سرویس برتر

نمایندگی مایکروفر ال جی در تهران

مایکروفر یکی از وسایل برقی است که ممکن است بعد از مدتی بر اثر عواملی مثل گذراندن عمر مفید یا اشتباه در استفاده از آن دچار مشکلی شود.اگر مایکروفر ال جی شما مشکلی دارد و به دنبال نمایندگی مایکروفر ال جی در تهران هستید می توانید از سرویس برتر استفاده کنید.

سرویس برتر دارای صد ها متخصص مایکروفر ال جی می باشد.متخصصین سرویس برتر در کوتاه ترین زمان بهترین خدمات را به شما ارائه می دهند.

برای تعمیر مایکروفر ال جی شما می توانید درخواست تعمیر خود را در سایت سرویس برتر ثبت کنید.همچنین می توانید با سرویس برتر تماس حاصل فرمایید.نمایندگی مایکروفر ال جی در تهران در سایت سرویس برتر دارای متخصصین حرفه ای و مجرب می باشد.

چرا از سرویس برتر استفاده کنیم؟

  • سرویس برتر دارای صد ها تعمیرکار متخصص مایکروفر ال جی است
  • سرویس برتر با توجه به شرایط اقتصادی سعی در تعمیر قطعات دارد.درصورتی که امکان تعمیر وجود نداشته باشد اقدام به تعویض آن می کنند.
  • در صورت لزوم به تعویض قطعات دستگاه شما از قطعات اورجینال استفاده خواهد شد.
  • تمامی هزینه های دریافتی از شما منصفانه و تحت نظارت این مجموعه می باشد.
  • هزینه ها پیش از انجام کار به شما اعلام می شوند و پس از پایان کار دریافت خواهند شد.
  • سرویس برتر در اسرع وقت و همان روز به درخواست شما رسیدگی می کند.
  • تعمیر مایکروفر فرایندی دشوار و پیچیده است. زیرا ممکن است آسیب جدی تری به دستگاه وارد کنید. تعمیر مایکروفر یک کار تخصصی است پس بهتر است به دست تعمیرکاران متخصص سپرده شود.
  • سرویس برتر با متخصصین حرفه ای و مجرب برای تعمیر مایکروفر ال جی هر گونه خرابی را تعمیر میکند.

مایکروفر چگونه کار می کند؟

مایکروفر ها دستگاه های بسیار محبوبی هستند. این دستگاه ها در کوتاه ترین زمان غذای شما را گرم کرده یا می پزند.از آن جایی که این دستگاه باعث صرفه جویی در وقت می شود محبوبیت خاصی دارند.در مایکروفر یک مگنترون وجود دارد که از امواج الکترومغناطیسی برای گرم کردن یا پخت غذا استفاده می کند.

امواج الکترومغناطیسی همان امواجی هستند که در رادیو و تلویزیون از آنها استفاده شده است اما سطح این امواج بسیار پایین تر از آن است.یعنی گام آن محدود تر از رادیو یا تلویزیون است.

تابش مایکروویو از ظروف،شیشه،کاغذ و غیره  رد شده و جذب غذا می شوند.به همین علت غذای شما پس از مدت کوتاهی گرم خواهد شد.جالب است بدانید که امواج مایکروویو جذب چربی،قند و غیره می شوند و جذب پلاستیک،سرامیک و سایر ظروف نمی شوند!

دستگاه های مایکروفر در دنیای امروزه که سراسر پیشرفته است بسیار مناسب است.این دستگاه های کارآمد سبب بهره وری بیشتر از زمان می شوند و انتخاب مناسبی برای همه افراد هستند.

نمایندگی مایکروفر ال جی در تهران

اجزای مایکروفر

اجزای مایکروفر عبارت اند از: مگنترون،لامپ روشنایی،برد فرمان،صفحه نمایش،المنت گریل المنت فنری گریل، دیود ولتاژ بالا، المنت گریل،خازن،دیود، فیوز ولتاژ بالا، ترانس ولتاژ بالا،المنت کانوکشن،موتور فن خنک کننده،موتور سینی گردان،ترانس تغذیه،برد کنترل،سوییچ ها و…

قسمت های اصلی مایکروفر: سینی چرخان،منبع تغذیه،درب قفل،کاواک پخت و پز،مگنترون،موجبر،فن یا تهویه.

بیشتر بخوانید: تعمیر ماکروفر در تهران

تعمیر ماکروفر ال جی در محل

چه هر روز یا چند بار در هفته از آن استفاده کنید، مایکروویو شما به راحتی یکی از راحت ترین وسایلی است که دارید. و لحظه ای که دیگر راحت نیست و شروع به رفتار بد می کند، همان لحظه ای است که باید به مشکل رسیدگی کنید.

به این دلیل که ممکن است نشانه ای از یک مشکل جدی باشد که می تواند جبران ناپذیر باشد، به واحد خود آسیب برساند یا حتی منجر به آتش سوزی شود.

طبق گفته کارشناسان، اینها مشکلاتی هستند که نباید نادیده بگیرید. اگر در بازار خرید یک مایکروویو جدید هستید، مطمئن شوید که کدام برندهای لوازم خانگی قابل اعتمادترین (و کمترین) هستند.

  • بوی سوختگی

این می تواند جزئی باشد (مثلاً سوختن غذای کیک شده تا حدی ترد)، یا می تواند یک مشکل جدی تری در سیم کشی یا برق باشد. به همین دلیل، شیمک می گوید که شما باید «حتماً فوراً با یک تکنسین تعمیر لوازم خانگی تماس بگیرید، زیرا آنها می توانند به تشخیص مشکل کمک کنند». این چیزهای پنهان دیگر در خانه خود را که ممکن است خطر آتش سوزی باشد را از دست ندهید.

  • صداهای عجیب هنگام آشپزی

همه مایکروویوها در حین پخت و پز صدایی کم و ثابت دارند، اما اگر مایکروویو شما شروع به تولید صداهای عجیب و غریب دیگری کرد، وقت آن است که بررسی کنید. هر نوع صدای تق تق، تق تق یا صدای بلندتر از حد معمول می تواند نشانه ای از مشکل برق یا موتور باشد.

این مهم است که زودتر بررسی کنید زیرا ادامه کار مایکروویو می تواند باعث جرقه یا آتش سوزی شود. در حالی که در آن هستید، مطمئن شوید که چیزی را که نباید مایکروویو می کنید، استفاده نکنید.

  • نمایندگی ماکروفر ال جی

    نمایندگی ماکروفر ال جی

    نمایشگر یا دکمه هایی که به درستی کار نمی کنند.

اگر صفحه نمایش مایکروویو شما سوسو می‌زند یا چشمک می‌زند، یا دکمه‌ها گیر کرده یا مشکل به نظر می‌رسند، وقت آن است که مشکل را تشخیص دهید. ممکن است فقط یک مشکل موقتی برد مدار باشد که می‌توان آن را با جدا کردن و وصل کردن مجدد مایکروویو بازنشانی کرد.

  • در ماکروفر کاملا بسته نمی شود.

در مورد نمای بیرونی، اگر درب مایکروویو شما بسته نمی شود، مهم است که فوراً به مشکل رسیدگی کنید.

دلیل آن می تواند به سادگی شل شدن پیچ یا یک تکه غذا باشد که مانع بسته شدن آن می شود، یا ممکن است زمان تعویض مایکروویو فرا رسیده باشد.

آیا امواج مایکروفر مضر است؟

قرار گرفتن در معرض امواج مایکروویو خطرناک است اما در صورتی که انسان به طور مستقیم در برابر تششعات قرار بگیرد.

در مایکروفر های امروزی امواج بیشتر از 15 سانتی متر تعرض نمی کنند و خطرناک نیستند.اشعه مایکروویو از فلز عبور نمی کند و به همین دلیل دور دستگاه با فلز پوشیده شده است.در صورتی که مایکروفر شما مشکلی دارد برای تعمیر مایکروفر آن را به دست افرادی که تخصصی ندارند نسپارید.

بیشتر بخوانید: تعمیر ماکروفر آریستون

استفاده از مایکروفر و اشعه آن

  1. اشعه مایکروویو در صورت نشتی می تواند همانطور که غذا را گرم می کند بدن را گرم کرده و آسیب برساند.
  2. لنز های چشم و باتری های قلب در برابر این اشعه حساس هستند.
  3. وجود درب خراب مایکروویو باعث نشت امواج به بیرون می شود.این امواج در صورت نشت به خانم های باردار نیز آسیب می رسانند.
  4. دو قسمت بدن یعنی چشم‌ها و اندام تناسلی آقایان در برابر گرم شدن توسط تابش‌های رادیویی آسیب پذیر هستند.
  5. قرار گرفتن در معرض بیش از اندازه ی این امواج می تواند باعث سوختگی شود.

تمامی این اتفاقات در اثر قرار گرفتن بیش از حد در برابر این امواج رخ می دهند و لازم نیست نگران باشید.اما اگر مایکروفر شما قدیمی است و درب آن مشکل دارد بهتر است سریعا برای تعمیر مایکروفر خود اقدام کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیر ماکروفر ناسیونال

نکات نگهداری از مایکروفر

  • قبل از استفاده از دستگاه حتما دفترچه راهنمای آن را بخوانید. دفترچه راهنمای دستگاه به شما اطلاعات بسیار مهمی درباره ی نحوه نگهداری از دستگاه،استفاده از آن و نکات ایمنی و… می دهد.
  • تمیز کردن دستگاه:تمیزی دستگاه در عمر مفید دستگاه بسیار موثر است.اگر دستگاه خود را بعد از استفاده تمیز نکنید پس از مدتی به مشکلات زیر دچار خواهید شد.اختلال در عملکرد دستگاه،بو گرفتن مواد غذایی،بو گرفتن دستگاه و…
  • در مایکروفر خود آب نجوشانید.
  • فقط از وسایلی که مخصوص استفاده در مایکروفر است استفاده کنید.
  • برخی دیگر از نکات نگهداری از دستگاه این است که دستگاه نباید در اثر آفتاب مستقیم قرار بگیرد.مایکروفر نباید بیش از حد داغ شود زیرا باعث کاهش عمر مفید دستگاه شده و باعث خراب شدن آن می شود.
  • مایکروفر خود را خالی روشن نکنید.خالی روشن کردن آن باعث جمع شدن تشعشات داخل دستگاه می شود.ممکن است باعث انفجار شده یا عمر دستگاه کاهش پیدا کند.

بیشتر بخوانید: تعمیر ماکروویو دلونگی

نمایندگی ماکروفر ال جی

نمایندگی ماکروفر ال جی

رایج ترین مشکلات مایکروفر

در صورت وجود هر یک از مشکلات زیر در مایکروفر شما می توانید از نمایندگی مایکروفر ال جی در تهران سرویس برتر کمک بگیرید.

  1. روشن نشدن دستگاه مایکروفر روشن نشدن دستگاه به عوامل مختلفی بستگی دارد.اصلی ترین عوامل این علت خراب بودن پریز،خرابی دو شاخه مایکروفر،خرابی کلید پاور دستگاه و…. می باشند.
  2. خاموش شدن در حین کار:خاموش شدن در حین کار نیز به عوامل مختلفی بستگی دارد.از جمله عوامل خاموش شدن در حین کار می توان خرابی فن موتور،ایراد در برد دستگاه،خرابی صفحه کلید،خرابی قفل در مایکروفر،اتصالی مدار دستگاه را نام برد.
  3. گرم نشدن غذا درون مایکروفر:چندین علت برای این اتفاق: خرابی لامپ مایکروفر،کثیفی فضای داخل مایکروفر،خراب شدن برد مایکروفر،زیاد بودن حجم غذا،خرابی ترانس های ولتاژ،خرابی سوییچ در مایکروفر،خرابی دیود مایکروفر،خراب شدن اتصالات داخلی و…
  4. نچرخیدن سینی مایکروفر:اگر سینی مایکروفر شما نمی چرخد ممکن است در قرار دادن آن در جای مناسب خود اشتباهی کرده باشید و آن را به درستی قرار نداده باشید.برای بررسی علت این اتفاق ابتدا مایکروفر را تمیز کنید و سینی را در مکان خود قرار دهید و ظرفی را در مرکز سینی بگذارید.اگر باز هم نمی چرخد موتور گردان مایکروفر شما خراب شده است.
  5. روشن نشدن المنت دستگاه:اگر بعد از روشن کردن دستگاه المنت آن روشن نمی شود دستگاه شما یکی از ایرادات زیر را دارد.اشکال در برد اصلی دستگاه،وجود مشکل در اتصالات داخلی،اشکال در ترموستات.
  1. دود کردن دستگاه مایکروفر:اصلی ترین دلیل دود کردن مایکروفر در هنگام کار کثیفی آن است. خرابی موتور گردان،اتصالی برد دستگاه،اتصالی مدار های داخلی،نیم سوز بودن خازن ها و مقاومت ها.
  2. صدای زیاد مایکروفر:اگر در هنگام کار با دستگاه سر و صدای غیر عادی ای وجود دارد دلایل زیر را بررسی کنید.
  3. کار نکردن دکمه های مایکروفر:در صورت وجود این مشکل در مایکروفر ابتدا بررسی کنید که قفل کودک فعال است یا خیر.اگر تنها بعضی از دکمه های آن کار نمی کنند مشکل از صفحه دکمه های دستگاه است.یا ممکن است مشکل از برد اصلی دستگاه باشد.
  4. کار نکردن صفحه نمایش مایکروفر:علت کار نکردن صفحه نمایش دستگاه وجود مشکل در برد دستگاه است.

 

بیشتر بخوانید: تعمیر ماکروفر سامسونگ

نمایندگی ماکروفر ال جی

3 نظر

  1. maryam گفت:

    من از خدماتتون استفاده کردم واقعا خوبن

  2. Kamran گفت:

    نکته اشاره شده در مورد اشعه مایکروفر جالب بود

  3. علی اکبر گفت:

    ایول به نمایندگی مایکروفر ال جی در تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.