سرویس برتر

تعمیر ماکروفر ناسیونال

تعمیر ماکروفر ناسیونال

تعمیر ماکروفر ناسیونال

تعمیر ماکروفر ناسیونال

برای تعمیر ماکروفر ناسیونال متخصصین سرویس برتر به شما کمک خواهند کرد.

ماکروفر یکی از وسایل برقی است که در اثر استفاده نادرست یا گذراندن عمر مفید ممکن است خراب شود.

اگر ماکروفر شما به هر علتی مشکلی پیدا کرده است نگران نباشید.متخصصین سرویس برتر برای تعمیر ماکروفر ناسیونال در اسرع وقت به شما کمک می کنند. متخصصین سرویس برتر با هزینه مناسب و در کوتاه ترین زمان ممکن می توانند به شما کمک کنند و بهترین خدمات را به شما ارائه دهند.

بیشتر بخوانید: تعمیر ماکروویو و ماکروفر

برای تعمیر ماکروفر ناسیونال به کجا مراجعه کنیم؟

برای تعمیر ماکروفر ناسیونال کافیست اقدام به ثبت درخواست تعمیر خود در سایت سرویس برتر کنید. و از خدمات ویژه سرویس برتر برای ماکروفر ناسیونال برخوردار شوید.

یا می توانید با سرویس برتر تماس بر قرار کنید و مشکل دستگاه خود را ذکر کنید.پس از ثبت درخواست متخصصین سرویس برتر در اسرع وقت مشکل شما را بر طرف می کنند.

بیشتر بخوانید: تعمیر ماکروفر سامسونگ

سرویس برتر کدام برند های ماکروفر را تعمیر می کند؟

متخصصین سرویس برتر تمامی مدل های ماکروفر را تعمیر می کنند. این تعمیرات توسط متخصص مربوط به برند دستگاه شما انجام خواهد شد.تمامی برند های خارجی و ایرانی متخصص مخصوص خود را در سرویس برتر دارند.با این حال بیشترین سفارش های تعمیر مربوط به برند های زیر است.

ال جی،ناسیونال،سامسونگ،پاناسونیک،بوش،تکنو،فلر،میدیا و… در سرویس برتر تعمیر می شوند. متخصصین سرویس برتر برای تعمیر ماکروفر ناسیونال در اسرع وقت بهترین خدمات را به شما ارائه می دهند.

تعمیر ماکروفر ناسیونال

بیشتر بخوانید: تعمیر ماکروفر آریستون

چرا از سرویس برتر استفاده کنیم؟

  • سرویس برتر دارای صد ها تعمیرکار متخصص ماکروفر است.
  • سرویس برتر با توجه به شرایط اقتصادی سعی در تعمیر قطعات دارد.درصورتی که امکان تعمیر وجود نداشته باشد اقدام به تعویض آن می کنند.
  • در صورت لزوم به تعویض قطعات دستگاه شما از قطعات اورجینال استفاده خواهد شد.
  • تمامی هزینه های دریافتی از شما منصفانه و تحت نظارت این مجموعه می باشد.
  • هزینه ها پیش از انجام کار به شما اعلام می شوند و پس از پایان کار دریافت خواهند شد.
  • سرویس برتر در اسرع وقت و همان روز به درخواست شما رسیدگی می کند.
  • سرویس برتر با کیفیت ترین خدمات را به شما ارائه خواهد داد.
  • تعمیر ماکروفر فرایندی دشوار و پیچیده است.اگر ماکروفر ناسیونال شما خراب شده است یا مشکلی دارد نباید خودتان اقدام به تعمیر و دستکاری آن کنید یا آن را به دست افراد بی تجربه بسپارید. زیرا ممکن است آسیب جدی تری به دستگاه وارد کنید. تعمیر ماکروفر یک کار تخصصی است پس بهتر است به دست تعمیرکاران متخصص سپرده شود.
  • سرویس برتر با متخصصین حرفه ای و مجرب برای تعمیر ماکروفر ناسیونال هر گونه خرابی ماکروفر ناسیونال شما را تعمیر میکند.

اجزای ماکروفر

اجزای اصلی ماکروفر:مگنترون، المنت فنری گریل، دیود ولتاژ بالا، المنت گریل،خازن،دیود، فیوز ولتاژ بالا، ترانس ولتاژ بالا،المنت کانوکشن،موتور فن خنک کننده،موتور سینی گردان،ترانس تغذیه،برد کنترل،سوییچ ها،لامپ روشنایی،برد فرمان،صفحه نمایش،المنت گریل و…

نکات نگهداری از ماکروفر

  • قبل از استفاده از دستگاه حتما دفترچه راهنمای آن را بخوانید. دفترچه راهنمای دستگاه به شما اطلاعات بسیار مهمی درباره ی نحوه نگهداری از دستگاه،استفاده از آن و نکات ایمنی و… می دهد.
  • تمیز کردن دستگاه:تمیزی دستگاه در عمر مفید دستگاه بسیار موثر است.اگر دستگاه خود را بعد از استفاده تمیز نکنید پس از مدتی به مشکلات زیر دچار خواهید شد.اختلال در عملکرد دستگاه،بو گرفتن مواد غذایی،بو گرفتن دستگاه و…
  • در ماکروفر خود آب نجوشانید.جوشاندن آب یا هر نوع مایعات دیگری باعث ایجاد بخار زیادی می شود و دستگاه را خراب می کند. مایعات را بیش از حد توصیه شده در ماکروویو گرم نکنید.
  • فقط از وسایلی که مخصوص استفاده در ماکروفر است استفاده کنید.
  • برخی دیگر از نکات نگهداری از دستگاه این است که دستگاه نباید در اثر آفتاب مستقیم قرار بگیرد.ماکروفر نباید بیش از حد داغ شود زیرا باعث کاهش عمر مفید دستگاه شده و باعث خراب شدن آن می شود.
  • ماکروفر خود را خالی روشن نکنید.خالی روشن کردن آن باعث جمع شدن تشعشات داخل دستگاه می شود.ممکن است باعث انفجار شده یا عمر دستگاه کاهش پیدا کند.

نحوه تمیز کردن دستگاه ماکروفر ناسیونال

تعمیر ماکروفر ناسیونال

برای تمیز کردن ماکروفر ناسیونال می توانید مراحل زیر را انجام دهید.

پس از استفاده دستگاه را از برق بکشید.محلول آب و سرکه یا جوش شیرین را داخل دستگاه بگذارید و 3 دقیقه دستگاه را روشن کنید تا گرم شود.بعد از گرم کردن محلول در ماکروفر را باز نکنید تا بخار ها از دستگاه خارج نشوند.سپس با یک پارچه تمیز و نرم به آرامی دیواره ها و… را تمیز کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیر ماکروویو دلونگی

رایج ترین مشکلات ماکروفر

در صورت وجود هر یک از مشکلات زیر در ماکروفر شما می توانید برای تعمیر ماکروفر ناسیونال از سرویس برتر کمک بگیرید.

  1. روشن نشدن دستگاه ماکروفر:روشن نشدن دستگاه به عوامل مختلفی بستگی دارد.اصلی ترین عوامل این علت خراب بودن پریز،خرابی دو شاخه ماکروفر،خرابی کلید پاور دستگاه و…. می باشند.
  1. خاموش شدن در حین کار:خاموش شدن در حین کار نیز به عوامل مختلفی بستگی دارد.از جمله عوامل خاموش شدن در حین کار می توان خرابی فن موتور،ایراد در برد دستگاه،خرابی صفحه کلید،خرابی قفل در ماکروفر،اتصالی مدار دستگاه را نام برد.
  2. گرم نشدن غذا درون ماکروفر:چندین علت برای این اتفاق: خرابی لامپ ماکروفر،کثیفی فضای داخل ماکروفر،خراب شدن برد ماکروفر،زیاد بودن حجم غذا،خرابی ترانس های ولتاژ،خرابی سوییچ در ماکروفر،خرابی دیود ماکروفر،خراب شدن اتصالات داخلی و…
  3. جرقه زدن ماکروفر در حین کار: اگر ماکروفر شما در هنگام کار جرقه می زند دلیل آن ممکن است یکی از موارد زیر باشد.استفاده کردن از ظروف فلزی در ماکروفر،استفاده از ظروف شکسته در ماکروفر،اتصال مدار داخلی ماکروفر،خرابی قطعات داخل ماکروفر.
  4. نچرخیدن سینی ماکروفر:اگر سینی ماکروفر شما نمی چرخد ممکن است در قرار دادن آن در جای مناسب خود اشتباهی کرده باشید و آن را به درستی قرار نداده باشید.برای بررسی علت این اتفاق ابتدا ماکروفر را تمیز کنید و سینی را در مکان خود قرار دهید و ظرفی را در مرکز سینی بگذارید.اگر باز هم نمی چرخد موتور گردان ماکروفر شما خراب شده است.
  5. روشن نشدن المنت دستگاه:اگر بعد از روشن کردن دستگاه المنت آن روشن نمی شود دستگاه شما یکی از ایرادات زیر را دارد.اشکال در برد اصلی دستگاه،وجود مشکل در اتصالات داخلی،اشکال در ترموستات.اگر المنت دستگاه شما روشن نمی شود یا هر یک از عیب های ذکر شده در بالا را در دستگاه خود مشاهده کردید سرویس برتر می تواند برای تعمیر ماکروفر ناسیونال به شما کمک کند.سرویس برتر با متخصصین حرفه ای و مجرب بهترین خدمات را به شما ارائه خواهند داد.
  1. دود کردن دستگاه ماکروفر:اصلی ترین دلیل دود کردن ماکروفر در هنگام کار کثیفی آن است.ابتدا دستگاه را تمیز کنید و اگر مشکل شما بر طرف نشد دلایل دیگری که می تواند باعث دود کردن دستگاه شود در زیر ذکر شده اند.خرابی موتور گردان،اتصالی برد دستگاه،اتصالی مدار های داخلی،نیم سوز بودن خازن ها و مقاومت ها.
  1. صدای زیاد ماکروفر:اگر در هنگام کار با دستگاه سر و صدای غیر عادی ای وجود دارد دلایل زیر را بررسی کنید.بررسی درست قرار دادن سینی در دستگاه،بررسی سنگین نبودن بیش از حد ظرفی که داخل ماکروفر قرار می دهید،بررسی فن دستگاه در صورتی که صدا از پشت دستگاه است،بررسی ریل و شفت زیر سینی.
  2. کار نکردن گریل ماکروفر:اگر گریل ماکروفر شما کار نمی کند از دلایل این اتفاق می توان خرابی ترموستات،برد دستگاه یا المنت آن را ذکر کرد.در صورت وجود این مشکل برای حل آن بهتر است به تعمیرکار متخصص مراجعه کنید.سرویس برتر می تواند به شما کمک کند.
  3. کار نکردن دکمه های ماکروفر:در صورت وجود این مشکل در ماکروفر ابتدا بررسی کنید که قفل کودک فعال است یا خیر.اگر تنها بعضی از دکمه های آن کار نمی کنند مشکل از صفحه دکمه های دستگاه است.یا ممکن است مشکل از برد اصلی دستگاه باشد.
  4. کار نکردن صفحه نمایش ماکروفر:علت کار نکردن صفحه نمایش دستگاه وجود مشکل در برد دستگاه است.

 

پرسش های متداول

  • قیمت تعمیر ماکروفر به چه صورتی است؟
بستگی با نوع قطعات استفاده شده در تعویض قطعات و یا نوع ایراد ماکروفر قیمت تعیین می گردد.
  • سرویس برتر کدام برند های ماکروفر را تعمیر می کند؟
متخصصین سرویس برتر تمامی مدل ها و برند های ماکروفر را تعمیر می کنند. ال جی،ناسیونال،سامسونگ،پاناسونیک،بوش،تکنو،فلر،میدیا و… در سرویس برتر تعمیر می شوند.

4 نظر

  1. مهران گفت:

    تعمیر ماکروفر ناسیونال خیلی کمکم کرد.
    ماکروفرم خراب شده بود خیلی بهم کمک کرد.

  2. علی گفت:

    یکی از معروف ترین هاست وافعا

  3. بامداد گفت:

    تعمیر ماکروفر ناسیونال خيلى تخصصيه

  4. علی اکبر گفت:

    وای تعمیر ماکروفر ناسیونال تولید ملی ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.