانطور که ذکر شد در صورت شنیدن آن نیازی به نگرانی نیست.

صدای خرخر دستگاه نشانه چیست؟

 دلیل به وجود آمدن صدای خرخر در دستگاه ممکن است به گردش گاز مبرد داخل لوله یا لوله های آب که در پشت دستگاه قرار دارد مربوط باشد. به وجود آمدن صدای نامناسب یخچال می تواند به علت وجود وسایل در بالای آن نیز باشد. این صداها ممکن است در صورت فرسوده شدن یا پوسیده گی و دیگر موارد به وجود آید که باعث ایجاد صداهای نا مناسب یخچال می شود.

قولنج شکستن یخچال و یا ایجاد صدای تق تق به چه دلیل می باشد؟

برای محکم کردن لوله های داخلی دستگاه از تزریق کردن فوم، بر داخل آن استفاده می کنند. صدای نامناسب یخچال ممکن است به علت جنس بد فوم و لوله ها و یا جدا شدن فوم از لوله ها باشد. به وجود آمدن این صدا ها در یخچال به قولنج شکستن معروف می باشد. و افراد باید بدانند که برای حل آن راه حل بسیار فوق العاده ای وجود ندارد اما از برخی اقدامات برای کاهش سر و صدای آن می توان به کار برد.

سرویس برتر با نظارت کامل نمایندگی ساید بای ساید ال جی در تهران بر کارشناسان ماهر خود بهترین کیفیت را ارایه می دهد و حتی برای کار خود برگه ای به عنوان ضمانت نامه به شما تحویل می دهد که شما از اعتماد نسبت به ما پشیمان نشوید.

از طریق تماس با مجموعه لوازم خانگی سرویس برتر، ابتدا مشکل را اعلام کنید تا در اسرع وقت به تعمیرکار حرفه ای به محل اعزام شود.

برای سرویس یخچال ال جی خود در صورت خرابی و مشکل دستگاه می توانید با نمایندگی ساید بای ساید ال جی در تهران و تعمیر لوازم خانگی سرویس برتر در مناطق مختلف تهران

از طریق شماره تلفن های

۰۲۱۶۶۵۵۱۰۷۳

۰۲۱۲۲۹۱۹۸۰۱

۰۲۱۷۷۹۷۶۶۳۹

۰۲۱۵۵۶۷۵۴۰۳

به صورت شبانه روزی تماس حاصل نمایید 

تا در اسرع وقت تعمیرکاران و سرویس کاران مجرب سرویس برتر به یاری شما بشتابند.

 

مطالب مفید:

تعمیر ماشین لباسشویی ال جی – نمایندگی یخچال فریزر اسنوا – نمایندگی ساید بای ساید دوو – نمایندگی ماکروفر بکو – تعمیر ماشین لباسشویی ال جی – تعمیر کار یخچال فریزر سامسونگ – نمایندگی ساید بای ساید ال جی – شماره تعمیرکار ساید بای ساید سامسونگ – شماره تعمیرکار ماکروفر کنوود – تعمیر جاروبرقی سامسونگ – نمایندگی ساید بای ساید سامسونگ – تعمیر ماکروفر – تعمیر ماکروویو – تعمیر ساید بای ساید –نمایندگی ماکروفر ال جی تعمیر ماکروفر در پونک – تعمیر ساید بای ساید هیتاچی – تعمیر ساید بای ساید در آزادی – تعمیر لباسشویی – تعمیر ماشین لباسشویی  تعمیر یخچال فریزر – نمایندگی لباسشویی ال جی – نمایندگی ماکروفر سامسونگ

3 نظر

  1. زهرا گفت:

    یخچال منم ال جی هستش گاهی سروصدا میکنه هیچوقت دلیلشو نمیدونستم.

  2. شمیم گفت:

    کاملا علت آلارم یخچال ال جی رو متوجه شدم

  3. sara گفت:

    من تازه میفهمم که این الارم ها یعنی چه؟واقعا ممنون سرویس برتر که به ما کمک میکنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.